Hemelvaart & Noord Holland

Mossel die was lekker aan het spelen bij een bochtje, en dan wordt er hier en daar iets te hard gereden }) , daar viel die knuppel over, wij vonden het allemaal wel meevallen eigenlijk :} :}

Vooral de wheelie was errug :9~

Ben trouwens ook heel benieuwd naar de piccies 8-)

Hum je was me weer voor.
 
ik hoorde dat het wel weer de moeite was, jammer dat ik er niet bij kon zijn '( (niet dat ik het bijgehouden zou hebben :P Jeroen had er ook al moeite mee)
 
Was echt super ritje.
Ben jullie alleen kwijt geraakt reed aan de verkeerde kant van het kanaal.
Maar het was toch aanhet einde.
Was alleen wel erg warm.


Volgende keer weer doen?
 
Het was een leuk ritje.Iedereen bedankt voor de gezelligheid 8-)



oh ja hier nog wat piccies :+

full
 
Was inderdaad wel een lekkere rit en gezellig ook nog

Heb eindelijk me topsnelheid gehaalt na 2 maanden rond tuffen,205 digitale kilometers(en das met een lichtere overbrenging)

Mosselman Ik heb genoten van je optreden, respect voor de rijstijl

Midstar wist niet dat jij dat was op die R1,dacht al wat is die kerel breed(Ik jeroen rs250 broertje van michelzx636r)

Laatste foto is toppie bedankt daarvoor thucat
 
Laatst bewerkt:
Was inderdaad wel een lekkere rit en gezellig ook nog

Heb eindelijk me topsnelheid gehaalt na 2 maanden rond tuffen,205 digitale kilometers(en das met een lichtere overbrenging)

Mosselman Ik heb genoten van je optreden, respect voor de rijstijl

Midstar wist niet dat jij dat was op die R1,dacht al wat is die kerel breed(Ik jeroen rs250 broertje van michelzx636r)

Laatste foto is toppie bedankt daarvoor thucat
Ja Aniki vertelde me het net dat jij z,n broer was :)
 
Ja ik had er geen moment bij stil gestaan

Heb na mijn laatste post vanochtend,ook niet meer gekeken wie er nog meer kwamen
 
Zo....jullie waren dat, ga ik eens 1 keer in het jaar op de fiets (je kent het wel, zo'n buizenframe met 2 wielen en een stel trappers) wordt ik door een hele rits motorforummers voorbij gereden (bij Julianadorp, richting de duinen zeg maar)Elke keer als ik op de motor ben kom ik gvd niemand tegen, ga je eens een keer een stukkie te fietsen word je helemaal idioot van die stickers.... Enne wie was die vent die die wheely trok na de afslag richting Callantsoog??? Oh ja en JvM zag ik er ook tussen rijden.
 
Zo....jullie waren dat, ga ik eens 1 keer in het jaar op de fiets (je kent het wel, zo'n buizenframe met 2 wielen en een stel trappers) wordt ik door een hele rits motorforummers voorbij gereden (bij Julianadorp, richting de duinen zeg maar)Elke keer als ik op de motor ben kom ik gvd niemand tegen, ga je eens een keer een stukkie te fietsen word je helemaal idioot van die stickers.... Enne wie was die vent die die wheely trok na de afslag richting Callantsoog??? Oh ja en JvM zag ik er ook tussen rijden.

Yep dat waren :+ wij, volgende keer ff ut topic in de gaten houden, want dit wordt vervolgt.
 
Yep dat waren :+ wij, volgende keer ff ut topic in de gaten houden, want dit wordt vervolgt.

Zal het in de gaten houden, alleen zal het de komende maand niets worden.....ik vaar over een paar daagjes af naar warmere oorden. (Nee geen vakantie, ben gewoon aan het werk)
 
Op donderdag 29 mei 2003 18:35 schreef Ids het volgende:
Zo....jullie waren dat, ga ik eens 1 keer in het jaar op de fiets (je kent het wel, zo'n buizenframe met 2 wielen en een stel trappers) wordt ik door een hele rits motorforummers voorbij gereden (bij Julianadorp, richting de duinen zeg maar)Elke keer als ik op de motor ben kom ik gvd niemand tegen, ga je eens een keer een stukkie te fietsen word je helemaal idioot van die stickers.... Enne wie was die vent die die wheely trok na de afslag richting Callantsoog???
8-)
 
Op donderdag 29 mei 2003 17:38 schreef J.vm het volgende:
Was inderdaad wel een lekkere rit en gezellig ook nog

Heb eindelijk me topsnelheid gehaalt na 2 maanden rond tuffen,205 digitale kilometers(en das met een lichtere overbrenging)

Mosselman Ik heb genoten van je optreden, respect voor de rijstijl

Midstar wist niet dat jij dat was op die R1,dacht al wat is die kerel breed(Ik jeroen rs250 broertje van michelzx636r)

Laatste foto is toppie bedankt daarvoor thucat

ha ja tussen zn billen :P

we noemen hem ook wel "de steroide"
 
Laatst bewerkt:
het was wel ff grappig om zo een stelletje MF'ers te spotten
meteen een stukje meegereden
was wel grappig :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan