Help Rob Hartog en Team Hartog – Against Cancer naar het WK Supersport

V Rossi 46

MF veteraan
29 mrt 2012
12.092
11.152
Tavullia
Met de Europese WorldSSP titel op zak hoopt Rob Hartog in 2019 zijn debuut te maken als vaste coureur in het WK Supersport kampioenschap.
De toelating om met Team Hartog – Against Cancer van start te gaan is er, de wil en de drive zijn er, echter ontbreekt er nog een klein deel van het benodigde budget:
Help Rob Hartog naar het WK Supersport.

Rob Hartog:
“Als coureur wil je altijd doorgroeien en, ondanks de stappen die we reeds gemaakt hebben, weet ik zeker dat er nog meer in het vat zit.
De ultieme uitdaging, ik denk voor iedere coureur, is het WK.
Ik heb hier jarenlang van gedroomd, maar nu zijn we zo dichtbij.”

Team Hartog – Against Cancer is voor 2019 positief door de voorselectie van Dorna gekomen en heeft een aanbod liggen voor een permanente startplek in het World Supersport kampioenschap.
Deze beoogde stap gaat gepaard met een hoger budget en, ondanks dat Team Hartog de kosten relatief laag kan houden vanwege hun eigen organisatie, is men nog haastig op zoek naar het resterende budget van +/- € 25.000.

Rob Hartog:
“We gaan alles geven om deze stap te realiseren, maar kunnen dat niet alleen.” We hopen daarom op uw steun te kunnen rekenen! We hebben daarvoor een crowdfund actie opgestart. De mogelijkheden van deze actie bekijken of een donatie doen kan door op mijn naam te klikken in onderstaand Talentboek frame of via onderstaande link:

Talentboek - Sport - Help Rob Hartog naar het WK Supersport

DbF_a2OXkAElAyG.jpg

(Gepikt van de knip en plak site)
 
Laat ik eens voor mini Sinterklaas spelen en een donatie doen. Als het beetje helpt, is dat alleen maar top! Hartog hoort gewoon een heel seizoen te moeten kunnen meedraaien!
 
Belang van de ANBI stichting, zodat er BTW kan worden verekend.
Heb er ook altijd een onderbuik gevoel van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan