Help! Wat te doen komende zondag!

Joris

MF veteraan
11 dec 2001
6.368
172
Veghel
Ik wil zondag een stukje gaan :] Heb ondertussen al veel van Brabant gezien. Wie laat me mooie weggetjes in Gelderland of Limburg zien?



[me]Het lijkt wel een contact advertentie :P [/me]
 
Ha! Ik ga ook rijden, zondag. maar niet zo heel veel in het nederlandse gedeelte van brabant. ik ga naar het vlaamse toe. en dan naar antwerpen, daar is de belgian bike show!
 
:( :( Ik wilde Zondag ook gaan rijden...Hebben ze van die family van m'n vrouw het jaarlijkse familie dag :( :( Raar volk die brabanders, je kan toch beter motorrijden. :P

Maar er vertrekt hier uit de buurt een toerrit, Dick van Lochem toerrit (Asperen).
Het was de bedoeling om deze in zo'n kort mogelijke tijd af te leggen.....maar helaas ;(



ps het is niet de opzet om hem zo snel mogelijk uit te rijden hoor...
 
:( :( Ik wilde Zondag ook gaan rijden...Hebben ze van die family van m'n vrouw het jaarlijkse familie dag :( :( Raar volk die brabanders, je kan toch beter motorrijden. :P

Maar er vertrekt hier uit de buurt een toerrit, Dick van Lochem toerrit (Asperen).
Het was de bedoeling om deze in zo'n kort mogelijke tijd af te leggen.....maar helaas ;(



ps het is niet de opzet om hem zo snel mogelijk uit te rijden hoor...

't is toch de familie van je vrouw :? Nou, wat let je om niet te gaan rijden :P
 
ik ga ook rijden,
ik start in Son & breugel met de Vmax vereniging, lekker veel pkaas bijelkaar :P :9 :P :9
 
Ik zal ook wel ergens rondrijden in Gelderland :P zondag en zaterdag natuurlijk ook (vriend is toch naar de Ring dus... }) )
 
Ik had heel, heel erg graag willen gaan rijden dit weekend.
Limburg stond al op de agenda en ff uitblazen op Scheveningen hoorde hier ook nog bij.

Helaas heb ik van de week mijn schouder ontzettend ontwricht of zo. Want ik krijg soms mijn arm geen kant meer op '(

Voor deze jongen dus geen :] dit weekend ;(
 
Ik had heel, heel erg graag willen gaan rijden dit weekend.
Limburg stond al op de agenda en ff uitblazen op Scheveningen hoorde hier ook nog bij.

Helaas heb ik van de week mijn schouder ontzettend ontwricht of zo. Want ik krijg soms mijn arm geen kant meer op '(

Voor deze jongen dus geen :] dit weekend ;(
Ja, wel zielig hoor :j Nou, kun je alleen nog maar een biertje in Nijmegen komen nemen op mijn verjaardag })
 
afgelopen weekend nog iemand wezen rijden? ik ging naar antwerpen toe, naar de belgian biker meeting. omdat ik een ouw cb400 aan het restaureren ben, moet ik onderdelen hebben. dus ik een leuk stuk gereden, in antwerpen aangekomen.

hebben ze twee kledingstands neergezet, en een stand voor helmen. klap op de vuurpijl was dat de band na vier keer hetzelfde liedje proberen te spelen het maar opgaf.

grappige jongens die belgen. ben toen maar een bakske leut gaan drinken in de stad.

en weer lekker terug rijden :]
 
Ik ga de OBT2 uitzetten.
De brikken van RDZ lopen beide niet op dit moment (goeie brikken dus :) ). Daarom gaan we maar in het FIATje 500 *D . Is ook veel praktischer. Gezelliger, je kunt makkelijker overleggen over de route, bijrijder (IK) leest de kaart, regen => dakje dicht. En het is mog een oud brik ook!
Ik heb er zin in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan