Herboren !!!!!!!

Mich

MF veteraan
23 nov 2001
2.040
6
Huizen
Gistermiddag heb ik eindelijk mijn motorrijbewijs gehaald !!! Het ging best wel goed. Nu ga ik lekker rijden op mijn oude LTD 250. Hopelijk niet erg lang, ben hard aan het sparen voor een GS 500. Daarna over 2 jaar een FZR, vervolgens een R6 en als het meezit over zo`n 6 jaar misschien een R1.
Alleen nog 729 dgn 25 kw...
 
Gistermiddag heb ik eindelijk mijn motorrijbewijs gehaald !!! Het ging best wel goed. Nu ga ik lekker rijden op mijn oude LTD 250. Hopelijk niet erg lang, ben hard aan het sparen voor een GS 500. Daarna over 2 jaar een FZR, vervolgens een R6 en als het meezit over zo`n 6 jaar misschien een R1.
Alleen nog 729 dgn 25 kw...

Heheeh ga je mij achtervolgen??? Ik had een GS en ik ga een FZR kopen ;)
Maar daarna geen R6. Zie wel wat ik daarna koop.
 
Gistermiddag heb ik eindelijk mijn motorrijbewijs gehaald !!! Het ging best wel goed. Nu ga ik lekker rijden op mijn oude LTD 250. Hopelijk niet erg lang, ben hard aan het sparen voor een GS 500. Daarna over 2 jaar een FZR, vervolgens een R6 en als het meezit over zo`n 6 jaar misschien een R1.
Alleen nog 729 dgn 25 kw...

haha, je houdt wel erg van plannen is het niet??? *D (wat is je werk / opleiding ??? ;) )

gefeliciteerd!!!
 
Je lijkt mij wel ! Elke week wat anders, GSX-r 750 dan de 1000, R1, Ducati, VTR sp1, ik word gek maar ik probeer eerst op alles (de meeste) een proefrit te maken of een stukkie op zo`n motor van een bekende te maken want tenslotte gaat het om het rijgedrag en niet om het uiterlijk (alhoewel het oog ook wat wil)
 
gefeliciteerd!! Hoe ging je examen? (ja, natuurlijk goed, duhhhhhh)

Volgend jaar een R1, dat is mijn streven en dan nog wel de nieuwe, maar misschien is het ook wel een beetje dromen. Ligt er ook aan wat ik met mijn R6 kan doen (goed verkopen of erbij houden)
 
Gefeliciteerd met je rijbewijs. Ik moet ook nog heel lang 25kw....Waarom koop je geen 2-takt racertje als je toch supersport wilt rijden?
 
Is net als verliefdheid. Je valt voor een motor of niet. Ik zie wel wat ze over één of twee jaar voor leuk V-twin supersport-spul hebben.
 
He JK maar hij rijdt dan wel op een redelijk snelle motor(voor zover dat gaat met 25kw) die strak stuurt ;)

Ik had een Suzuki GS500e die was lekker snel. Die RS zal sneller zijn vanwege z\'n lichtere gewicht maar dat is EIGENLIJK ook geen echte 25kw fiets.

Ik heb nu een XR250R \'crossmotor\' met een lager gewicht dan een Aprilia RS125 en iets van 4pk verschil met de RS, daarmee red ik het wel tot ik op zwaar mag rijden.

Maar ik heb verder nog nooit op een een RS gereden dus kan 2 takt en 4 takt alleen vergelijken met m\'n Suzuki TSX met 75cc (2 takt bromfietsje) van vroeger ;)
Misschien wou ik me zelf wel onderscheiden van de brommers door een 4 takt te kopen ;)
 
goed gedaan jochie!!!!!!
herboren zeg je???? je bent nu pas echt op de wereld (biker heaven :) :] )
 
[Misschien wou ik me zelf wel onderscheiden van de brommers door een 4 takt te kopen] & [/Misschien wou ik me zelf wel onderscheiden van de brommers door een 4 takt te kopen]

He JK een motor onderscheidt zich niet van een brommer door het feit dat het een 2-takt of een 4-takt is, maar door de prestaties die de motor levert ;)
Er zijn 4-takten die aardig op een brommer lijken })
 
Terug
Bovenaan Onderaan