Help ! Powercommander en Kawa Z750

28 jul 2010
5
0
Beste forumleden,

Ik sta voor een dilemma. Ik heb een Kawasaki Z750 uit 2005. Nu heb ik hiervoor een Akrapovic uitlaat en een powercommander III usb gekocht. De uitlaat zit er op, pas perfect en het geluid is prima.

Maar nu komt het probleem. De Powercommander is gebruikt en komt van een andere kawasaki z750 uit 2005 af, hij werke op deze motor perfect. Ook volgens het internet en de site van powercommander.com betreft het hier een powercommander voor een kawasaki z750.

Ik heb vervolgens het installatie schema gedownload op www.powercommander.com en ben aan het installeren gegaan, dit zou appeltje eitje moeten zijn. Echter nadat ik de banzinetank er af heb gehaald wilde ik de betreffende stekker los maken maar tot mijn verbazing zag ik dat de juiste stekker er niet was... Hij zat er gewoon niet. Op de foto`s welke bij de montage handleiding zaten zag ik dat er een stekkerblokje zou zitten op een bevestigings punt onder de benzinetank. Dit bevestigingspunt was er wel maar de stekker niet. Ik heb alles afgezocht maar de betreffende stekker niet kunnen vinden. Met andere woorden de powercommander ligt weer op de werkbank.

Wie komt dit probleem bekend voor ???

Alvast bedankt voor degene die dit weet-/ mij kan helpen !!!!

Grt Remco van der Heijden
 
Hallo Remco,

Het stekkerblokje is cirka 3 bij 3 cm groot.
Als je de kabels van je gaskleppen volgt, kom je vanzelf uit bij de stekker.

Laat hem wel afstellen op een testbank. De mapping die je kunt downloaden/hebt gekregen is een basismapping.

Je kunt de PC ook laten monteren door het testcentrum.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Remco,

Het stekkerblokje is cirka 3 bij 3 cm groot.
Als je de kabels van je gaskleppen volgt, kom je vanzelf uit bij de stekker.

Laat hem wel afstellen op een testbank. De mapping die je kunt downloaden/hebt gekregen is een basismapping.

Je kunt de PC ook laten monteren door het testcentrum.


Als de TS geen geld wou besparen had hij geen 2ehands PC gekocht.

weet je wat die stealers vragen voor het monteren? geef de TS groot gelijk, gewoon proberen en die knaken in je zak houden!

kan je verder niet helpen met je installatieprobleem, maar denk dat je er wel uit moet komen met de tip van Erik.
 
Hallo Erik,

Ik heb de 4 kabeltjes welke uit de gaskleppen komen gevolgd. Echter deze komen niet uit bij een grote 16 polige connecor. De kabeltjes van de gaskleppen gaan naar wat kleinere connectoren.....

Ik snap er niets van....

grt Remco
 
Terug
Bovenaan Onderaan