DennyzfR6
MF veteraan
Hallo, (alvast excuses voor het lange verhaal, maar wil het probleem zo duidelijk mogelijk maken)
Ik heb een R6 uit 2003 (injectie) en er is iets heel raars aan de hand met mijn stationair loop. Ik begin me onderdehand toch best zorgen te maken, en niemand die ik tot nu toe gesproken heeft weet wat het zou kunnen zijn. Dus ik hoop dat iemand hier me uit de brand kan helpen, of me iig in de goede richting kan wijzen.
Dit zijn de feiten: Ik heb hem gekocht met 9000 op de teller, heb bij 10000 een grote beurt laten uitvoeren, en nu staat er 13000 op. Er zit een yoshimura open demper op, en K&N luchtfilters.
Ik had hem netjes stationair afgesteld na aanschaf (okt 2007) maar een paar maanden later viel hij bijna uit na lange ritten. Dus weer opnieuw afgesteld en een paar weken later hetzelfde verhaal. Hij loopt zeer onregelmatig stationair, verspringt zo'n 300 a 400 toeren, en bij stilstaan, of tijdens uitrollen slaat hij soms gewoon af. Ik heb hem pas op de testbank gehad voor een uitdraai, en het vermogen was ok. 105,4pk aan het achterwiel, met acceleratie test 108. Hij liep wel veel te arm.
Maar het meest vreemde was nog wel gister, ik ben toen naar de motorbeurs geweest, ik kom zelf uit Rdam. Ik had hem van te voren wat te hoog stationair afgesteld en dus onderweg heb ik hem, toen hij warm was even op het tankstation afgesteld op +/- 1800 toeren(is wat hoog, maar om uitval te voorkomen). In utrecht aangekomen viel hij weer bijna uit, 1000 toeren met het verspringen. Toen op de terugweg, was alles weer in orde, 60km snelweg, en bij aankomst op bestemming bleef hij op 2500 stationair hangen. Na een korte pauze daar terug naar mijn woning gereden, 20km stukje snelweg stukje stad, en toen ik bijna thuis was viel hij weer uit. Ik snap er niksmeer van!
Iemad die weet wat het kan zijn??
Ik heb een R6 uit 2003 (injectie) en er is iets heel raars aan de hand met mijn stationair loop. Ik begin me onderdehand toch best zorgen te maken, en niemand die ik tot nu toe gesproken heeft weet wat het zou kunnen zijn. Dus ik hoop dat iemand hier me uit de brand kan helpen, of me iig in de goede richting kan wijzen.
Dit zijn de feiten: Ik heb hem gekocht met 9000 op de teller, heb bij 10000 een grote beurt laten uitvoeren, en nu staat er 13000 op. Er zit een yoshimura open demper op, en K&N luchtfilters.
Ik had hem netjes stationair afgesteld na aanschaf (okt 2007) maar een paar maanden later viel hij bijna uit na lange ritten. Dus weer opnieuw afgesteld en een paar weken later hetzelfde verhaal. Hij loopt zeer onregelmatig stationair, verspringt zo'n 300 a 400 toeren, en bij stilstaan, of tijdens uitrollen slaat hij soms gewoon af. Ik heb hem pas op de testbank gehad voor een uitdraai, en het vermogen was ok. 105,4pk aan het achterwiel, met acceleratie test 108. Hij liep wel veel te arm.
Maar het meest vreemde was nog wel gister, ik ben toen naar de motorbeurs geweest, ik kom zelf uit Rdam. Ik had hem van te voren wat te hoog stationair afgesteld en dus onderweg heb ik hem, toen hij warm was even op het tankstation afgesteld op +/- 1800 toeren(is wat hoog, maar om uitval te voorkomen). In utrecht aangekomen viel hij weer bijna uit, 1000 toeren met het verspringen. Toen op de terugweg, was alles weer in orde, 60km snelweg, en bij aankomst op bestemming bleef hij op 2500 stationair hangen. Na een korte pauze daar terug naar mijn woning gereden, 20km stukje snelweg stukje stad, en toen ik bijna thuis was viel hij weer uit. Ik snap er niksmeer van!
Iemad die weet wat het kan zijn??