Help

moest meteen aan aan Erdogan denken veel partijgenoten lusten er wel een
ze willen zelf een wet aannemen dat je een 14e mag slopen :?
Ik mag hopen dat de idioten die dat bedacht hebben in de minderheid zijn.
Zowel in de regering als onder het normale volk.

Ziek volk :r (en ik bedoel dan puur de mensen die dit aansporen
 
Last van verveling? :+
Uitje gepland met familie ter ere van mijn verjaardag, best nog lastig, ik moest af en toe even stoom afblazen. Maar ja, niemand helpt me ook -O-

Ik bedoel, when I was younger, so much younger than today, I never needed anybody's help in any way. But now these days are gone and I'm not so self assured... Now I find I've changed my mind, I've opened up the doors (althans, dat is wel de bedoeling bij een escape room).
 
Uitje gepland met familie ter ere van mijn verjaardag, best nog lastig, ik moest af en toe even stoom afblazen. Maar ja, niemand helpt me ook -O-

Ik bedoel, when I was younger, so much younger than today, I never needed anybody's help in any way. But now these days are gone and I'm not so self assured... Now I find I've changed my mind, I've opened up the doors (althans, dat is wel de bedoeling bij een escape room).
Dat is altijd leuk ja dag soort uitjes :X


Daarom ook standaard afwezig op familie dagen, dom gezeur hoor ik al genoeg het werk :+
 
En hierom moet je dus niet tot je midlife crisis wachten maar op je 18e je rijbewijs halen. Uitzonderingen die voor hun 18e al samen waren daar gelaten, dan weten ze in ieder geval waar ze aan beginnen wanneer ze je leren kennen. :+

Jij hebt makkelijk praten. :+
Je hele familie reed al motor voordat je geboren was.
Van vaders kant (moi :+ ) overgroot opa, opa, oudooms, vader.
En van moeders kant Opa en je moeder.
Dan is het zelfs verplicht om motor te gaan rijden.

Maar TS moet in overleg gaan. maar dat is al genoeg geschreven.
 
Jij hebt makkelijk praten. :+
Je hele familie reed al motor voordat je geboren was.
Van vaders kant (moi :+ ) overgroot opa, opa, oudooms, vader.
En van moeders kant Opa en je moeder.
Dan is het zelfs verplicht om motor te gaan rijden.

Maar TS moet in overleg gaan. maar dat is al genoeg geschreven.
Ik en een oom zijn de enige in de familie.

Mijn pa was er altijd optegen. O-)
Die zijn wat makkelijker tenegeren dan je vrouw of vriendin.
 
Ik en een oom zijn de enige in de familie.

Mijn pa was er altijd optegen. O-)
Die zijn wat makkelijker tenegeren dan je vrouw of vriendin.
Daarom moet je al motorrijden voordat je je vriendin of vrouw ontmoet.
Ik heb mijn vrouw ontmoet , toen ze met haar vader kwam kijken bij een motorcross wedstrijd waar ik reed.
Haar vader en mijn vader zijn collega's geweest.
Dus ze wist niet beter, dan dat ik een motorrijder was.
 
Daarom moet je al motorrijden voordat je je vriendin of vrouw ontmoet.
Ik heb mijn vrouw ontmoet , toen ze met haar vader kwam kijken bij een motorcross wedstrijd waar ik reed.
Haar vader en mijn vader zijn collega's geweest.
Dus ze wist niet beter, dan dat ik een motorrijder was.
Moet niet maar scheelt wel een bult werk :+
 
Hoor wel vaker dat het tussen Friesen en Groningers niet zo botert.
Waarom dat zo is heb ik helaas nog geen idee van.
Zou het met de gaswinning te maken hebben? ha ha ha ha ha
 
Van wat ik van Noorderlingen begrijp, kunnen Groningers het niet hebben dat Friesland vroeger tot in Duitsland liep en Groningen (stad) de hoofdstad van Friesland was. Het Noordwesten van Duitsland heet nog steeds Ost-Friesland.

Vergeet ik nog te melden dat het mooiste aan Leeuwarden de bus naar Groningen is. En Friesland prachtig is (zolang je een koe bent. Of een boot.)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Van wat ik van Noorderlingen begrijp, kunnen Groningers het niet hebben dat Friesland vroeger tot in Duitsland liep en Groningen (stad) de hoofdstad van Friesland was. Het Noordwesten van Duitsland heet nog steeds Ost-Friesland.

Vergeet ik nog te melden dat het mooiste aan Leeuwarden de bus naar Groningen is. En Friesland prachtig is (zolang je een koe bent. Of een boot.)

_O- :}

Ik heb wel eens een bus met de tekst 'Er gaat niets boven Groningen' door Friesland zien rijden, heerlijk.

Weet trouwens niet waar het precies vandaan komt, kan me alleen herinneren dat we vaak last hadden van de Friese jongeren die bij ons op stap gingen.
 
Ik kan er zeker wel bij. Het is alleen dat zij het ziet wanneer ik een bedrag opneem van €1100 ,- voor de motorrijles pakket.


Stel je hebt straks je motor rijbewijs dan moet er toch ook een motor komen en die ziet je vrouw dan toch ook of ga je een motor op een ander zijn naam zetten en daar in de schuur laten staan zodat je vanuit daar stiekem kunt rijden? ik zou gewoon je vrouw ompraten en zeggen jij doet dit en ik wil dat. geven en nemen toch.. anders moet je ook dingen gaan verbieden die zij graag wil of doet.
en het leven is nooit zonder risico, motorrijden is op zich niet gevaarlijk, en alles kan gevaarlijk zijn. zelfs van de trap af lopen al.
 
Stel je hebt straks je motor rijbewijs dan moet er toch ook een motor komen en die ziet je vrouw dan toch ook of ga je een motor op een ander zijn naam zetten en daar in de schuur laten staan zodat je vanuit daar stiekem kunt rijden? ik zou gewoon je vrouw ompraten en zeggen jij doet dit en ik wil dat. geven en nemen toch.. anders moet je ook dingen gaan verbieden die zij graag wil of doet.
en het leven is nooit zonder risico, motorrijden is op zich niet gevaarlijk, en alles kan gevaarlijk zijn. zelfs van de trap af lopen al.

Misschien moet hij stiekum van de trap af lopen..
 
Hallo dames en heren,

Het is geregeld, ik heb jullie reacties laten lezen en met mijn vuist op tafel geslagen. (letterlijk)

Volgende week mijn eerste proefles, yeahhhh.

Groeten vanuit Leeuwarden


Als je nou zin hebt in wat anders, en het vrouwtje heeft hoofdpijn ofzo of heeft geen zin om een anderen reden.. laat het even weten, wij helpen je wel overtuigen ;)

MF to the rescue!
 
Als je nou zin hebt in wat anders, en het vrouwtje heeft hoofdpijn ofzo of heeft geen zin om een anderen reden.. laat het even weten, wij helpen je wel overtuigen ;)

MF to the rescue!
Ja, of we regelen gewoon even een andere vrouw voor je, en leggen erbij uit hoe je daarover tegen je vrouw liegt :j
 
Terug
Bovenaan Onderaan