Herken jezelf en anderen

GuZ

MF veteraan
4 jun 2001
12.005
8
WAT NOU! (Amsterdam-Oost)
Hoe zie je jezelf en hoe zien ander jou?
http://www.winternet.com/~mikelr/flame1.html (Je zit er vast wel tusssen...)

Lonely.jpg

deze zie ik af en toe, ook http://www.winternet.com/~mikelr/flame39.html (deze) ontbreekt niet ;)
 
Hmmm...no way dat ik daar tussen zit...voor zulke dingen moet je op GoT rondkijken...daar kan je ze stuk voor stuk in een hokje douwen...
 
Wel leuke plaatjes, maar wordt het niet eens tijd om een keiharde flamewar in scene zetten hiero }) ? Over een onderwerp waar toch geen overeenstemming over te vinden is ofzo.

Maximum en Duderuud hadden het een tijdje terug al voor elkaar n.a.v. de circuitdag. Maar dat was te small scale en gewoon lullig dat moet beter kunnen.

Wat dacht je van: Wat is het beste merk/type (race)motor? of wat is de beste band? En daar dan een zeiktopic voor aanmaken.
 
hij bedoelde volgens mij Porky en ruud, maar er waren er nog meer bij betrokken.

Van de ene kant ben ik altijd voor wat gescheld op en neer, maar het lijkt me niet gepast om dat hier op dit forum te doen aangezien de sfeer hier 99 % van de tijd goed is en ik (we) dat ook zo willen houden.

Je moet natuurlijk wel een beetje kritiek aankunnen, dus...je moet je bek houden en als je nog een keer met zo\'n voorstel komt :j :j *D
 
>endquote<
Hahahahaha, Nice to see what a kiddo thinks :)
Ooit wel eens aan gedacht dat er ook wel eens ratbikers rond kunnen hangen, jochie? :]
Of is het niveau wat te hoog voor je, :j woehahahahaa. :j

:? Zal mij m\'n reet roesten of er ratbikers op zitten, je hebt zat zielige figuren op GOT en FokForum. Op Fok slikken ze allemaal antidepressiva en op GOT hebben ze sex met de floppydrive.
 
Laatst bewerkt:
Hahahahaha, Nice to see what a kiddo thinks :)
Ooit wel eens aan gedacht dat er ook wel eens ratbikers rond kunnen hangen, jochie? :]
Of is het niveau wat te hoog voor je, :j woehahahahaa. :j

Vriend, doen we effe wat rustiger :?
Als je het niet eens bent met iemands mening kan je dat ook op een normale manier laten blijken.
 
Vriend, doen we effe wat rustiger :?
Als je het niet eens bent met iemands mening kan je dat ook op een normale manier laten blijken.

Gelukkig ben je niet de enige die er zo over denkt Helldesker. Ach ik keek al bij beroep en zag \'programmer\', nou volg ik zelf ook een IT opleiding maar ik weet dat er zat van die programmeurtjes zijn die denken dat ze god zijn, op deze manier noemen ze iedereen dom die niet geinteresseerd is in programmeren.
Dus pr3d8tor, ga lekker stinken op de HCC :)
 
je hebt zat zielige figuren op GOT en FokForum. Op Fok slikken ze allemaal antidepressiva en op GOT hebben ze sex met de floppydrive.

BWHAHAHAHAHA, dat is zo ontzettend waar! Mooie omschrijving JK :} :} :} ...

Maaruh, wat doen we allemaal op het MF? (niet inkoppen door motorrijden te zeggen ;) )
 
Ach, als ik dacht dat ik GOD was had ik er wel voor gezorgd dat er alleen maar RATbikes rondrijden, hahahaha.
Maar ff serieus nu: Ik vind het wat eenzijdig als iemand de jongens van GoT afzeiken, en hier vervolgens hetzelfde doen als die jongens daar.
Natuurlijk heb je daar de nurds erbij zitten, maar die zitten hier ook. Is het niet juist een voordeel van het forum dat iedereen er iets op mag zeggen?

By the way:
JK: als jij zelf een opleiding in de IT volgt, zul jij vast wel nooit als beheerder eens op GoT kijken huh? *D

-----
Ik heb mijn profiel maar ff aangepast, niet dat men denkt dat ik alleen maar zo\'n stomme programmeur ben....kuch kuch.... :+
 
Laatst bewerkt:
Ach, als ik dacht dat ik GOD was had ik er wel voor gezorgd dat er alleen maar RATbikes rondrijden, hahahaha.
Maar ff serieus nu: Ik vind het wat eenzijdig als iemand de jongens van GoT afzeiken, en hier vervolgens hetzelfde doen als die jongens daar.
Natuurlijk heb je daar de nurds erbij zitten, maar die zitten hier ook. Is het niet juist een voordeel van het forum dat iedereen er iets op mag zeggen?

By the way:
JK: als jij zelf een opleiding in de IT volgt, zul jij vast wel nooit als beheerder eens op GoT kijken huh? *D

Ja ik kijk af en toe wel een op GOT (voornamelijk spielerij :) ), dat zal ik ook zeker niet ontkennen, ook wel eens op Fok, maar dat wil nog niet zeggen dat ik gelijk heb :)
Verder denk ik dat we hier een stuk minder nerds hebben als de verzameling op GOT. Maar even een thread op GOT over de HCC dagen :

\"Wie wil er met me mee naar de HCC Dagen? Ik heb maar een vriend en die woont in Amerika en die heeft geen zin om te gaan, verder heb ik geen vrienden\". Nou SORRY hoor.
De hele dag achter je computer gekluisterd en geen sociaal leven meer overhouden is echt niet goed. Natuurlijk, iedereen z\'n eigen leven en meningen, maar het kan geen kwaad om eens naar buiten te gaan.

Verder op Fokforum slikken heel veel mensen pillen (nee geen pretpillen), of willen zelfmoord plegen. Gewoon een schreeuw om aandacht ofzo. Verder ranzige vragen in dat seks-onderdeel, waar ik altijd wel flink om moet lachen :} :} :}

Ik zou niet zo persoonlijk worden op dat soort fora\'s ;)
De echte tweakers zijn op de HCC te vinden, de echte MoFo\'s op de motorbeurs, een paar maanden na de HCC :)

Ennuh ik las een tijdje terug dat nerds de meeste sex hebben. Hmmzz toch maar vaker op tweakers rondlopen en een keer de hcc bezoeken :) Dan kan ik toch een paar keer meer per jaar scoren.
Misschien een slimme tip voor anderen? :)

P.S. Laat eens een foto zien van die ratbike, ben wel benieuwd.
 
tweakers?
HCC?
GoT? (dat is een forum maar verder....?)
FoK? (ook een forum?)

Kan iemand mischien even wat woorden vertalen, zie ze wel vaker voorbijkomen en wil nu wel eens weten wat het betekend. Of vraag ik nu iets heel ergs |(
 
tweakers?
HCC?
GoT? (dat is een forum maar verder....?)
FoK? (ook een forum?)

Kan iemand mischien even wat woorden vertalen, zie ze wel vaker voorbijkomen en wil nu wel eens weten wat het betekend. Of vraag ik nu iets heel ergs |(
Tweakers: Engels... Afgeleide van het werkwoord \'to tweak\', betekent iets in de trant van sleutelen, bijstellen, fijntunen... Hier gebruikt als verwijzing naar GoT...

HCC: Wat is HCC? Dit is wat zij zelf zeggen:
In ieder geval de grootste vereniging voor computergebruikers ter wereld, die u op ieder mogelijk gebied kan bij staan.

GoT: Gathering of Tweakers, een forumpje...

FoK: Een site. Volgens eigen zeggen: \"DOEL: De grootste jongerensite van Nederland worden.\"
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan