help

popy

Rookie
21 jun 2006
12
0
48
zonhoven
*O* hallo iedereen *D ben dus popy,en zit met een probleem. :(
mijn yamaha dragstar xvs1100 heeft slijtage aan de starterkrans !
nuwil ik weten of je die kan laten reviseren ! '( zo ja waar ! en nee
waar kan ik dan een nieuwe vinden ,en wat kost dat ongeveer?alvast bedankt
groetjes popy

Rambabbel

MF veteraan
17 mrt 2004
22.236
45
Luttenberg
ff ander 2e hands vliegwielletje zoeken, zal wellicht goedkoper zijn als laten maken, in ieder geval al makkelijker.

Rambabbel

MF veteraan
17 mrt 2004
22.236
45
Luttenberg
ohw en je moet nog wel ff voorstellen natuurlijk he ;) Krijg je ook een mooie tekening van Superkris *O*

En ik zeg het alvast van tevoren, er mensen zijn die om een foto vragen O-)

popy

Rookie
21 jun 2006
12
0
48
zonhoven
hoi,tweede hands vid ik niet en was vandaag naar verdeler geweest!nieuw kost het 380 euro.nu weet ik het niet maar zou je dat kunnen laten reviseren? :N

Rambabbel

MF veteraan
17 mrt 2004
22.236
45
Luttenberg
kan jij me zeggen hoe dat moet een foto plaatsen groetjes O-)
Als je zoals in je eerste post een plaatje bijvoegt, moet je [imgatt] in je post zetten. Op die plek komt dan het plaatje te staan. Je kunt ook een plaatje van internet posten, dat doe je door de link tussen [img] [/img] te zetten, voorbeeldje: [img]http://www.plaatje.nl/plaatje.jpeg[/img]

jb37

MF veteraan
30 nov 2003
7.893
0
53
Houten
Slijtage aan de starterkrans? Die tandwielen slijten volgens mij amper, het enige wat ik wel ken van die motoren is dat de één-weg-koppeling van het startgedeelte kapot gaat.
Daardoor gaat hij slippen en neemt het blok niet meer mee. Wat doet je motor precies, dat helpt vast mee om het probleem te herkennen.

popy

Rookie
21 jun 2006
12
0
48
zonhoven
:W ben gisteren bij yamaha geweest en daar zeiden ze dat dat de startkrans is de tuf starde moeilijk en daarna helemaal niet meer :N