Hengelo Superstock startnr 110

@rno#rr

Die hard MF'er
16 feb 2003
926
0
Maastricht
Hengelo is nooit mijn circuit geweest, maar met de ZX10R kom ik er redelijk uit de voeten, 2e getrained voor de 3-landencup en 4e voor de ONK Superstock.

Race 1 3 landencup;Ik heb een bliksemstart en pak direkt de kop, ik hou dit vast tot de 8e ronde als ik door achterblijvers concentratie verlies en terugval tot de 3e plaats, het verschil met de langzamere rijders is zo groot dat ik me de laatste ronde op een achterblijver verkijk en de Kawa in de strobalen parkeer, ik wil verder maar de ZX10R wil niet meer starten...DNF.

ONK Superstock; Nog beetje teleurgesteld na bovengenoemde race ga ik goed van start, ik kom na ronde 1 als 3e door waarna ik op het lange rechte stuk voorbijgereden wordt door de Yamaha's van Team Spilt, onze Kawa is nog steeds std en die van hun duidelijk niet :( ,werk aan de winkel Mile! ;)
Ik rij 5e en blijf 5e want ik krijg behoorlijk last van mijn onderarmen, 6 trainingen op zaterdag en dan 3 races op zondag is best wel heftig.

Race 2 3landencup; Een massage voor mijn onderarmen biedt uitkomst want ik moet nog een keer,ik start redelijk en kom als 4e door, na 3 ronden pak ik de 3e plaats en probeer het gat dicht te rijden naar 2 maar dit lukt niet, het gat blijft steeds 2 sekonden en ik finish deze race als 3e.

Volgende race is in eemshaven, over 3 weken,

Racegroetjes,

Arno Visscher #110
 
Goh, niks gewonnen? ;)
Je hebt het er over dat je motor nog niet "std" is, ehhh, is dat een spelfout offeh, is dat een term? :P

Zie je over 3 week in Eemshaven! :]
 
Ik heb ook alles gezien en je had idd een bliksemstart in de eertse race van de 3 landencup.

En idd de molenbocht word door iedereen anders gereden.
Maar heb ook gehoord van coureurs dat het een hele moeilijke bocht is om inteschatten.
 
Goh, niks gewonnen? ;)
Je hebt het er over dat je motor nog niet "std" is, ehhh, is dat een spelfout offeh, is dat een term? :P

Zie je over 3 week in Eemshaven! :]

Mijn Kawa is standaard, ofwel het blok is nog net zo als ze hem in Japan ingekrat hebben ;)
 
Ik ben nog even wezen kijken !! :9 :9

Wat vind je van die molenbocht Arno ??

Wat me opvalt iedereen rijd er een andere lijn !! :?

De molenbocht is vrij lastig ja, je remt laat en dan mik je je fiets er als het ware op goed geluk in, en dan moet je oppassen met acceleren want je blijft doordraaien, complimentje trouwens voor de organisatie; De baan lag er mede dankzij het nieuwe asfalt super bij!
 
Mijn Kawa is standaard, ofwel het blok is nog net zo als ze hem in Japan ingekrat hebben ;)
Met 2 man blijven kijken naar 3 letters en er dan nog niet op komen |(

Moet het ONK alle vier de dagen in Eemshaven trainen? Of rijden jullie alleen de vrijdag, zaterdag en zondag?
 
Laatst bewerkt:
Hengelo is nooit mijn circuit geweest, maar met de ZX10R kom ik er redelijk uit de voeten, 2e getrained voor de 3-landencup en 4e voor de ONK Superstock.

Race 1 3 landencup;Ik heb een bliksemstart en pak direkt de kop, ik hou dit vast tot de 8e ronde als ik door achterblijvers concentratie verlies en terugval tot de 3e plaats, het verschil met de langzamere rijders is zo groot dat ik me de laatste ronde op een achterblijver verkijk en de Kawa in de strobalen parkeer, ik wil verder maar de ZX10R wil niet meer starten...DNF.

ONK Superstock; Nog beetje teleurgesteld na bovengenoemde race ga ik goed van start, ik kom na ronde 1 als 3e door waarna ik op het lange rechte stuk voorbijgereden wordt door de Yamaha's van Team Spilt, onze Kawa is nog steeds std en die van hun duidelijk niet :( ,werk aan de winkel Mile! ;)
Ik rij 5e en blijf 5e want ik krijg behoorlijk last van mijn onderarmen, 6 trainingen op zaterdag en dan 3 races op zondag is best wel heftig.

Race 2 3landencup; Een massage voor mijn onderarmen biedt uitkomst want ik moet nog een keer,ik start redelijk en kom als 4e door, na 3 ronden pak ik de 3e plaats en probeer het gat dicht te rijden naar 2 maar dit lukt niet, het gat blijft steeds 2 sekonden en ik finish deze race als 3e.

Volgende race is in eemshaven, over 3 weken,

Racegroetjes,

Arno Visscher #110



Heb alles gezien, mooi start in ieder geval

Je ging eraf in die bocht naar links bij de boerderij of niet?
Stond daar toevallig net koffie te drinken dus gebeurde voor me neus, later ook nog 125 cc'tje op dezelfde plek.

Succes volgende race!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan