Heren...groot nieuws..

Martijntje

MF veteraan
28 feb 2003
7.813
3
NL
hij doet het :) ...eindelijk..

vanavond mn blok afgemaakt..snel even uitlaatpijpen erop gezet (heb mn demper nog niet passend..)
en beetje gekickt...na paar kickjes starte ie al...

Leuk geluid zonder demper...verwacht ongeveer hetzelfde met demper erop O-)

ben weer blij...
ding heeft nog nauwelijks gedraaid...morgen eens kijken of mn kop olie krijgt. Nu geen zin in gehad...en de buurt vindt het vast niet leuk als ik zonder demper met dat ding sta te gassen...dus het was...kicken..ow...hij loopt....redelijk...dus weer uit...

Olie die op mn kop/cilinder is gevallen meteen in rook opgegaan... de verf, die ik erop gespoten had... zorgde voor een penetrante geur...

Kwam alleen tussen mn dozen opeens een gloednieuwe kleppendekselpakking tegen...
that means that ik mn oude gemonteerd heb |( ...
 
Mag ik de eer om je als eerste te feliciteren *D
Gefeliciteerd! Ik heb het hele proces met plezier gevolgt en heb er veel van geleerd! Ben benieuwd wat je verder van die xr kan maken, uiteraard in SM-trim neem ik aan.

Lekker he, als je zo lang bezig bent geweest en je blokje loopt in een paar trapjes :9
 
hey. gefeliciteerd!

wees blij dat het de kleppendeksel pakking is. die is teminste nog redelijk makkelijk te vervangen.
 
dank...dank...

uiteraard wordt de boel omgebouwd naar sm...en uiterlijk zal waarschijnlijk ook drastisch veranderen, afhankelijk van mijn magere budget.

ik zie dat ik hier nog 700 euro heb liggen...dus de velgen kunnen al komen. Maar ik wacht er toch nog even mee, eerst mn uitlaat afmaken, de boel goed lopend krijgen (afstellen en inrijden is vervelend als je niet op de weg mag :( )...

Hoop dat ik geen problemen krijg met het blok...

Misschien dat ik eerst het uiterlijk wat aan ga passen, ander plastic enzo...paar dingen spuiten...dan kan ik altijd nog met crosstrim rijden (ben ik ook niet echt van plan maargoed..)
 
Laatst bewerkt:
Er moeten ook nog banden om die velgen ;)

je sais, maar ik scoor wel cheapo banden bij de motorzaak...lekke ofzo..
banden zullen de kosten niet zijn....begin wel met meuk, en dan komen er ooit wel mooie...moet nog wat meer info vinden over wat nou goede banden zijn voor zo'n ding...goldspeeds zijn wel leuk maar vind ik niet mooi (ja...ik leg mn prioriteiten weer lekker logisch) en te duur..

nadeel is wel ...áls ik nu mn velgen om laat spaken enzo, en ik heb geen banden dat ik dan sowieso niet kan rijden..terwijl ik het nu wel kan...
dus misschien eerst het uiterlijk aanpakken, en dan als laatste SM trim fixen. Dat komt gewoon neer op velgen, remmerij en banden...meer niet ...rest doe ik nu dan al..
 
goed werk martijn!! en idd, bij de bandenboer vragen, die hebben vaak zo wat liggen, vooral als er nog veel profiel op de band zit!
 
PPpssttt..Martijntje

Kwam http://www.marktplaats.nl/markt/motoren/crossmotoren/42806.htm?av=a&oudei=120 (deze) zonet tegen... :?

En http://www.marktplaats.nl/markt/motoren/crossmotoren/42866.htm?av=a&oudei=30 (dit) :P
 
je zit zowieso met die naven te klooien..... die moeten dus omgespaakt worden, weet ook niet hoeveel spaken een xr naaf en een cr500 naaf hebben, misschien zit daar ook nog verschil in namelijk
 
que? vage mensen :z

net even gestart weer....ging leuk...me like :9~

boutje van kop losgedraaid...spoot olie uit...dus dat zit wel goed met de smering.
 
Hoe ga je dat nu eigenlijk doen met je rijbewijs? Base hier op het forum heeft al een flinke boete gekregen omdat zijn bandit niet op kenteken 25kw was.
Ik neem aan dat je met een uitdraai gaat rijden ofnie?
 
Terug
Bovenaan Onderaan