Herken jezelf en anderen

Bogarde : op dit moment is er van vrijdag tot zondag in de jaarbeurs utrecht de HCC Dagen, dus allemaal computerwinkels die spullen aanbieden, HCC Leden die lullen over bepaalde dingen die je met een computer kan doen, er komt heel wat volk op af, nerds, wereldvreemde figuren en de wat \'normalere\' mensch die wat nieuws voor z\'n computertje wil kopen ;)
De prijzen waren vroeger veel goedkoper, tegenwoordig betaal je meer op de HCC dagen dan gewoon in de winkel.
 
Bogarde : op dit moment is er van vrijdag tot zondag in de jaarbeurs utrecht de HCC Dagen, dus allemaal computerwinkels die spullen aanbieden, HCC Leden die lullen over bepaalde dingen die je met een computer kan doen, er komt heel wat volk op af, nerds, wereldvreemde figuren en de wat \'normalere\' mensch die wat nieuws voor z\'n computertje wil kopen ;)
De prijzen waren vroeger veel goedkoper, tegenwoordig betaal je meer op de HCC dagen dan gewoon in de winkel.

heel spannend dus, maar ik heb nog wel een nieuw comprutsertje nodig maar heb er helemaal geen geld voor en ik kan met deze computer nog internetten (motorforummen) en sites bouwen dus dat zit wel goed.
 
Maar ff serieus nu: Ik vind het wat eenzijdig als iemand de jongens van GoT afzeiken, en hier vervolgens hetzelfde doen als die jongens daar.
Natuurlijk heb je daar de nurds erbij zitten, maar die zitten hier ook. Is het niet juist een voordeel van het forum dat iedereen er iets op mag zeggen?
Tuurlijk is het voordeel van een forum dat iedereen iets mag zeggen. En ik vind dat je dat best op een normale toon kan doen. Als jij vindt dat er hier mensen GoTters of Fok!kers afzeiken, mag je daar gerust iets van zeggen, maar doe het op een beetje normale toon.

Tevens voor de heren GoT en Fok! afkrakers, dit forum heeft zijn doelgroep en GoT en Fok! hebben die ook. Laat iedereen in zijn waarde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan