henk van de lagemaat opent eigen site

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beetje arrogant is die Henk wel.
In de titel balk staat: Henk van de Lagemaat, Nederlands enige motorcoureur in 2003!

Dan blijft er niet veel motorsport in Nederland over...
 
18 febr. was het laatste bericht in dit topic. men loopt hier niet echt warm als het om vdl gaat haha, en zeer goed te begrijpen uiteraard *D

Eigen website's is alleen voor de groten weggelegd. Henk heeft gewoon een homepage, voor vrienden familie en kennissen, en natuurlijk voor een enkeling die zich rot verveeld, en iets achterlaat in zn gastenboek.

Arme Molenaar, hij had zo een goede naam opgebouwd. Lagemaat en Poensgen, ik kan het niet anders zien dan liefdadigheid om die 2 te laten rijden, juichen voor behaalde resultaten komt hij niet aan toe dit jaar, daar hoef je niet paranormaal voor te zijn :Z
 
Ik denk te mogen zeggen dat ik Henk een "beetje ken" als iemand er alles voor heeft gedaan om zover te komen is hij het dus daarvoor al hulde, ik denk dat weinigen beseffen hoe moeilijk het al zal zijn om achteraan te rijden.

Wat Katja betreft dankzij de steun die zij van Dark Dog krijgt hebben we ten minste nog een Nederlander in de GP's en dat doet mij goed.

ik heb geen glazen bol maar ik denk dat Henk nog wel punten gaat pakken als we een maal in europa rijden.
 
Beetje arrogant is die Henk wel.
In de titel balk staat: Henk van de Lagemaat, Nederlands enige motorcoureur in 2003!

Dan blijft er niet veel motorsport in Nederland over...

Er staat toch echt: Nederlands enige Grand prix motorcoureur in 2003!
Heeft `ie wel gelijk in....
 
Ik denk te mogen zeggen dat ik Henk een "beetje ken" als iemand er alles voor heeft gedaan om zover te komen is hij het dus daarvoor al hulde, ik denk dat weinigen beseffen hoe moeilijk het al zal zijn om achteraan te rijden.

Wat Katja betreft dankzij de steun die zij van Dark Dog krijgt hebben we ten minste nog een Nederlander in de GP's en dat doet mij goed.

ik heb geen glazen bol maar ik denk dat Henk nog wel punten gaat pakken als we een maal in europa rijden.
Dat je Henk kent zegt mij al meer dan genoeg, gaat vaak onder het motto van "niks fouts over m'n vrienden !!!"
De werkelijkheid zien is vaak moeilijker dan je denkt in zo'n geval.

Ik zal mijn "werkelijkheid" over Henk vertellen:

-In het NK is hij niet te kloppen, en dus de beste.......Maar er zit een minpuntje aan dit gegeven, het nivo van z'n concurenten is om te huilen.
-Hij heeft de kans om deel te nemen in de gp's, èn pakt die kans. Niks mis mee !!

Tot dusverre niks verkeerds gezegd dunkt mij. Maar ik ga een stapje verder:

-Dat hij deelneemt in de gp's maakt dat een coureur succesvol ? Ik zeg NEE.
-Dat de enige Nederlander achteraan rijdt is denk ik iets om verdrietig over te zijn, ipv trots.
-Dat hij meerijdt a là, maar ere wie ere toekomt ! En daar hoort Henk niet bepaald bij, wat er ook voor nodig is om in dat wereldje terecht te komen. Een aanvulling voor het achterveld verdient mijns inzien alles behalve de POSITIEVE aandacht die hij nu krijgt, en VRAAGT met z'n eigen website.
 
tsongejongejonge, lekker zeiken zeg op Henk. Het is gewoon een bekroning op z'n carriere dat ie dit jaar GP's rijd, maar nee, zeiksnor moet weer wat te brommen hebben.

Als je het niveau in Nederland zo belabberd vindt, wat let je dan om op je Puch Maxi te stappen en iedereen de stront voor z'n ogen te rijden in de NK's.
 
stupid.gif


De beste stuurman staan aan wal zeggen ze altijd toch? Bromsnor kan het natuurlijk veel beter, die rijdt iedereen "s(trond)nor" voor zijn ogen. Ga toch even lekker ergens anders brommen voordat je alleen maar onzin loopt te verkondigen. |(
 
denk niet dat ie wat kan bewerkstelligen, maar dat maakt toch niet uit?

al rijdt een paar keer in de punten, hij rijdt er wel. en dat is toch het belangrijkste
 
tsongejongejonge, lekker zeiken zeg op Henk. Het is gewoon een bekroning op z'n carriere dat ie dit jaar GP's rijd, maar nee, zeiksnor moet weer wat te brommen hebben.

Als je het niveau in Nederland zo belabberd vindt, wat let je dan om op je Puch Maxi te stappen en iedereen de stront voor z'n ogen te rijden in de NK's.
Zelf gaan deelnemen ? Wel eens een coureur van 2 m 05 en 120 kg gezien ? |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan