Hemelvaart 2010 ZX6R Topic Meet in de Eifel

Naar de Eifel met de hemelvaart.

  • Ja, goed plan

    Stemmen: 18 85,7%
  • Ja, maar een ander weekend

    Stemmen: 3 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    21
doe je deze toch effe om :+
slabbetje400x400.jpg
 
whaha yeah wright ik houd mijn mond wel dicht dan blijft het binnen :+.

Moet zeggen dat ik er vrij weinig last van heb, en nog geen pijnstillers genomen en toch prima geslapen. Kunnen ze toch nog iets in belgië :+
 
whaha yeah wright ik houd mijn mond wel dicht dan blijft het binnen :+.

Moet zeggen dat ik er vrij weinig last van heb, en nog geen pijnstillers genomen en toch prima geslapen. Kunnen ze toch nog iets in belgië :+
Wat zei die vader van Mike ook al weer over de doktoren in Belgie?! O-) :}
 
Voor jou was die 2e dag wat minder ja, margoed je kon nog door rijde ;).

Zaterdag kan ik niet beloven of we langs komen. Licht er even aan of het tegen gaat zitten of niet met de bike. Toch even aan kloten als je geen speciaal gereedschap heb :+.

Btw me onderdelen wel binnen nu op de kentekenplaathouder na...vanmidag heb ik heel de servo er uit gehaald voor de uitlaat klep, da ding heeft me nu genoeg elende bezorcht en blijkt ook kapot te zijn. Volgende week even een schakeling bouwe zodat de ECU denkt dat i er nog aan hang, gelijk van da storings lampje af :W.

En die 3e dag....die 3e dag...die wil ik vergeten net als de 4e B|. Maar dat gaat inderdaad nog wel goed komen *D.


@ youri

Filmpje was tof, maar ook bij mij bleef i opgegeve moment steken :/.

@ Jeroen

Sterkte! daar kan je echt veel last van gaan hebben :o


gelukkig kon ik nog doorrijden ja haha.
Stel je voor konden weer wachten op een afsleepdienst bah.

Btw @ bbq ik organiseer ergens in de zomer wel een bbq hier.

Zaterdag aankomst + ritje + bbq+overnachting.
Zondag naar de ring ofzo hier wat eten en dan naar huis.
 
gelukkig kon ik nog doorrijden ja haha.
Stel je voor konden weer wachten op een afsleepdienst bah.

Btw @ bbq ik organiseer ergens in de zomer wel een bbq hier.

Zaterdag aankomst + ritje + bbq+overnachting.
Zondag naar de ring ofzo hier wat eten en dan naar huis.


Klinkt goed hor Ivo :+, Had gisteren graag nog even langs gekomen om je persoonlijk te kunne felisiteren ed. Maar het liep allemaal nogal uit, en me knippers zijn nog niet binnen dus rijd nu zonder :/
 
whaha yeah wright ik houd mijn mond wel dicht dan blijft het binnen :+.

Moet zeggen dat ik er vrij weinig last van heb, en nog geen pijnstillers genomen en toch prima geslapen. Kunnen ze toch nog iets in belgië :+

Heb jij ff geluk...ik heb 3 dagen bloed gespuugd door het verwijderen van 2 kiezen. Eten ging ook niet echt makkelijk daar er zowel links als rechts een verwijderd was. Heb het dus een aantal dagen op yogurt en soortgelijke troep moeten volhouden :r
 
:W

Mike hou ons op de hoogte hoe et gaat?

Gaat wel ok, ondertussen weer lekker in eigen land *O*

Operatie was goed verlopen, mooie "spijker" in m'n sleutelbeen en geen gedoe met plaatjes vastschroeven e.d.

Vanmiddag m'n mrsa test gehad nou nog op de uitslag wachten en als dat ok is daarna naar een ziekenhuis voor controle e.d.


Als ik dit zo zie moet ik gloof blij zijn dat ik dat allemaal niet meegemaakt hebt :+


gelukkig kon ik nog doorrijden ja haha.
Stel je voor konden weer wachten op een afsleepdienst bah.

Btw @ bbq ik organiseer ergens in de zomer wel een bbq hier.

Zaterdag aankomst + ritje + bbq+overnachting.
Zondag naar de ring ofzo hier wat eten en dan naar huis.

Nog gefeliciteerd *O* als je die bbq ergens tegen het einde v/d zomer doet mag/kan ik misschien ook weer :]
 
Goed om weer wat van je te horen man! :Y

weet je al wat je met je motor gaat doen?
is die nog op te knappen? :)

Fixen natuurlijk, neem aan dat dat wel moet gaan lukken maar ze moeten m eerst nog komen afleveren en mag de komende 5 wkn m'n schouder niet belasten dus dat komt later -O-

Heb het zelf allemaal niet zo goed bekeken hoe erg de schade was, leek op eerste gezicht vnl oppervlakkig.

@RZIXXER en wie er verder evt nog foto's van gemaakt had als jullie die me zouden kunnen mailen graag (zie msn addy in profiel).
 
Fixen natuurlijk, neem aan dat dat wel moet gaan lukken maar ze moeten m eerst nog komen afleveren en mag de komende 5 wkn m'n schouder niet belasten dus dat komt later -O-

Heb het zelf allemaal niet zo goed bekeken hoe erg de schade was, leek op eerste gezicht vnl oppervlakkig.

@RZIXXER en wie er verder evt nog foto's van gemaakt had als jullie die me zouden kunnen mailen graag (zie msn addy in profiel).
dat is wel balen van je shouder, maar 5 weken zijn ook zo voorbij :9

Hoop dat je niet al teveel kosten hoeft te maken om je motor weer 100% te krijgen!
 
@ Vaag, Fijn dat je weer in het land bent, ik zal zoiezo de foto's die ik heb eerdaags even uppen.
Nog geen tijd voor gehad, wordt beetje moedeloos van het gebrek aan tijd momenteel voor dingen.
Maar goed komt tijd komt raad toch.
 
Fixen natuurlijk, neem aan dat dat wel moet gaan lukken maar ze moeten m eerst nog komen afleveren en mag de komende 5 wkn m'n schouder niet belasten dus dat komt later -O-

Heb het zelf allemaal niet zo goed bekeken hoe erg de schade was, leek op eerste gezicht vnl oppervlakkig.

@RZIXXER en wie er verder evt nog foto's van gemaakt had als jullie die me zouden kunnen mailen graag (zie msn addy in profiel).

Goed om iets van je te horen *D. En blij dat je weer terug bent in NL. Het moment op die foto heb ik (gelukkig) ook mogen missen.

Ga je de volgende keer weer mee? En dan hopelijk voor de volle tijd :o. Is zeker gezellig :9
 
dat is wel balen van je shouder, maar 5 weken zijn ook zo voorbij :9

Hoop dat je niet al teveel kosten hoeft te maken om je motor weer 100% te krijgen!

Elke dag lijkt wel een eeuw te duren op het moment dus dat valt een beetje tegen maar zit niets anders op, moet na die 5 wkn ook nog afwachten hoe snel ik weer op de motor kan/mag.

Hoop het ook maar ff afwachten tot ie thuis is.

:^

Heel veel sterkte gewenst. *D

Tnx!

@ Vaag, Fijn dat je weer in het land bent, ik zal zoiezo de foto's die ik heb eerdaags even uppen.
Nog geen tijd voor gehad, wordt beetje moedeloos van het gebrek aan tijd momenteel voor dingen.
Maar goed komt tijd komt raad toch.

Tijd is relatief ;) ik zie ze vanzelf wel verschijnen, tnx alvast.

Goed om iets van je te horen *D. En blij dat je weer terug bent in NL. Het moment op die foto heb ik (gelukkig) ook mogen missen.

Ga je de volgende keer weer mee? En dan hopelijk voor de volle tijd :o. Is zeker gezellig :9

Als het ff kan wel natuurlijk :Y
 
Beter laat dan nooit ;) nog stukje autobahn van mij


helaas verziekt m'n tanktas de stand van de cam a/d voorkant, zat daardoor verder helaas niet echt wat boeiends tussen en v/d achterkant het vage verhaal v/d dag :(

 
Terug
Bovenaan Onderaan