Heren...groot nieuws..

Hey SpeedYveS Kun jij ook even voor mijn motor de gegevens checken (25KW) ik heb een XR 600R uit 1990 kwil wel ff weten of het voor mij ook geschreven staat.

GReetzzzz
 
Volgende keer dat ik weer op locatie ben check ik wel even of het bouwjaar afhankelijk is, als ik er aan denk.
 
dan heb je het ambtenaar zijn wel goed begrepen ja..
en mijn belasting maar weer verhogen :(




:+
 
woei heb net gereden...
zonder rijbewijs, zonder verzekering, zonder kentekenplaat, zonder rem, zonder verlichting...

was leuk. Beetje door de tuin, daarna 10 meter over de weg (met 1/4 gas op zn achterwiel....best eng opeens..)..
da wast.
 
Ow? haha..
welke versnelling had je hem in? maar voelt wel goed zeker?
Ben alleen bang dat het niet de juiste manier van inrijden is zo :P
Maar heb je al een uitlaatje nu?
 
woei heb net gereden...
zonder rijbewijs, zonder verzekering, zonder kentekenplaat, zonder rem, zonder verlichting...

was leuk. Beetje door de tuin, daarna 10 meter over de weg (met 1/4 gas op zn achterwiel....best eng opeens..)..
da wast.
B| Eén voordeel is, dat wat je niet hebt, kan je ook niet kwijtraken. B|

O-) Je rijbewijs dus. O-)
 
Laatst bewerkt:
daarom... ;)

ach...het is voor mn huis, doodlopende weg, nog geen 10 meter...

en steven...die wheelie was met enorm weinig gas...schrok er zelf van...heb gewoon wat rondjes gereden door de tuin (doe ik ook nite meer..moeders is niet blij met mn nopjes...)

edit...door de hondeschijt rijden zonder spatbord is ook niet leuk :r
 
Hehe, ja.
Ziet ie scheit op zn band zitten.
Hmm, naja, boeit niet.

Kijkt martijn wat beter: kut, ook scheit op mn balhoofd enzo.

Maar ding kwam idd behoorlijk makkelijk omhoog als ik het zo zag.
 
Hehe, ja.
Ziet ie scheit op zn band zitten.
Hmm, naja, boeit niet.

Kijkt martijn wat beter: kut, ook scheit op mn balhoofd enzo.

Maar ding kwam idd behoorlijk makkelijk omhoog als ik het zo zag.

achja...issie ook weer ingewijd...

het mooiste vond ik nog...dat ik die wheelie zelf niet zo hoog vond, en dat ik ook totaal niet bang was, geen schrikreactie van wtf wtf :o ....heerlijk...volgens mij is wheelien echt makkelijk met dat ding.

Stomste van de dag was nog, dat ik naar mn werk wilde gaan....pakte mn brakke MTtje...klap de kickstarter uit, en voel met mn linkerhand naar mn decomp hendeltje B| ....
 
achja...issie ook weer ingewijd...

het mooiste vond ik nog...dat ik die wheelie zelf niet zo hoog vond, en dat ik ook totaal niet bang was, geen schrikreactie van wtf wtf :o ....heerlijk...volgens mij is wheelien echt makkelijk met dat ding.

Stomste van de dag was nog, dat ik naar mn werk wilde gaan....pakte mn brakke MTtje...klap de kickstarter uit, en voel met mn linkerhand naar mn decomp hendeltje B| ....


:+
 
achja...issie ook weer ingewijd...

het mooiste vond ik nog...dat ik die wheelie zelf niet zo hoog vond, en dat ik ook totaal niet bang was, geen schrikreactie van wtf wtf :o ....heerlijk...volgens mij is wheelien echt makkelijk met dat ding.

Stomste van de dag was nog, dat ik naar mn werk wilde gaan....pakte mn brakke MTtje...klap de kickstarter uit, en voel met mn linkerhand naar mn decomp hendeltje B| ....

Ach een brommer heeft zo ook zijn charme... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan