Help - reparatie Dainese na schuiver

tFlu

Rookie
18 nov 2019
10
0
Goedenavond allemaal!

Enige tijd een pak in bezit, de Dainese Mugello.

Heeft iemand ervaring met het zelf of door bedrijven laten repareren van de aluminium onderdelen; bekrast en ingedeukt. Geen makkelijk pak om aan te knutselen.

Ik hoor het graag en bij voorbaat dank!
 
Laatst bewerkt:
Gewoon mee doorrijden, of als het teveel beschadigd is, nieuw pak kopen. Je koopt een pak om je te beschermen bij een schuiver, dat heeft ie gedaan. Dus als er een scheur in zit, kun je er niet meer van op aan en is een nieuw pak de beste oplossing.
 
Een Dainese dealer opzoeken,die kunnen dat vast repareren,zo heb ik vroeger ook mijn Dainese pak laten vermaken door een dealer.
 
Gewoon mee doorrijden, of als het teveel beschadigd is, nieuw pak kopen. Je koopt een pak om je te beschermen bij een schuiver, dat heeft ie gedaan. Dus als er een scheur in zit, kun je er niet meer van op aan en is een nieuw pak de beste oplossing.
:^

Als nodig dan vervangen, anders gewoon bikkelstatus.
 
Volgens mij kan een winkel waar ze Dainese verkopen, het gewoon naar de fabriek sturen voor reparatie.
Mijn Dainese pak is helemaal op maat gemaakt in Italië.
Ik kan Arie Molenaar aanbevelen.
 
Bedankt voor de tips allemaal! Leuk om te lezen :)
Qua veiligheid is de jas nog top! Enkel het uiterlijk heeft een tikje opgelopen ,maar ook dit heeft een verhaal inderdaad.

Heb hem destijds gekocht bij xlmoto. Ik zal eens wat dealers gaan bellen ;) Kon enkel bedrijven vinden die de leren gedeeltes repareren.
 
Deze schade kan in de fabriek hersteld worden. platen worden vervangen, let wel, al met al zal je meer als 100 euro kwijt zijn. die platen zijn duur en je draait voor de verzendkosten op.

bel anders de zilveren naald in veenendaal. dit kan je verzendkosten schelen, die hebben een licentie voor het herstellen van dainese kledij.
Succes
 
Al nuttige antwoorden genoeg maar is het niet fascinerend dat de enige beschadigingen exact op die extra stevige metalen delen zitten? :}
Daar wordt dus echt wel over nagedacht. :+

Gewoon mee doorrijden, of als het teveel beschadigd is, nieuw pak kopen. Je koopt een pak om je te beschermen bij een schuiver, dat heeft ie gedaan. Dus als er een scheur in zit, kun je er niet meer van op aan en is een nieuw pak de beste oplossing.
Een pak kan gewoon gerepareerd worden hoor, ook een scheur.
 
Die platen zijn juist om makkelijk te vervangen. Arie Molenaar te IJsselstein is een aanrader. Anders zijn er diverse motorkleding reparatie zaken. Het kost wat, maar een goed zittend maatpak is 100% zeker de moeite waard om te houden en wat liefde te geven dan om geheel te vervangen. En afgaande van de foto's is de schade vooral cosmetisch. Zou een beetje zonde zijn om je hele motor te vervangen als je met je stuureinde langs een muur schaaft, toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan