Help, Politie wordt slimmer

hmz,flauw zeg ;(
dan ga k maar ff aan de slag voor wat anders.

edit:naja op 4 april zijn ze dr weer,dan maar ff zonder icoon,en nu verder ontopic :9
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gisteren op het radionieuws nog een goeie gehoord:

Een man krijgt een half jaar cel (bak) omdat deze de fietsband heeft stukgestoken van de nieuwe vriend van zijn ex. :?
Deze zware straf heeft hij gekregen door oa. ook al niet op de rechtszitting op te dagen... :j
Kan ie nu een half jaartje gaan zitten.
"Wat is uw misdaad m'neer?"
"Ik heb een fietsband de keel overgesneden....aaarggg" |(
Ze kunnen hem beter ineens bij de zware criminelen steken, want het begint met een fiets band... ;)
 
Heeft niks met verkeer te maken, maar des te meer met de politie. Afgelopen vrijdagavond klein opstootje in de straat waar mijn vader z'n winkel heeft. In de volksmond genoemd "Gazastrook" Gelijk 2 mannetjes die een pistool trekken en ff het vuur openen, terwijl er gewoon winkelend publiek loopt |( . De politie is natuurlijk direct gebeld en die komen wel geteld een kwartier later aankakken. Dit terwijl het politiebureau op nog geen 2 minuten afstand is. Stelletje... :( :( :( Zeker eerst hun rijsttafel ff naar binnen werken :j
 
zo heb ik een verhaal gehoordvan iemand uit eindhoven die aan ging hangen bij een brommer en net voor de paal los liet ( brommer natuurlijk vol in de remmen ) op zijn fiets er voorbij en FLITS!
ze hebben het een keer of 40 per week gedaan
GNE GNE

Brommers kunnen in NL geen boete krijgen als ze geflits zijn. Het keneteken is niet te lezen..
Ik was er vroeger zelf ook met de scooter zo vaak langs gereden en geflits. Maar nooit een boete. We maakten er ook een sport van door met zoveel mogelijk scooters tegelijk op de foto tegaan... (en allemaal zwaaien natuurlijk :) ) En een zo'n hoog mogelijke snelheid :)
 
Laatst bewerkt:
Lamlul je gaat toch niet op je bek voor een flitspaal!!! (ahum) Over politie gesproken, politie Elst heeft voor pinksteren een CBR600, een Blackbird, een Prelude en nog wat spul wat niet goed voor ze is om zeer serieus de notoire hardrijders op de dijk bij Lent en omstreken aan te pakken. Mafkezen!!!!!!!!!!!! F.T.P.
Dit is info uit de eerste hand
 
Afgelopen vrijdagavond klein opstootje in de straat waar mijn vader z'n winkel heeft. In de volksmond genoemd "Gazastrook" Gelijk 2 mannetjes die een pistool trekken en ff het vuur openen, terwijl er gewoon winkelend publiek loopt |( . De politie is natuurlijk direct gebeld en die komen wel geteld een kwartier later aankakken. Dit terwijl het politiebureau op nog geen 2 minuten afstand is.
Je wil als politieagent natuurlijk wel eerst zeker weten dat er geen gevaar meer is.
Dus je wacht een kwartiertje. Niet meer dan logisch toch :? |(
 
Heeft niks met verkeer te maken, maar des te meer met de politie. Afgelopen vrijdagavond klein opstootje in de straat waar mijn vader z'n winkel heeft. In de volksmond genoemd "Gazastrook" Gelijk 2 mannetjes die een pistool trekken en ff het vuur openen, terwijl er gewoon winkelend publiek loopt |( . De politie is natuurlijk direct gebeld en die komen wel geteld een kwartier later aankakken. Dit terwijl het politiebureau op nog geen 2 minuten afstand is. Stelletje... :( :( :( Zeker eerst hun rijsttafel ff naar binnen werken :j
Werk zelf in de diplomatieke veiligheid, betrapte ooit twee inbrekers in een grote tuin om 4u s'nachts. Onmiddelijk politie gebeld en maar ff gewacht, ik was nl helemaal alleen. Na 25minuten komen er 2 bejaarde weldwachters aan, duidelijk nog (slaap)dronken. Als ik hen vraag of ik ze mischien wakker heb gemaakt en of ze hun knopje voor het zwaailicht en sirene niet vonden wordt er al eentje lekker rood :j . Uiteindelijk gaat er 1 mee kijken rond het gebouw maar aangezien de bewoners op vakantie zijn moeten we over de muur klauteren (+-1m) Het had een beetje gevroren en de eerste gleed vlak op zijn bek in de tuin :} . Was ie pissig omdat ik lachte (hou je maar eens in)
Eens de tuin in pakte ik mijn wapen uit mijn holster, begint die gozer te zeiken waarom ik een wapen bijheb, omdat als ik op jullie moet wachten ik al 5 keer dood ben, werd ie helemaal pissig
Moest ie mijn wapenvergunning zien, de nummer van het wapen ed. om 4 u snachts in een achtertuin.
Heb uiteindelijk gezegd dat ze maar moesten oprotten en gewacht tot 8u s'ochtends om een lokale politie ploeg de braakschade aan de achterdeur te komen laten vaststellen.
Als ik het deze agenten vertelde bevestigden zij mij dat die agenten vanaf middernacht gaan slapen op het bureel inclusief slaapzak en pyama waardoor het soms een hele tijd duurt vooor de 100 centrale hen kan bereiken
In een district met gemiddeld 0.8 homejackings en 2.4 inbraken per nacht. Gefeleciteerd :j :j :j
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan