Help verzekering gezocht!!

Maniac Rider

MF'er
10 jan 2004
164
0
antwerpen
Ik heb zonet lopen bellen naar verschillende verzekeringsfirma's , blijkt er geen enkele te zijn die men toekomstige motorfiets wil verzekeren.Oftewel zeggen ze da ik te jong ben ofwel zeggen ze dat ik men auto ook moet laten verzekeren om recht te hebben op een motoverzekering(die auto mag minstens 15 jaar oud zijn en dat is hij dus niet :S).
Wie weet waar ik men moto kan verzekeren zonder veel tamtam?
Ik ben 22 jaar oud , van het jaar 1981.
De motor zelf betreft een supersport 600cc.
Een verzekeringskantoor gevestigd in belgie liefst, dank u.
 
Ik heb zonet lopen bellen naar verschillende verzekeringsfirma's , blijkt er geen enkele te zijn die men toekomstige motorfiets wil verzekeren.Oftewel zeggen ze da ik te jong ben ofwel zeggen ze dat ik men auto ook moet laten verzekeren om recht te hebben op een motoverzekering(die auto mag minstens 15 jaar oud zijn en dat is hij dus niet :S).
Wie weet waar ik men moto kan verzekeren zonder veel tamtam?
Ik ben 22 jaar oud , van het jaar 1981.
De motor zelf betreft een supersport 600cc.
Een verzekeringskantoor gevestigd in belgie liefst, dank u.

ff zoeken dan vind je genoeg in Algemene motorpraat.

Belgen en hun motorverzekering
 
nou ik heb dus no problem gehad met mijn verzekering (heb wel mijn auto daar vezekerd)

En trouwens als je je auto+moto bij dezelfde verzekeringsagent pakt is je motoverzekering ook 50% goedkoper bij mij altans!!!

Ik zit bij Axa ben zelf 23 en betaal 1050euro BA+klein omnium en 345euro voor m´n moto.(zou normaal rond de 700 euro zijn)

misschien ligt het eraan waar je woont???

Suc6 met het zoeken
 
ben zelf ook 23 en heb een R6: die is all-risk verzekerd bij de europeesche.kosten 75 euro p maand. en mijn auto(WA beperkt casco) zit bij Londen verzekeringen en kost 38 euro's p maand.
 
ben zelf ook 23 en heb een R6: die is all-risk verzekerd bij de europeesche.kosten 75 euro p maand. en mijn auto(WA beperkt casco) zit bij Londen verzekeringen en kost 38 euro's p maand.


Ja in NL is het wat makkelijker op gebied van verzekeren!!

Hier in Belgie is all-risk al helemaal taboe (alhoewel touring-belgische wegenwacht bezig is om een betaalbare formule uit te werken)

Je kunt wel choppers hier in belgie verzekeren kost 7% van de nieuwwaarde aan premie per jaar ;)

Mazzels
 
DVV verzekering! :}

Als ik wou kon ik me er verzekeren voor een ZXR 750
by the way ik ben 18 en heb nog maar men voorlopig (klein) rijbewijs
Maar op die ouwe kawa's hun papieren staat geen vermogen :}
 
Ik heb zonet lopen bellen naar verschillende verzekeringsfirma's , blijkt er geen enkele te zijn die men toekomstige motorfiets wil verzekeren.Oftewel zeggen ze da ik te jong ben ofwel zeggen ze dat ik men auto ook moet laten verzekeren om recht te hebben op een motoverzekering(die auto mag minstens 15 jaar oud zijn en dat is hij dus niet :S).
Wie weet waar ik men moto kan verzekeren zonder veel tamtam?
Ik ben 22 jaar oud , van het jaar 1981.
De motor zelf betreft een supersport 600cc.
Een verzekeringskantoor gevestigd in belgie liefst, dank u.
Awel ik denk dat ik de man ben die je nodig ebt ... 3 weken terug had ik hetzelfde prob. Fortis wou me voor 750 :( verzekere ...
Na zoeken en doen bij ethias terechtgekomen. Ethias, het oude omob. Daar hebben ze me voor 'maar' 600 verzekerd.
Zonder problemen en vragen. De telnr staat ophun site

Zelf ben ik 18 en rij met een Suzuki Gs500E 91
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan