Help voorremklauw revisie!!

Steppie00

Die hard MF'er
26 mei 2011
578
17
Rotterdam
Beste MF-ers,

Ik ben begonnen aan de revisie van me voorremklauwen. Nu heb ik alles uit elkaar dit is allemaal goed gegaan.
Maar op het moment dat ik de remblokken eruit haalde viel er een dopje van 1 van de remzuigers. (de voorkant van de remzuiger die op de achterkant van de remblok duwt valt een dopje af en je kijkt nu zo in de remzuiger). Het leek erop alsof het op elkaar gelijmt zat. Het dopje valt in een soort uitspaaring. Bij de andere zit het allemaal vast.
Kan ik dit deel gewoon weer eraan lijmen of moet ik ergens een nieuwe remzuiger vandaan toveren??
 
haha 1 april met een verlengsnoer zeker ...

7170046.jpg


als het cilindertje er nu zo uitziet is het gewoon sealtje tegen vuil zo niet een foto plaatsen of beter een werkplaatshandboek opzoeken.
 
upload je foto ergens, bijv. imageshack, en klik dan hieronder op dit knopje :

img.gif


dan kan je die foto in je reacktie plaatsen.

easy as dell.

trouwens, als je hieronder op "bekijk reacktie" klikt, dan kan je je foto ook direct vanaf je pc in je bericht plaatsen.



.... is er ook een inburgeringscursus voor fora's ? :/
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook absoluut geen held met computers maar mij lukt het wel met: www.photobucket.com.
Dan moet je een account maken en dan kan je gewoon foto's vanaf je computer downloaden.
Die komen dan in een mapje te staan en onder de foto staat dan een code, die kopieer je en die plant je gewoon bij je tekst!.
Werkt heel simpel!.

Succes, ook met de remklauw......
 
fotoeom.jpg


extragratis

Wat de rest zegt, gewoon een dopje om piepen tegen te gaan of een goede afstand tot de remblokken/schijf te houden. Erop lijmen of wat dan ook en klaar is kees.
 
Laatst bewerkt:
Ook hier even een Update. Heb de remklauwen volledig gereviseerd alle rubbers vervangen, zuigertjes helemaal glimmend gepoets,binnekant van de klauw gepoetst, nieuwe blokken er onder en hij remt weer als een malle
Iedereen bedankt voor de tips!
 
Terug
Bovenaan Onderaan