Help !!! Welke merk undertail is dit ?

devastator

MF'er
4 sep 2004
91
0
Tuk
Hallo bikers

Weet iemand ook welk merk undertail hier onder op de foto staat of nog beter waar kan ik deze undertail krijgen. Heb al bij diverse shops gekeken maar zijn allemaal net iets anders rond de achterlichten.

Alvast bedankt
full
 
volgens mij honda cbr 600 fs, hij lijkt op die van mij

full


edit:

hm toch niet
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet van welk merk de afgebeelde undertail is.

Het ding is in ieder geval niet van Hotbodies (:r) of Ermax (:')) en ook niet van Topline (:9~).
Ermax en Topline hebben echter wel een undertail in het programma die sprekend lijkt op de afgebeelde. De Ermax heeft t.o.v. het afgebeelde model als extra een montagevlak voor de nummerplaat. De Topline heeft dat weer niet, maar heeft een mooi klein 'ruitje' ingebouwd voor de nummerplaatverlichting (ipv het lompe gat in de overige twee).

De Ermax heb ik vorig jaar aangeschaft. Mooi stevig materiaal (soortgelijk aan dat van de kuipen), maar helaas met de Franse slag (incl de nodige rekken wijn :+ ) geproduceerd: het ding paste werkelijk van geen kant: slecht uitgemeten freeswerk en op de verkeerde plaats geboorde gaten. Bovendien kwam de rode kleur niet overeen. Ermax was van mening dat er niets aan mankeerde en ik moest m'n R1 maar zodanig verbouwen dat 't ding ging passen... Dacht 't dus niet: na een hoop over-en-weer hebben ze 'm uiteindelijk terug moeten nemen.

Later werd ik getipt over die van Topline. Is gemaakt van een ander (vezel)materiaal. Dunner, lichter, toch iets minder strak maar niet storend, ook wel iets kwetsbaarder (denk aan lichte barstvorming, maar geen breuk), maar een prima pasvorm! Ook het mica in de rode lak is (vrijwel) identiek. Ik ben absoluut happy met de Topline.
 
Laatst bewerkt:
Mensen bedank voor jullie reactie's

Ik ben uiteindelijk voor de Topline gegaan.

Xenon bedankt voor je goede adviezen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan