Herfstrit 2006

PDvD

Banned user
11 mrt 2003
2.755
1
Oosterhout
Zondag 1 oktober wordt na het succes van vorig jaar ook onze herfstrit weer gereden. Het zal een rit worden die op één tankje benzine te rijden is. De route gaat over een aantal leuke dijkjes in het land van Altena en de Bommelerwaard. We zullen een paar keer het water over moeten steken met een pondje. Er zijn voldoende mogelijkheden om te kunnen schuilen en even iets warmst te drinken.

We vertrekken om 11.00u vanaf de Markt in Oosterhout (NB). Voor leden van MotorVision zijn voorrijders aanwezig en ook niet leden (welke meer dan welkom zijn) kunnen aanhaken bij groepen met een MotorVision voorrijder (zolang de voorraad strekt).

Aan deze rit zijn natuurlijk geen kosten verbonden.

Voor meer info en de route: De website
 
Als mijn brommer dan nog heel is (je weet het niet meer tegenwoordig) dan ben ik er bij en wil ik indien nodig wel een groepje voorrijden.
 
Staat genoteert 01 oktober.

Kom zelf uit heusden en werk in oosterhout.
Hopen op goei weer, stond gisteren op de pond in herpt en het regende druppels zo groot als een knikker............................ :( :( ;)
Nou de waor nie jofel man :W
 
Mooi zo!!! hoe meer man/vrouw er mee rijdt des te gezelliger na afloop in de kroeg (ook al is het alcoholvrij ivm de terugrit naar huis)
 
Ik heb afgelopen zondag het laatste stukje ff testgereden. Geen scheurweggetjes maar wel erg leuk.
 
Hoi PDvD, Misschien ook een goed idee om deze rit voor te stellen op het breda-oosterhout topic? hoe meer zielen hoe meer vreugd.
 
Zat kroegenw aar we terecht kunnen als het maar niet zo'n met kinderen vergeven snelwegtoko is.
 
En schopje... de vorige tocht is geweest dus nu de nieuwe maar even pushen.
Schopje dan maar :+

Ik ga morgen ff langs Leo Theunissen. Remlischtschakelaartje fixen. Dan hebben degenen die achter me rijden tenminste weer enig idee van wanneer ze mogen remmen.
 
Misschien handig om voor de late beslissers, die op de dag zelf topics browsen, de datum in je topictitel te vermelden?
 
ff een mooi plaatje !!!


full



Laverda 750 sf :9~



Ps Ikke ben er niet !!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan