Herdenking Gino

Banditfan

MF'er
10 apr 2021
44
13
☆ ☆ ☆ STILLE TOCHT VOOR GINO ☆ ☆ ☆

Woensdag - avond 8 juni wordt er een stille tocht georganiseerd voor ☆ Gino ☆ ..
Dit kleine manneke was hartstikke gek op mooie en stoere motoren ❗

Ik wil dus bij deze een oproep doen aan mensen om met hun motoren mee te rijden in de stille tocht.
Het mogen oldtimers zijn, getunde en snelle mooie motoren.

Gelieve GEEN standaard motoren, super dat jullie mee willen rijden dan maar het gaat echt om de eyecatchers ❗

Diegene die mee wilt rijden kan zich aanmelden en een mail sturen naar Gwenda1989@hotmail.com (mensen die mee lopen hoeven zich niet aan te melden puur en alleen de motoren) Dit zodat we weten wat de opkomst zal zijn.

A.s. maandag avond zal via social media bekend worden gemaakt waar en hoelaat de toch begint en welke route er wordt gelopen.

Voor diegne met motoren, er mag gebruld worden met die motoren uiteraard maar er wordt stapvoets gereden.

Kaarsen, ballonnen mogen mee genomen worden! Gino is gek op Fortnite dus mooie fortnite ballonnen zijn van harte welkom!

Zorg dat het veilig en rustig blijft! ❤
 
Prima dat je een oproep doet maar de uitsluiting van standaard motoren vind ik niet kunnen…. :?

Tis iedereen of niemand….

Prima dat je een oproep doet maar de uitsluiting van standaard motoren vind ik niet kunnen…. :?

Tis iedereen of niemand…..
Dan ga je doen alsof ik deze oproep heb bedacht? Ik heb het gekopieerd dus wij gaan daar helemaal niet over of iedereen of niemand meerijdt, je hebt gelezen wat er staat, respect voor zijn wens!!
 
Wellicht is het bericht qua tekst later weer aangepast. Als ik de link volg zie ik geen uitzondering voor motoren, wel voor auto's.
Maarrrrr, de opkomst schijnt enorm te zijn, dus al gesloten. Aanmelden is niet meer mogelijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan