Herinneren jullie je deze nog???

TommyG

MF veteraan
15 feb 2003
2.434
0
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/28026?highlight=TommyG

Nou 14 dagen geleden een dagvaarding gekregen en vandaag voor de rechter verschenen.
De agent heeft vermeld dat hij 600 meter met gelijkblijvende afstand achter mij heeft gereden en dat zijn teller daarbij 140 km/u aangaf :r

Hij is alleen vergeten te vermelden dat hij in die 600 meter 2 auto's heeft moeten inhalen en nog twee andere motorfietsen heeft moeten meten :?

Deze man moet iets magisch hebben gehad op die dag omdat allemaal te kunnen doen in 600 meter. Maar goed de officier eiste 4 maanden onvoorwaardelijke rijontzegging en een geldboete van 600 euro of 11 dagen hechtenis. Uitspraak is nu 500 euro in 10 maandelijkse termijnen te betalen of 10 dagen hechtenis en een voorwaardelijke rijontzegging van vier maanden met een proeftijd van twee jaar wegens mijn werk bij Justitie en toen begon de zaal te lachen :?

Ik laat het er maar bij want dit hele gezeik kan me nu al mijn baan kosten als ze weten dat ik voor de rechter moest verschijnen, dus hoger beroep is er voor mij niet bij.

Ik lik de wonden en ga verder!!!!

Ik had trouwens toch een veel hogere straf verwacht dus kom er nog goed vanaf in mijn ogen.
 
Laatst bewerkt:
Had je nou de keuze :
[*] 500 euro in 10 maandelijkse termijnen te betalen
[*] 10 dagen hechtenis en een voorwaardelijke rijontzegging van vier maanden met een proeftijd van twee jaar wegens mijn werk bij Justitie

Dat is toch geen vergelijk? Je hebt toch voor optie 1 gekozen neem ik aan!
En je vriendin gaat dit toch wel betalen hoop ik ;)
 
Tsjaa...das kl*te zeg. Maja je ben er nog redelijk vanaf gekomen met 500 euro in 10 maandelijkse termijnen (hoop dat je die ook wel gekozen hebt :? )
 
Dit was de keuze :
[*] 500 euro in 10 maandelijkse termijnen te betalen en een voorwaardelijke rijontzegging van vier maanden met een proeftijd van twee jaar wegens mijn werk bij Justitie

[*] 10 dagen hechtenis en een voorwaardelijke rijontzegging van vier maanden met een proeftijd van twee jaar wegens mijn werk bij Justitie

Dat is toch geen vergelijk? Je hebt toch voor optie 1 gekozen neem ik aan!
En je vriendin gaat dit toch wel betalen hoop ik ;)

Uiteraard heb ik optie 1 gekozen, optie twee had namelijk geworden:

10 dagen hechtenis en een voorwaardelijke rijontzegging van vier maanden met een proeftijd van twee jaar en geen werk meer bij Justitie, ontslag volgt namelijk direkt
 
Uiteraard heb ik optie 1 gekozen, optie twee had namelijk geworden:

10 dagen hechtenis en een voorwaardelijke rijontzegging van vier maanden met een proeftijd van twee jaar en geen werk meer bij Justitie, ontslag volgt namelijk direkt
Lekker dat ontslag :(
Ik hoop dat je er nu geen gezeik mee krijgt op je werk!
 
Terug
Bovenaan Onderaan