Herboren !!!!!!!

Misschien wou ik me zelf wel onderscheiden van de brommers door een 4 takt te kopen] &
He JK een motor onderscheidt zich niet van een brommer door het feit dat het een 2-takt of een 4-takt is, maar door de prestaties die de motor levert ;)
Er zijn 4-takten die aardig op een brommer lijken })

Heb je gelijk in, maar 2 takt doet me een beetje denken aan mijn brommerperiode, leuke tijd hoor, tot die warmloper schuin in een bocht ;)

stond van de zomer bij m\'n vriendin in de straat, ineens hoor ik een 2 takt, en ik denk van \'hey geinig, ik hoor een Honda MT ofzo die flink is opgefokt\'. Wat komt er langs? Juist, een CR250 ofzo (crossmotor welke niet op de weg mag rijden).
Alleen het geluid van een 4 takt klinkt al alsof het harder en bruter kan.

Eigenlijk is het andersom, want 2 takt kan gewoon veel harder dan 4 takt met een kleinere cilinderinhoud. Alleen jammer van het onderhoud. Ach je hebt ook nog 750cc 2-takt motoren, maar die zijn zeldzaam.

En R1 2-takt lijkt me wel wat, die rijd je HELEMAAL ziekelijk zoek ;)
 
Gistermiddag heb ik eindelijk mijn motorrijbewijs gehaald !!! Het ging best wel goed. Nu ga ik lekker rijden op mijn oude LTD 250. Hopelijk niet erg lang, ben hard aan het sparen voor een GS 500. Daarna over 2 jaar een FZR, vervolgens een R6 en als het meezit over zo`n 6 jaar misschien een R1.
Alleen nog 729 dgn 25 kw...


Beert,

Van harte.......weer een happy :] er bij...!!
 
He JK volgens mij heb je wel heel erg slechte ervaring met 2-takten of niet? Ik heb (wegens verveling) eens gekeken naar oude(re) topics die gaan over 125cc motoren.En overal lees ik als maar negatieve reacties van jou hierover.Endat terwijl je nog nooit op zo\'n machine hebt gereden?
125cc motor=brommertje :j
 
Terug
Bovenaan Onderaan