Herkenbare klunzerij of ligt het aan mij?

GPZ_PAULUSKE

MF veteraan
16 apr 2005
1.051
0
Breda
Vandaag van mijn gpz de topkuip erafgehaald en vervangen door zo'n dubbele koplamp alla speedtriple. Best lang mee bezig geweest en uiteindelijk best mooi geworden (mag je dat van eigen werk zeggen? Zal morgen een paar foto's trekken, kunnen jullie zelf oordelen) maar wat wil het geval toen alle draden waren weggewerkt/weggetaped, doen mijn toerenteller en dat digitale schermpje op de tank het niet meer. 'Shit, verdoeme, heb ik weer, zal wel ergens iets geraakt hebben met terugzetten tank'. Alles weer uit elkaar, niets gevonden, alles doorgemeten met spanningzoeker, niets gevonden, nog een keer alles nalopen, niets gevonden.
Om half 2 kwam was ie in principe startklaar.......................
En om half 6 kwamen m'n vader en ik tot de deuzige ontdekking dat we er een zekering uit hadden laten klappen en dat dat alles was.
GVD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
:+

Hijs leuk (voor jou ook over 10 jaar op een feestje)
 
sorry maar.....
full
wat zal je gescholden hebben.
 
Wat denk je van je samen het rotje douwen en er dan uiteindelijk achter komen dat de killer switch uit staat |( |( |( en natuurlijk in één keer lopen dat ding :? :? :?
 
Haha, die killer knop, heel herkenbaar,dat heeft ook iedereen al wel ooit meegemaakt denk.
Of dit, moeten ook meer mensen hebben gehad. Tank eraf halen omdat je bij de kabelboom wilt en dus je benzinekraan aan de tank dichtgedraaid, gerepareerd wat je wilde fixen, tank opnieuw erop, starten, lopen, afslaan, vloeken, nog eens vloeken, beschaamd om je heen kijken om te zien of niemand het heeft gezien en dan je kraantje weer opendraaien...
 
Haha, die killer knop, heel herkenbaar,dat heeft ook iedereen al wel ooit meegemaakt denk.
Of dit, moeten ook meer mensen hebben gehad. Tank eraf halen omdat je bij de kabelboom wilt en dus je benzinekraan aan de tank dichtgedraaid, gerepareerd wat je wilde fixen, tank opnieuw erop, starten, lopen, afslaan, vloeken, nog eens vloeken, beschaamd om je heen kijken om te zien of niemand het heeft gezien en dan je kraantje weer opendraaien...
Die is idd heel sterk, had ik nog niet gehoord. Maar over killswitch gesproken, die van mij(n motor) heeft 't begeven. Lekker, als je tegen 150 km/u op de linkerbaan zit, en ineens *nix* meer :( . En dat was dus vorige week onderweg naar Assen. Gelukkig op dat moment genoeg ruimte om veilig naar de vluchtstrook te komen *O*
Dit weekend weer aan 't kl*ten geweest, met starten, dinsdag toch maar ff de dielurt bellen, wat ik eigenlijk vorige week al zou doen.
 
Voor mij is het iig wel herkenbaar en ik denk voor vele hobby-klussers onder ons 8-)

Zie er overigens wel strak uit dat dubbele koplampje zo :}
 
Wat zonde zeg! Er gaat (bijna) niets boven de good old GPZ kuip!
Smaken verschillen.

Als iets het niet doet, eerst de meest logische stappen nagaan;
-Brandstof (kraantje, slangen, pomp, tank, enz.)
-lucht (filter, geen doek vergeten, enz.)
-stroom (ZEKERINGEN, dodemansknop, kontakt, enz.)
 
Terug
Bovenaan Onderaan