Herfstkoopje! CB 550F '74

Status
Niet open voor verdere reacties.
1 sep 2009
3
0
Nijmegen
Omdat ik er te weinig op rij (en met een tweede kind op komst de waarschijnlijheid dat ik ga rijden alleen zal afnemen) en ik mijn motor niet nog een winter buiten gun, moet deze snel weg en dus een mooie prijs:

merk: Honda
type: CB 550F (niet alle onderdelen origineel
kleur: witte tank en zijkappen, zwart frame, je kent het wel
geboortejaar: '74
prijs: 300,- euro
inclusief: Motorhoes (Ligt beschadigd maar funtioneel)
leuk: klassieker dus geen wegenbelasting en voor 38,- Euro per jaar verzekerd. Ik reed onderhoud en reparaties meegerekend voor nog een 60,- per jaar motor!

rijgeschiedenis: De eerst motor in mijn eigen bezit. Gekocht in 2004
veel plezier van gehad, maar weinig op gereden. Omdat ik representatief gekleed moet kan ik de motor niet voor woon-werk gebruiken en mijn meisje wil niet achterop dus voor de langere weekendritjes gebruikten we de auto en in de stad.. toch fietsen.
Voornamelijk voor toertochten gebruikt dus.

klusgeschiedenis: niet aan hoeven klussen. eenmaal accu vervangen en omdat de nieuwe anders gepoold was dan de bedoeling (bedankt accuverkoper!) heeft er kortsluiting plaatsgevonden. herstel en vervangen van bedrading door expert laten doen. Nooit meer problemen mee gehad.

staat. zoals de prijs aangeeft geen superstaat. Wel erg betrouwbaar, start en rijdt altijd.
Leuk voor beginnende rijder.

Reageren kan op dit topic, maar bellen is handiger.
06-41500772

Proefrit altijd mogelijk op vertoon van rijbewijs.
 
Ik heb eerlijk gezegd geen idee over het vermogen.

Ik kan je wel verzekeren dat er van de door de fabriek bij aflevering opgegeven paardenkrachten een aantal zijn weggelopen in de loop der jaren.

Ik zal vanavond proberen een mooie foto te plaatsen.
 
En hier een plaatje...
full
 
300 euro is echt een koopje. of ie nou goed start of niet.
Ideaal om een mooie caferacer van te maken.
Succes met de verkoop. (Heb zelf al teveel motoren anders wist ik het wel)
 
300 euro is echt een koopje. of ie nou goed start of niet.
Ideaal om een mooie caferacer van te maken.

Waarom willen er zoveel mensen van een mooie oude fiets een cafe-racer maken? ik vind hem er zo ook al leuk uitzien, ook al ben ik zelf een paar jaar jonger dan deze fiets. *O*

(kickje)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan