Herfstrit 2006

Da bij de Mac in Oosterhout afspreken lijkt me trouwens toch wel een goed plan. Heb vandaag weer gezien dat bij de Mac afspreken het iig goed doet bij M-F ers :+
 
Ga ook mee :)

als ik het motorrijden niet verleerd ben na vijf weken niet rijden B| Ga deze week nog es oefenen ;)
 
Da bij de Mac in Oosterhout afspreken lijkt me trouwens toch wel een goed plan. Heb vandaag weer gezien dat bij de Mac afspreken het iig goed doet bij M-F ers :+

Geef effe een gils als je de route zo op het laatste moment aanpast....
 
Geef effe een gils als je de route zo op het laatste moment aanpast....

Nah. Denk dat we dat maar niet doen, de route nu nog aanpassen. Weet je al bij welke kroeg er bij vertrek koffie kan worden gedronken. Kan even de naam van die tent waar we vorig jaar op het terras hebben gezeten niet meer herinneren. Was toen voor mij, doordat ik wat laat was, simpelweg dat cafe met al die motoren ervoor. (Ook een leuke naam voor een cafe overigens.) Misschien wel handig om die lui dan ook ff te informeren.
 
Vorig jaar begonnen we bij Heilig Boontje en eindigden we bij Oud Brabant (maar dat gaat helaas niet meer). Misschien nu leuk om op de markt voro de fever te eindigen (Jaren 70 80 90 tent) waarvan de eigenaar ook een zzr 1100 rijdt. Zal ff kijken wat er open is rond dat tijdstip zo vroeg.
 
Hmm dacht eerst dat je avatar de striping van je ouwe was maar na het zien van de link onder je bericht.... wow!!! Staat je goed die zx6r.
 
Laatst bewerkt:
als ik op tijd wakker ben kom ik maybe ook wel ff. ff de poserfiets showen, deed het de 10e ook goed 8-)
 
Dallie is er niet bij helaas en Miss Nitro zal het vanavond nog eens vragen !!!


Veul plezier iedereen!!!!!


ps
als je het pontje van Schoonhoven neemt ,dan moet je maar zeggen dat een je "vrienden" van mij ben dan kende mischien voor nop oversteken!!!!
Was wel lachen vorig jaar toen zijn wij als eerste groep erover gegaan ,voor nop en toen zei ik nog dr komt straks nog zn groepmet van die snelle gasten die horen ook bij ons ,maar toe bleven die gasten te lang op t terras zitten waardoor een andere (niet van de toertocht)gratis over vaarde !!!


(is een vader van een rolstoelbasketballertje wat ik getraint en gecoachst heb ,vandaar!!!
 
Dallie is er niet bij helaas en Miss Nitro zal het vanavond nog eens vragen !!!


Veul plezier iedereen!!!!!


ps
als je het pontje van Schoonhoven neemt ,dan moet je maar zeggen dat een je "vrienden" van mij ben dan kende mischien voor nop oversteken!!!!
Was wel lachen vorig jaar toen zijn wij als eerste groep erover gegaan ,voor nop en toen zei ik nog dr komt straks nog zn groepmet van die snelle gasten die horen ook bij ons ,maar toe bleven die gasten te lang op t terras zitten waardoor een andere (niet van de toertocht)gratis over vaarde !!!


(is een vader van een rolstoelbasketballertje wat ik getraint en gecoachst heb ,vandaar!!!

Maar goed dat je geen voorrijder bent want anders zouden we geheel de verkeerde kant uitgaan.
 

full
 
hmm, mn post was weg B|

Maar ik kom denk ik ook als het weer goed blijft :]

Hoop dat ik achter iemand aan kan rijden met de route... op mijn plastic nep tank kan geen tas of kaarthouder O-)
 
hmm, mn post was weg B|

Maar ik kom denk ik ook als het weer goed blijft :]

Hoop dat ik achter iemand aan kan rijden met de route... op mijn plastic nep tank kan geen tas of kaarthouder O-)
Als je op tijd bent zal dat zeker geen probleem zijn.
(Tip: voordat ik een bagster had plakte ik de route altijd in zo'n A4 insteekhoesje, met ductape op mijn tank. Mijn Appie heeft ook een plastic tank.)
 
Als je op tijd bent zal dat zeker geen probleem zijn.
(Tip: voordat ik een bagster had plakte ik de route altijd in zo'n A4 insteekhoesje, met ductape op mijn tank. Mijn Appie heeft ook een plastic tank.)

euhm, nee dank u. Geen tape op mijn kappen ! Mijn bike heeft doorzichtige kappen en daar wil ik geen krassen op, moet wel poser blijven 8-)

Maar aan de opkomst in dit topic te zien wordt het niet heel druk :?
 
Morgen is het weer de Ronde van de Molen in Oosterhout. Het is aan te raden komende vanuit Tilburg over Dongen te komen en niet via de Vijf Eikenweg!!!
 
Kicken is niet echt meer nodig geloof ik, maar een klein duwtje kan vast geen kwaad.
full


Tot morgen allemaal.
 
Ik ben er helaas niet bij ;(
Morgen komt eindelijk mijn 4 in 2 laser hotcam systeem eronder *O*


have fun you guys uhhh....... en girls !!!! :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan