Help: proefrit SV650S, wat nu? :(

Ik gaat morgen eens rondbellen en laat de resultaten wel weten hier!
Zijn er op het forum dan niet meer mensen op zoek naar een overjarige SV?
 
klink ze staan nu voor 6700 euro te koop
2002 model
dus 7600 is veeeeeel te duur
ga is naar groenewold in delft
Groenewold :} Aardige lui, Jerry vroeg me hoe ik daar ben verzeild.. ik zeg gozer met TL vroeger SV met hoge Ixil uitlaat! :X 8-)
Voor het hele setje vragen ze daar ****... ex WP en rijklaarmake... dus ****...
MP Vianen trouwens ook goeie zaak. Dus ik denk als ik de GSXF kan verkope dat ik bij Groenwold, Vianen of Rockanje ga kijken...
 
Laatst bewerkt:
hoeveel moet je voor die gsx 600 f die je nu hebt hebben?

is ie wel helemaal in orde trouwens?

<edit> laat maar, heb je advertentie zien staan </edit>
 
Groenewold :} Aardige lui, Jerry vroeg me hoe ik daar ben verzeild.. ik zeg gozer met TL vroeger SV met hoge Ixil uitlaat! :X 8-)
Voor het hele setje vragen ze daar 7250... ex WP en rijklaarmake... dus 7490...
MP Vianen trouwens ook goeie zaak. Dus ik denk als ik de GSXF kan verkope dat ik bij Groenwold, Vianen of Rockanje ga kijken...

Daar heb ik em ook vandaan, hoef niet uit te leggen waarom he :}

gr,

Mark

ps: wat bedoel je eigenlijk met het hele setje, als het exclusief de WP is?
 
Laatst bewerkt:
Groenewold :} Aardige lui, Jerry vroeg me hoe ik daar ben verzeild.. ik zeg gozer met TL vroeger SV met hoge Ixil uitlaat! :X 8-)
Voor het hele setje vragen ze daar 7250... ex WP en rijklaarmake... dus 7490...
MP Vianen trouwens ook goeie zaak. Dus ik denk als ik de GSXF kan verkope dat ik bij Groenwold, Vianen of Rockanje ga kijken...
he he he wat zei ie daarop
ben wel benieuwd
service is goed
ik heb met de tl nieuwe nokkenassen gekregen de kleppen zijn gesteld
duo zit erbij gehad
en nu een nieuwe koppeling omdat ie op was
 
Laatst bewerkt:
Op woensdag 26 februari 2003 19:19 schreef tlpeter het volgende:he he he wat zei ie daarop
ben wel benieuwd
service is goed
Ja, hoor je bent bekend daar! :+ the boss trouwens ook met zijn SV nu.
Als Klink zijn fiets daar koopt mot je maar commissie vrage })
Service vind ik heel belangrijk. Jerry heeft geen SV staan maar heeft Nimag gebeld, daar staat er nog 1... nou geen andere zaak heeft me dat voorgesteld... goed hoor! :}
 
ja zeg ik *D
nou is dat service of niet
doen ze bij motorport niet en zeker rockanje niet
Zo'n doorverwijsservice is toch minimaal een nieuw ventieldoppie waard? :+
Had jij van de zomer (toen we naar Veenendaal reden en ik aftaaide bij H'veld) die Ixil dempers al? Als je opnieuw zou kiezen zou je dan weer voor Ixil gaan???
 
Zo'n doorverwijsservice is toch minimaal een nieuw ventieldoppie waard? :+
Had jij van de zomer (toen we naar Veenendaal reden en ik aftaaide bij H'veld) die Ixil dempers al? Als je opnieuw zou kiezen zou je dan weer voor Ixil gaan???
volgens mij had ik die ixils al ja anders was het een laser
hmmm ik heb nu weer lasers maar ja denk het wel zijn goed bevallen
 
Dan zou ik ook eens naar LeoVince kijken als ik jou was. Die zijn goedkoper dan Akrapovic en de kwaliteit is hetzelfde.

S-38.jpg
 
Jaaaa, tweede proefrit :] Net terug, uurtje gereden, brommer was nu wel goed afgesteld! :} Hele fijne fiets, met jullie aanwijzingen goed stukkie kunnen rijden :9
Klink gaat nu verder winkelen, denk toch dat het rond de 7500 pleuro moet gaan kosten inclusief afleverkosten en mono-seat, hugger en puntbakkie... '(
 
:X Hoor allerlei verhalen dat het goedkoper moet kunnen :9 maar ik lees nergens concrete bedragen ;(
Ik zit nu op het volgende: Fiets SV650S nieuw 2002 model ****, afleveringskosten ***, accessoire pakket (hugger, monoseat en puntbakkie) *** totaal dus ****. Ik vraag me af of ik het voor **** ergens kan vinden :P
Iemand????
 
Laatst bewerkt:
Op dinsdag 04 maart 2003 17:31 schreef Klink Schakel het volgende:
:X Hoor allerlei verhalen dat het goedkoper moet kunnen :9 maar ik lees nergens concrete bedragen ;(
Ik zit nu op het volgende: Fiets SV650S nieuw 2002 model 6750, afleveringskosten 250, accessoire pakket (hugger, monoseat en puntbakkie) 250 totaal dus 7250. Ik vraag me af of ik het voor 7000 ergens kan vinden :P
Iemand????
voor die prijs zou ik het doen
waar is dat als ik vragen mag
 
Als je er dan ook nog WP veren bij wilt ben je 7400 euro kwijt. Je mag de mijne hebben voor 6400 euro. Zit nog een jaar fabrieksgarantie op, dat weet je toch?
 
voor die prijs zou ik het doen
waar is dat als ik vragen mag
**** is bij de goedkoopste en beste dealert van Deluft ;) Als ik hem daar koop heb je een biertje van me tegoed :P moet nog wel even lullen daar, maar wil weten of het haalbaar is **** pleuro compleet. :?
PentAr: het 2002 model heeft instelbare voorvering, ik wil het zonder WP proberen. :] Enne... ik vind het verschil te klein om te kiezen voor een 2e hands met 11k km op de teller, helaas.
 
Laatst bewerkt:
Op dinsdag 04 maart 2003 18:24 schreef Klink Schakel het volgende:7250 is bij de goedkoopste en beste dealert van Deluft ;) Als ik hem daar koop heb je een biertje van me tegoed :P moet nog wel even lullen daar, maar wil weten of het haalbaar is 7000 pleuro compleet. :?
PentAr: het 2002 model heeft instelbare voorvering, ik wil het zonder WP proberen. :] Enne... ik vind het verschil te klein om te kiezen voor een 2e hands met 11k km op de teller, helaas.
misschien lukt het wel
ik ben benieuwd
ik zei het toch dat ie een hoop doet
goede service ook (had ik al gezegd)
ow enne ik lust geen bier :9
 
Op dinsdag 04 maart 2003 18:30 schreef tlpeter het volgende:ow enne ik lust geen bier :9
OK! Blikkie cola dan! ;)
Ik gaat van de week eens langs, en binnen een week zou ik kunnen rijden.
Misschien dat ik nog bij Hans van Wijk langsrij om de prijzen te testen. :9
Dacht dat ik iemand had gehoord over 6800 pleuro voor een 'kale' SV dus tja als dat inclusief afleveringskosten is.... :)
 
Ik weet nog een mooie uitlaat voor je

[edit]
ik koop hem zelf wel, raak die SV toch niet kwijt
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
OK! Blikkie cola dan! ;)
Ik gaat van de week eens langs, en binnen een week zou ik kunnen rijden.
Misschien dat ik nog bij Hans van Wijk langsrij om de prijzen te testen. :9
Dacht dat ik iemand had gehoord over 6800 pleuro voor een 'kale' SV dus tja als dat inclusief afleveringskosten is.... :)
kale is dat niet die kale zonder kuip :?
 
nou ik ben over gestapt van een sv naar een tl en geloof mij
die 900 ss (mooi ding hoor trouwens)ga je niet meer horen als ik m'n tlleke start :)
jij mag jou tl gerust naast mijn 944 ssie zetten en dan hoor je jou tl niet meer maar een tl is wel de mooiste japanse L twin die er is :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan