[help] Wie (her)kent dit type uitlaat ?

Ernie81

Geblokkeerd account
22 apr 2007
396
0
Deze uitlaat zit op mijn NC35 maar ik heb echt geen idee welk merk het is. Herkent iemand het logo ?
full
 
Misschien close-upje van het logo?
Staat er nergens een merkje of iets dergelijks ingestanst? (bedoel: stickers plakken kunnen we allemaal...)
 
Laatst bewerkt:
Misschien close-upje van het logo?
Staat er nergens een merkje of iets dergelijks ingestanst? (bedoel: stickers plakken kunnen we allemaal...)

ik ben morgen weer bij de motor, zal een closu-upje maken. Er staat verder helemaal niks op of ingestanst...zelfs geen e-keur })
Het is een volledig systeem, laswerk ziet er erg netjes uit, geluid is zeer mooi icm met de V4. Maar ik heb geen idee wat voor pijp het nu echt is :+
 
mini schopje, morgen komen de betere foto's maar maybe heeft iemand al een idee.
 
Ik heb een goed gekeken, er staat heel klein J&S op in het logo. Het schijnt een nederlandse uitlaatfabrikant te zijn geweest die nu niet meer bestaat.
 
Ik heb een goed gekeken, er staat heel klein J&S op in het logo. Het schijnt een nederlandse uitlaatfabrikant te zijn geweest die nu niet meer bestaat.
Wilde net J&S zeggen ja. De dempers van mijn RS 250 waren van dit merk. Ben ook eens op onderzoek uit gegaan om er meer over te weten te komen, maar was bar weinig over te vinden.
 
Met wat ge-google kwam ik op de website van deze fabrikant. De zite is offline, maar gehost bij xs4all.nl. Een nederlands site, dus het verhaal dat J&S een nederlandse fabrikant was lijkt te kloppen.

Iemand weer kennis over de historie van J&S ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan