Heroes Legend: wel eens gereden?

jpmontoya

MF'er
22 sep 2006
129
0
sint oedenrode
Zij er hier mensen die mee hebben gereden in de Heroes Legend?
Heroes Legend is Parijs-Dakar, maar dan voor de amateurs zeg maar.

Als je mee hebt gedaan vertel je ervaring over hoe het is gegaan, ik ben van plan om de heroes legend gaan te rijden
 
interessant, ik wil dus ook beginnen met rally/expeditie. heroes is misschien een beetje duur, maar budapest-bamako is nog wel goed te doen, zelfs in wedstrijdformaat kost het je maar 1200 euro (amateur 200 euro)
 
ex benzine en zooi neem ik aan? ;)

wat ik wel heb vernomen bij "zulk soort" races (ooit met wat trawanten van Nol Bikker gepraat), allroads zijn dr goed voor..
Waar je moeite mee zult hebben zal t woestijnachtige gebeuren zijn, om de paar 100 km je luchtfilter vervangen. Die hadden ze ook in ruime getale bij zich :)
 
_O- _O- _O-

Kom zeg.. als je haar ook es iets gaafs en moois en een uitje kado doet, zal ze vast geen NEE zeggen *O*

Je kent haar niet. Was het vorig jaar al van plan, toen mocht ik ook al niet. Heb haar een weekendje Rome cadeau gedaan (is dat leuk/romantisch genoeg?) Mocht nog steeds niet.

En nu is het natuurlijk helemaal verkeken met het afgelasten van de Dakar
 
JA bedankt dit is een goede site, maar ik wil de Heroes Legend niet op een solo rijden maar met een zijspan. Dit is nog niet eerder gedaan in de Heroes Legend, maar wel in Le Dakar zelf.
 
Een kennis van me doet dit jaar ook mee. Maar vergis je niet, je moet wel een team hebben met drie mensen, 1 motor en 1 auto. Dus als team moet je een motor hebben of kopen, een 4x4 hebben of kopen en daarnaast iets van 5000 euro de man inschrijfgeld betalen. Wat ik er van begrepen heb is het wel erg gaaf, maar dus ook nog steeds behoorlijk prijzig (niet als je het met de echte Dakar vergelijkt natuurlijk)
 
Je kent haar niet. Was het vorig jaar al van plan, toen mocht ik ook al niet. Heb haar een weekendje Rome cadeau gedaan (is dat leuk/romantisch genoeg?) Mocht nog steeds niet.

En nu is het natuurlijk helemaal verkeken met het afgelasten van de Dakar

B| Sorry hoor

Maarre.. Jij hebt toch zeker ook recht op wat leuks ? Ik snap niet waarom een vrouw zo verdomde moeilijk moet doen


Weet je wat Lief Draakje zei ?? Leg je gewoon een briefje op de kast en zeg je HOUDOE.. want zij mag jou niet verbieden ook eens lekker weg te gaan

let wel.. Lief Draakje is 12 jaar _O- *O* _O-
 
Helaas niet, mag niet van mun vrouw

Koop je een mooie ring met een diamant.. en zeg je: schatje.. ik heb er goed over na gedacht.. (ondertussen maak je het doosje open) en vraag je: zou ik.. alsje blieft... Heroes legend rijden?
 
B| Sorry hoor

Maarre.. Jij hebt toch zeker ook recht op wat leuks ? Ik snap niet waarom een vrouw zo verdomde moeilijk moet doen


Weet je wat Lief Draakje zei ?? Leg je gewoon een briefje op de kast en zeg je HOUDOE.. want zij mag jou niet verbieden ook eens lekker weg te gaan

let wel.. Lief Draakje is 12 jaar _O- *O* _O-

Tja het is nou niet zo dat ik nooit iets leuks doe...

Alleen die Heroes Legend lijkt me extra leuk. Maar ik heb me erbij neergelegd, geen HL voor Akako
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan