Hemelvaart 2010 ZX6R Topic Meet in de Eifel

Naar de Eifel met de hemelvaart.

  • Ja, goed plan

    Stemmen: 18 85,7%
  • Ja, maar een ander weekend

    Stemmen: 3 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    21
@ Youri en Rembrand

Nog bedankt voor het organiseren en het voorrijderen, was niets op aan te merken :}

@ de rest

Leuke foto`s!! *D
 
Ik ben net weer klaar met romantische avond deel 2.
Heb nog niet eens tijd gehad om de filmpjes te bekijken. Laat staan er wat mee doen, al was dat romantische toch wel heel serieus :)
 
Ik ben net weer klaar met romantische avond deel 2.
Heb nog niet eens tijd gehad om de filmpjes te bekijken. Laat staan er wat mee doen, al was dat romantische toch wel heel serieus :)

Kijk is aan, ik zou willen dat ik tijd had voor een Romantisch avondje :Y. Helaas al weer vollenbak aan de slag.

Filmpjes zien we vanzelf wel verschijnen, en anders kom ik of we wel langs om ze te kijken :W :+.

Wanneer gaan we weer 8-) :9~
 
Even kijken of ik deze week nog tijd heb om er eentje te gaan passen :) Owja, voor Ivo is het misschien ook wel verstandig :P ;)

Ga iemand anders pesten.
Ik ben de enige die me het hele weekend aan de snelheid heeft gehouden :X

Alleen gaf mijn teller soms rare waardes aan :+

Maar is misschien geen slecht idee :X
 
Kijk is aan, ik zou willen dat ik tijd had voor een Romantisch avondje :Y. Helaas al weer vollenbak aan de slag.

Filmpjes zien we vanzelf wel verschijnen, en anders kom ik of we wel langs om ze te kijken :W :+.

Wanneer gaan we weer 8-) :9~~

Zodra jij die poot van je gemaakt hebt.
Ik stalen remleidingen heb en een werkende (ook al gebruik ik hem niet) achterrem.
 
Hoe is het met de resterende filmpjes *D *D *D *D *D
Hehe, als jullie nu gewoon allemaal zaterdag naar de bbq voor men verjaardag komen kunnen we meteen zondag gaan rijden in de eifel :+
Zou best willen maar geld is op :+
Dag 2 is nu aan het uploaden zal ik morgen ochtend posten ;)
elke avond een filmpje :+
Gaat best veel tijd in zitten :X
 
Laatst bewerkt:
Hoe is het met de resterende filmpjes *D *D *D *D *D
Hehe, als jullie nu gewoon allemaal zaterdag naar de bbq voor men verjaardag komen kunnen we meteen zondag gaan rijden in de eifel :+

Daar houd ik je aan :+. Hoe laat moeten we aanwezig zijn, kan ik gelijk me vering testen :P.

Enuuu, vette filmpjes...blijft alleen frustrerend dat ik daar niet bij kon zijn |(. Klote imitatie zooi -O-
 
Daar houd ik je aan :+. Hoe laat moeten we aanwezig zijn, kan ik gelijk me vering testen :P.

Enuuu, vette filmpjes...blijft alleen frustrerend dat ik daar niet bij kon zijn |(. Klote imitatie zooi -O-

Wanneer kan ik mijn voorvork poten langsbrengen voor een beurtje :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan