Help: Waar koop ik deze motor?

Hij is al genoemd in dit draadje, maar ik zla het nog eens doen: Neem eens contact op met Tjeerd van Short Cut (http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j...zjpYsP&usg=AFQjCNFCY88aTVuC22jPFsEeDOaR6FjnOg)

Ik heb een paar fietsen van hem in het echt gezien, hij maakt echt mooi en goed afgewerkt spul. Ook in de stijl die jij voor ogen hebt en volgens mij ook voor die prijs.

ga ik doen dank je!

EDIT: niet echt mijn smaak, veel te chopperachtig, toch bedankt ik zoek echt iets als een deus of blitz of wrenchmonkees
 
Laatst bewerkt:
ga ik doen dank je!

EDIT: niet echt mijn smaak, veel te chopperachtig, toch bedankt ik zoek echt iets als een deus of blitz of wrenchmonkees


Dat zijn slechts voorbeelden. Zeg wat je wilt en er valt echt wel wat meer Deus-style achtig iets te regelen vermoed ik.
 
Deus heeft ook een mooie 650 :Y

klik

Die zou in mijn schuurtje niet misstaan *D

inderdaad zeg, mooi zo retro maar toch niet ouderwets

deze w650 is ook geweldig:
deustracker-3.jpg

kawasaki-w-650-street-tracker-stp-deus-3.jpg
 
Mooie dingen voorbij zien komen idd, wat vinden we van deze :? *D

wat ik mooi daaraan vind is dat de koplamp retro is net als het kontje, heel mooi gedaan. De tank vind ik minder, die zou ik dan zeker kleiner willen zien, maar omdat het frame ze breed is, is platter misschien een betere keuze. Dus plat en rond met een mooie chromen ouderwetse benzine dop erop.

De kleur is ook mooi gekozen!
 
hey das een mooie, in welke plaats stata hij, ik zou hem wel eens willen zien

Stuur me anders even een emailtje
 
Laatst bewerkt:
wat ik mooi daaraan vind is dat de koplamp retro is net als het kontje, heel mooi gedaan. De tank vind ik minder, die zou ik dan zeker kleiner willen zien, maar omdat het frame ze breed is, is platter misschien een betere keuze. Dus plat en rond met een mooie chromen ouderwetse benzine dop erop.

De kleur is ook mooi gekozen!
Hij heeft idd de originele tank gebruikt maar zoals jij het omschtijft..ja, lijkt me wel mooi ;)
Deze heb ik van de winter gebouwd.

Nog eentje maken voor jou?

[afbeelding]
Cool! 8-)

Moet je dan zelf een donnor XS aanleveren :?
 
zelf niet ondervonden, maar wel gehoord dat ze idd vrij slap zijn.
als je zoiets sportiefs ogend bouwt moet het natuurlijk wel een beetje sturen.
 
Laatst bewerkt:
zelf niet ondervonden, maar wel gehoord dat ze idd vrij slap zijn.
als je zoiets sportiefs ogend bouwt moet het natuurlijk wel een beetje sturen.

Het zijn idd geen frames die gemaakt zijn om mee te racen, slecht zijn ze echter ook niet (vanaf het tweede model, zonder trommelrem dan) heb slechtere frames gereden.
Een tracker mag ook best wat flex hebben. (Heb mijn frame wel iets aangepast overigens.)
 
hey oemoemenoe! Ook hier hahaha tja sinds de 1200gs in puin ligt moet ik toch wat anders, maar mijn stadsmotortje geef ik niet op hoor

tumblr_luvcxtf4i21qkir9ao1_1280.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan