HenkyPenky

HenkyPenky

MF'er
7 aug 2004
62
0
Alkmaar
Hallo allemaal,

Ik ben sinds 1,5 maand weer in het bezit van een motor en wel een Thunderace.
Vroeger ook motor gereden, maar wegens omstandigheden (je weet wel, vrouw en kids) gedurende lange tijd geen motor gereden.
De afgelopen tijd aan het twijfelen geweest wat ik nu zal kopen als vervanging van die "grote" bak (toyota Carina).
Mijn jongste zoon had al besloten motor te gaan rijden en had inmiddels een R6 aangeschaft.
Toen dat ding dus hier voor de deur stond was de beslissing voor mij eigenlijk niet zo moelijk meer.
Het vervelende is dat ik nu wel weer rijd, maar mijn zoon nog niet.
Dit door het ontbreken van het vereiste roze papier met het juiste stempeltje.
Gister (11-8) heeft hij voor het eerst afgereden, maar..... GEZAKT ;( .
Uit bovenstaand verhaal maken jullie waarschijnlijk wel op dat ik niet meer 1 van de jongste ben.
Dit weerhoud mij er echter niet van om lekker op de motor te stappen en af en toe eens op het M-F te kijken.

Iedereen de groeten van HenkyPenky en nu eens even uitzoeken hoe ik zo'n plaatje onder mijn naam krijg.

/Edit
Is gelukt zoals jullie kunnen zien
 
Laatst bewerkt:
Welkom op M-F.


8-)

Tis wel de bedoeling dat je een foto van je motor post. ;)

Komtie:
ace1.jpg

ace2.jpg

ace3.jpg
 
mn vader is tegelijkertijd begonnen met lessen als ik maar heeft het helaas niet gehaald en is toen gestopt. vond/vind dat jammer.

maar allebei een supersport, leuk hoor!

hou ze heel en welkom :)
 
mn vader is tegelijkertijd begonnen met lessen als ik maar heeft het helaas niet gehaald en is toen gestopt. vond/vind dat jammer.

maar allebei een supersport, leuk hoor!

hou ze heel en welkom :)

Zonde dat je vader is gestopt.
Ook zonde van het geld, want het kost wel wat en nu heeft hij nog NIETS '( .
Misschien moet je nog eens proberen hem over te halen.... :?
Als mijn zoon was geslaagd hadden we zondag gaan toeren.
Het is echt erg jammer :( , maar ik ga lekker toch.... :9 met een vriend van me.
Als hij dan uiteindelijk een keer slaagt (zal best wel eens...) is dat weer een mooi excuus om weer te gaan toeren.... :P
 
Welkom,

en je nick doet me denken aan Theo Maassen, die had nog een kleine aanvulling op die naam.....

:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan