Helske, Safe en hun verkooptechnieken

Gizzmo

MF veteraan
8 jun 2001
9.794
478
Ha ha, was vandaag bij Safe, kijken voor handschoenen en een broek voor vriendin/vrouw.
Even aan de verkoopster gevraagd hoe ze heette, en ik had goed gegokt, het was Helske.

Ze ging even kijken wat zo'n broek moest kosten en het ging ongeveer zo,

Helske:die broek kost ongeveer 350
Gizzmo: ooh, dat valt mee
Helske: euro
Gizzmo: ooh,

Maar zal wel aan mij liggen natuurlijk, was blij met me nieuwe achterbandje, niet bij Safe gekocht, want werkplaats was dicht |( , misschien een tip, was namelijk erg blij dat ze bij een andere zaak wel open waren, zodat ik vandaag nieuw bandje erop kon laten leggen.

Helske, leuk je irl gezien te hebben.
 
Laatst bewerkt:
Ha ha, was vandaag bij Safe, kijken voor handschoenen en een broek voor vriendin/vrouw.
Even aan de verkoopster gevraagd hoe ze heette, en ik had goed gegokt, het was Helske.
Kwas vandaag ook bij Safe (Eindhoven), wilde Alpinestars GP Plus handschoenen kopen. Hadden ze niet op vooraad in de gewenste kleur en maat, worden besteld of uit een ander filiaal overgestuurd. Met een beetje geluk heb ik ze deze week nog.

Mooi meegenomen die 20% korting, ze waren uiteindelijk €120.
 
Ha ha, was vandaag bij Safe, kijken voor handschoenen en een broek voor vriendin/vrouw.
Even aan de verkoopster gevraagd hoe ze heette, en ik had goed gegokt, het was Helske.

Ze ging even kijken wat zo'n broek moest kosten en het ging ongeveer zo,

Helske:die broek kost ongeveer 350
Gizzmo: ooh, dat valt mee
Helske: euro
Gizzmo: ooh,

Maar zal wel aan mij liggen natuurlijk, was blij met me nieuwe achterbandje, niet bij Safe gekocht, want werkplaats was dicht |( , misschien een tip, was namelijk erg blij dat ze bij een andere zaak wel open waren, zodat ik vandaag nieuw bandje erop kon laten leggen.


Hoera voor de euro. Nu LIJKT alles tenminste goedkoop :9 . En je salaris een stuk minder ;(
 
Een zwangerschaps motorbroek :?

Ze heeft nu mijn oude broek aan, maar dat gaat niet lang, dus dachten aan zo'n tuinbroek geval.

Maarre, na vandaag lijkt een sportmotor toch niet helemaal het beste vervoersmiddel, zithouding ed geen probleem, maar bobbels voelen niet zo lekker aan volgens haar, dus denk dat motorrijden eerder ophoudt dan dat ze had gewild.
 
Ze heeft nu mijn oude broek aan, maar dat gaat niet lang, dus dachten aan zo'n tuinbroek geval.

Maarre, na vandaag lijkt een sportmotor toch niet helemaal het beste vervoersmiddel, zithouding ed geen probleem, maar bobbels voelen niet zo lekker aan volgens haar, dus denk dat motorrijden eerder ophoudt dan dat ze had gewild.

Fjr-etje of Pan niks voor haar? :P
Kun je strakjes ook lekker een spannetje aanhangen hoor! :}
 
Fjr-etje of Pan niks voor haar? :P
Kun je strakjes ook lekker een spannetje aanhangen hoor! :}

Nee, niet echt een optie.

Heb haar ook nog niet zover gekregen om er een Hayabusa zijspan bij te kopen.
 
Bij Safe nog wat lui van het forum tegengekomen, toch grappig dat het wereldje zo klein is dat je mensen tegen het lijf loopt (zolang je ze herkend tenminste).
 
mogge Dennis, als je vrouw zin heeft kan ze een keer met mij mee rijden, heel relaxt
Ze heeft nu mijn oude broek aan, maar dat gaat niet lang, dus dachten aan zo'n tuinbroek geval.

Maarre, na vandaag lijkt een sportmotor toch niet helemaal het beste vervoersmiddel, zithouding ed geen probleem, maar bobbels voelen niet zo lekker aan volgens haar, dus denk dat motorrijden eerder ophoudt dan dat ze had gewild.
 
Ze heeft nu mijn oude broek aan, maar dat gaat niet lang, dus dachten aan zo'n tuinbroek geval.

Maarre, na vandaag lijkt een sportmotor toch niet helemaal het beste vervoersmiddel, zithouding ed geen probleem, maar bobbels voelen niet zo lekker aan volgens haar, dus denk dat motorrijden eerder ophoudt dan dat ze had gewild.
Als ze serieus zwanger is sowieso nie moterrije. Da word aan alle kante afgeraaie. Een motor is idd veel gevoeliger voor de bobbels in de ondergrond dan een automobiel. Da's niet goed voor 't 'vruchtje'.

Is wel jammer nou net als 't mooi weer begint te worden.
 
Fjr-etje of Pan niks voor haar? :P
Kun je strakjes ook lekker een spannetje aanhangen hoor! :}

FJR-etje misschien wel geschikt hoor, hoef je niet zo voorover te bukken en heb je dus wat meer ruimte. Bovendien heeft de vering ook een "soft"- stand.
En vermogen heeft het kreng ook wel een beetje (ok, dat kost hij ook).
 
Als ze serieus zwanger is sowieso nie moterrije. Da word aan alle kante afgeraaie. Een motor is idd veel gevoeliger voor de bobbels in de ondergrond dan een automobiel. Da's niet goed voor 't 'vruchtje'.

Is wel jammer nou net als 't mooi weer begint te worden.

Vertel eens verder, heb namelijk gehoord dat het niet zoveel kwaad kan, ken ook verschillende mensen die zijn blijven rijden zolang het ging, ongeveer 6e maand.

Ook enkele site's gevonden waar motorrijden ed ter sprake kwam, en hadden het alleen over de verhoogde kans tot vallen, net als skeeleren, skieen ed.
Moet toch zeggen dat het met de motor geen gewoonte is om te vallen.

Hoor graag van je.
 
De kans dat je valt is iets groter als in een auto bv :?

Als je valt lig je meteen op straat die kans is ook minder in bv een auto...

Je kan dus meer lichamelijke schade krijgen op een motor/fiets/skeeler als met een ander vervoermiddel.

Lijkt me wel duidelijk eigenlijk.

Maar ieder moet het voor zich weten natuurlijk. :)
 
De kans dat je valt is iets groter als in een auto bv :?

Als je valt lig je meteen op straat die kans is ook minder in bv een auto...

Je kan dus meer lichamelijke schade krijgen op een motor/fiets/skeeler als met een ander vervoermiddel.

Lijkt me wel duidelijk eigenlijk.

Maar ieder moet het voor zich weten natuurlijk. :)

Alles gaat natuurlijk in aangepaste vorm, lekker relaxt ed, ze kan ook thuis van de trap vallen.
 
Maar ik acht de kans dat ze van de trap valt toch kleinder dan een ongevalletje in het verkeer.

wees voorzichtig man ongeluk zit in een klein hoekje....

/Rene
 
Ha ha, was vandaag bij Safe, kijken voor handschoenen en een broek voor vriendin/vrouw.
Even aan de verkoopster gevraagd hoe ze heette, en ik had goed gegokt, het was Helske.

Ze ging even kijken wat zo'n broek moest kosten en het ging ongeveer zo,

Helske:die broek kost ongeveer 350
Gizzmo: ooh, dat valt mee
Helske: euro
Gizzmo: ooh,

Maar zal wel aan mij liggen natuurlijk, was blij met me nieuwe achterbandje, niet bij Safe gekocht, want werkplaats was dicht , misschien een tip, was namelijk erg blij dat ze bij een andere zaak wel open waren, zodat ik vandaag nieuw bandje erop kon laten leggen.

Helske, leuk je irl gezien te hebben.

Ja, ok, 350 euro is niet echt weinig, dat begrijp ik helemaal, maar ja, als ik niet zeker weet hoe duur iets is dan gok ik altijd maar wat hoger, dan valt het altijd mee. Maar zeker zo'n tuinbroek model is weer extra leer, dus wordt het er niet goedkoper op. Ach wellicht dat het ergens voor 250 euro ook te vinden is. (Is nog niet echt goedkoop he?) Scheelt ook als je de hele dag met dure dingen bezig bent, dan ga je dat 'normaal' vinden, niet altijd even handig. (Ook niet voor mijn eigen portomonee ;) )

Idd wel apart dat ze op zo'n dag de werkplaats niet opendoen, al is het maar voor de kleine dingen. Maar (gelukkig) beslis ik dat niet. Ik zal er nog wel eens naar vragen waarom het was.

Vond t ook leuk om je irl te zien, en je vriendin natuurlijk. Het was alleen wel ERG druk gister. Ik ben nu nog moe, maar voldaan.
 
Ja, maar het verschil is naar mijn mening dat je het gevaar een beetje opzoekt als je motor gaat rijden. Huishoudelijke klusjes enzo moeten vaak gewoon gebeuren, motorrijden doe je voor de lol.

Voor alle duidelijkheid, we doen voorzichtig.

En de meeste ongelukken gebeuren in en om het huis, dus??
En weet niet hoe het met jullie is, maar ik ben vaker van de trap gepleurd dan van me fiets.

En nu een vrij botte opmerking misschien, maar we rijden beide vrij veel, en een verslaving is moeilijk los te laten, maar ik maak me meer zorgen om me vriendin dan om die baby, dus als ik nu ineens heel voorzichtig moet gaan doen, wat heb ik dan al die afgelopen tijd gedaan, mijn leven en die van Annelies in de waagschaal gesteld??

Nog een keer, ik begrijp jullie reactie, heus, en we doen voorzichtig, maar snappen jullie ook een beetje wat ik probeer uit te leggen??
Als er een ongeluk gebeurd is dat altijd klote, of er nu iets met die baby zou gebeuren of met Annelies, of met een van de Forum-members.

Hee, Helske, was zeker erg druk.
En kijke nog wel voor die broek, denk niet dat het ervan komt, mag niet meer van de andere ;(

MZZL ;)
 
Laatst bewerkt:
Voor alle duidelijkheid, we doen voorzichtig.

En de meeste ongelukken gebeuren in en om het huis, dus??
En weet niet hoe het met jullie is, maar ik ben vaker van de trap gepleurd dan van me fiets.

En nu een vrij botte opmerking misschien, maar we rijden beide vrij veel, en een verslaving is moeilijk los te laten, maar ik maak me meer zorgen om me vriendin dan om die baby, dus als ik nu ineens heel voorzichtig moet gaan doen, wat heb ik dan al die afgelopen tijd gedaan, mijn leven en die van Annelies in de waagschaal gesteld??

Nog een keer, ik begrijp jullie reactie, heus, en we doen voorzichtig, maar snappen jullie ook een beetje wat ik probeer uit te leggen??
Als er een ongeluk gebeurd is dat altijd klote, of er nu iets met die baby zou gebeuren of met Annelies, of met een van de Forum-members.

Hee, Helske, was zeker erg druk.
En kijke nog wel voor die broek, denk niet dat het ervan komt, mag niet meer van de andere ;(

MZZL ;)

Een ongelukje kan overal gebeuren, dus blijf vooral (op rustige wijze) lekker doorrijden. Zal vanzelf wel merken wanneer het fysiek niet meer kan, maar tot die tijd heb je lekker genoten, anders is het wel een hele lange ontbering.
 
Vertel eens verder, heb namelijk gehoord dat het niet zoveel kwaad kan, ken ook verschillende mensen die zijn blijven rijden zolang het ging, ongeveer 6e maand.

Ook enkele site's gevonden waar motorrijden ed ter sprake kwam, en hadden het alleen over de verhoogde kans tot vallen, net als skeeleren, skieen ed.
Moet toch zeggen dat het met de motor geen gewoonte is om te vallen.

Hoor graag van je.

Het gaat in principe niet in de 1e plaats om vallen ed. Er is geen betere 'air-bag'-constructie dan de baarmoeder, dus er zal echt iets zwaar mis moeten gaan wil je kindje er schade van ondervinden.

Wat ik begrepen heb zit meer richting trillingen en schokken. Dat is nl. niet zo fijn voor 't kleintje. De niergordel is ook niet voor niks uitgevonden, toch? Dit is bij een comfie bike en goed wegdek natuurlijk nauwelijks meer dan bij een auto. Echter met een strakgeveerde lichtgewicht sportfiets met herriepijp, zou ik zeker niet rijen. (babietjes kunnen ook erg gestrest raken van herrie)
 
Ik denk dat dan overal wat achter is te zoeken>

Niet meer in een vliegtuig ivm luchtdruk verschil
Niet meer naar een disco, want daar is ook herrie
Niet meer sporten, want dat zijn teveel bewegingen
Niet meer in de auto rijden door "drempelloos" Nederland
Niet meer de bergen in ivm hoogte

En ga maar door. Een baby past zich aan, aan de omgeving waarin het zich bevind. Daarbij is het ook dat wanneer een baby tijdens de zwangerschap niet aan bv. "herrie" is blootgesteld, het na de geboorte ook slecht tegen herrie kan.

Denk dus dat het aan de wijsheid van de aanstaande moeder is. En wie wil er niet het beste voor het ongeboren kind. Denk niet dat Annelies, in dit geval, gevaren gaat opzoeken :?

Zolang Annelies het trekt met haar rug en bekken, is er geen reden om thuis te gaan zitten wachten tot "eindelijk" het kindje geboren gaat worden.

Zou in mijn geval betekenen dat ik ook niet meer in de stuggeveerde c-kadett-coupé kan rijden.
Zal geen verschil inzitten met een stuggeveerde motorfiets :?
 
Op woensdag 03 april 2002 11:45 schreef Lage CB het volgende:
1 Daarbij is het ook dat wanneer een baby tijdens de zwangerschap niet aan bv. "herrie" is blootgesteld, het na de geboorte ook slecht tegen herrie kan.
2 Denk dus dat het aan de wijsheid van de aanstaande moeder is.
3 Zou in mijn geval betekenen dat ik ook niet meer in de stuggeveerde c-kadett-coupé kan rijden. Zal geen verschil inzitten met een stuggeveerde motorfiets :?
1 Mijn kinderen hoeven niet tegen herrie te kunnen. (ik had 't over herriepijp en dus echte herrie)
2 Helemaal mee eens.
3 Wel eens gehoord van massatraagheid?
 
Terug
Bovenaan Onderaan