help welke de gsx-r 750 of 1000

oke bedankt allemaal nou weet ik nog niets ik kijk wel even nog heb toch nog een paar maandjes de tijd om te kiezen.
het gaat mij om dat ik iets neem waar ik geen spijt van ga krijgen maar aangezien de keuze voor mij heel moeilijk is kan het denk ik nooit tegen vallen.

wat ik zij over dat een 100 rijbewijs gevoellig is bedoel ik mee dat een 1000 je meer uitnodigt om flink op het gas te gaan omdat het een brute power machien is.

en over bochten gesproken ik ben geen topracer maar kan redelijk door de bochten
ook regelmatig het knietje aan de grond maar ik bedoel dat ik de bochten nog beter harder en netter wil kunnen gaan nemen.

inieder geval allemaal bedankt voor jullie reacties en je hoor het nog wel als ik er aan uit ben tuurlijk komen dan ook de foto's van mijn nieuwe aanwinst.

groetessssssssssssss
 
Ik ben zelf voor de 1000 gegaan.

oa om het vermogen onderin en het idee dat als ik een 600 of 750 heb en meer wil ik 1st een andere motor moet kopen. Dan maar gelijk een 1000.
Ook vond ik die Silver edition gewoon mooi en was de prijs goed.
 
Waarom ga je niet voor een circuitmotor?
kosten zijn een stuk lager ivm geen kenteken en je loopt zeker niet de kans om je rijbewijs kwijt te raken :)
geen verkeer van rechts,of van die geuniformeerde mensen die op je lopen te mikken met een lasergun :+
is maar een suggestie,ik heb zowel de zevenenhalf als de duizend gehad en met allebei 4 maanden rijontzegging aan m'n broek...
Ik weet dat het mijn eigen schuld is maar even enthousiast gas geven en je hebt het al voor mekaar zal ik maar zeggen.
Heb daarom maar een 750 circuitmotor gekocht.
Persoonlijk vond ik de 1000 op straat fijner rijden dan de 750
Dat kwam voornamelijk door het enorme koppel,het maakt niet uit in welke versnelling je rijd,gas geven en hij GAAT.

Succes met het maken van je keuze!

ps zolang het een GSX-R wordt kan je toch nooit een foute keuze maken ;)

Greetz Rem
 
Persoonlijk vond ik de 1000 op straat fijner rijden dan de 750
Dat kwam voornamelijk door het enorme koppel,het maakt niet uit in welke versnelling je rijd,gas geven en hij GAAT.
is een dikke twin niks?
dat heeft koppel en loopt snel.

maar dan moet je dat wel mooi vinden.
 
Ik zou voor de 1000 gaan, die heeft net iets meer onderin en dat vind ik leuk :9 . Maar op beide fietsen raak je easy je rbw kwijt hoor.
 
Gewoon goed ver vooruit kijken als je gas geeft scheelt al een hele hoop fanmail.

Ik ben bang dat je eerder goed in je spiegels moet kijken om te zien of er niet een onopvallende auto je probeert te chasen...

en volgens mij rijden er daar stiekem ook een hoop van rond B|
 
Ik ben bang dat je eerder goed in je spiegels moet kijken om te zien of er niet een onopvallende auto je probeert te chasen...

en volgens mij rijden er daar stiekem ook een hoop van rond B|


klopt B|
Eerst ver genoeg vooruit kijken ofdat er niks verdacht in de berm staat,dan gas erop.
Dan (zoals jij vermeld) in je spiegels kijken ofdat er geen snor in een onopvallende auto net zo hard rijd als jij.
En als dit wel het geval is ben je meestal al te laat.

Leuk man motorrijden in NL. :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan