Herken het onderdeel

2 aug 2012
141
0
33
Sint Odilienberg
Ik heb nog een beetje onderzoek gedaan, het zwarte deel waar het rode kabeltje uitkomt kun je uittrekken en staat onder veerspanning. Als ik continuity meet tussen de zwarte en rode kabel heb ik een doorverbinding, als ik hem uittrek is de doorverbinding weg. Het is dus een soort van schakelaar, misschien een eigen gemaakte startonderbreking ofzo...

MeanBlueMan

Moderator
Crew
Donateur
8 jan 2003
103.035
655
www.motor-forum.nl
Misschien is het handig te vermelden vanaf welk merk/type/bouwjaar motorfiets dit af komt ?

Ziet het eruit alsof het af fabriek gemonteerd is ?

2 aug 2012
141
0
33
Sint Odilienberg
Goed punt. Gsxr K6 1000.

Dit is niet fabriek af gezien het onderdeel helemaal niet netjes past op de plek waar het gemonteerd zit.... staat daarnaast ook niks over in het wphb

midlifecrisis

MF veteraan
4 jan 2011
13.822
422
57
Enkhuizen
Ik heb nog een beetje onderzoek gedaan, het zwarte deel waar het rode kabeltje uitkomt kun je uittrekken en staat onder veerspanning. Als ik continuity meet tussen de zwarte en rode kabel heb ik een doorverbinding, als ik hem uittrek is de doorverbinding weg. Het is dus een soort van schakelaar, misschien een eigen gemaakte startonderbreking ofzo...
Ik vermoed dit ook, zoals verplicht bij een buitenboordmotor.

RG-gamma

MF veteraan
29 nov 2009
11.286
767
Iets vooe kleppen verstellen ala VTEC?
Nope,maar het is wel een motorblok onderdeel en een heel belangrijk onderdeel,zonder start hij echt niet.
Tip}):muntje is Engels,en de motor waar het onderdeel van is daar is zowel een straat als race versie van.

Laatst bewerkt:

Janbros

MF veteraan
4 feb 2005
5.549
268
50
wezemaal
heb het nog nooit gezien, maar door je beschrijving denk ik richting Norton wankel, afdichting van de rotor ?

RG-gamma

MF veteraan
29 nov 2009
11.286
767
heb het nog nooit gezien, maar door je beschrijving denk ik richting Norton wankel, afdichting van de rotor ?
Ja klopt,je wint de hoofdprijs*O*:t
Travor Nation en Steve Spray ,was altijd prachtig om te zien die mannen op de Norton Wankels.:]:}