heropstapper met 3 wielen

Big Mouth

Die hard MF'er
31 mei 2004
307
66
Rijswijk
Vandaag dde zijspan combie opgehaald in Winterswijk.Heen op de valkyrie ( nee niet ingeruild,staat bij familie daar te overwinteren) en terug met het span.Laatse keer gereden met zoiets was in 1976,dus weer flink wennen.Het is een trio van een gl1000 met een subaru blok en ural zijspan.Misschien dat een vorige eigenaar of de bouwer ervan hem herkend.Alle info er over is welkom.
Grt. Rein
reinbruggeman@gmail.com
 
en de foto
full
 
tot welke grote kan ik de foto,s plaatsen.Moest hem flink verkleinen voor hem te kunnen plaatsen.
grt rein
 
Om meerdere foto's tegelijk te plaatsen, plaats je de foto's in de documentenlijst. Te vinden onder "overige" (rechtsboven)
Als je daarna aan je bericht aanmaakt kun je via de knop "open de documentenlijst" (de drie dia's) zoveel foto's in je bericht plaatsen als je wilt.

oh, ja! WELKOM!
 
Gaat allemaal nog niet echt lukken met de foto's. Moet zo werken, dus volgend weekend weer een kans. 't heeft met de grote van de foto's te maken denk ik ,Tips blijven welkom.
Grt Rein
 
Gaat allemaal nog niet echt lukken met de foto's. Moet zo werken, dus volgend weekend weer een kans. 't heeft met de grote van de foto's te maken denk ik ,Tips blijven welkom.
Grt Rein
Als je Windhoos gebruikt: Irfanview
Simpel, klein, en vooral: gratis!
foto openen, verkleinen naar 640x480, opslaan als, hernoemen, opslaan en plaatsen in je post met imgatt]
 
Hoi, en welkom,
Met zo'n subaru blok zal er power zat in zitten vermoed ik zo.
Of gaat het verloren door een lange gearing?
 
Hij doet het aardig , maar trekt wat naar rechts als ik op de rechte weg zit , en weer een beetje het gevoel en ervaring ermee moet krijgen.Dus niet al te wild de eerste rit gedaan heb.
 
Dat is wel een hele mooie. Als hij innerlijk net zo mooi is als uiterlijk heb je een heel mooie fiets.
Mooie verzameling daar in de showroom.

Naar rechts trekken kan je prima verhelpen. Wat is je toespoor nu? En je vlucht?
 
geen idee , heb alleen nog gereden naar huis en verder geen tijd gehad. Moet mij in die zaken eerst eens vediepen hoe je dat gaat meten e.d.
 
nader onderzoek vandaag , voorste helft frame goldwing 1000 , achterste deel ural.
motor subaru , versnellingsbak ural , zijspan ural ( denk ik ) :)
 
nader onderzoek vandaag , voorste helft frame goldwing 1000 , achterste deel ural.
motor subaru , versnellingsbak ural , zijspan ural ( denk ik ) :)

Achterzijde frame had ik al wel gezien.
Bak is inderdaad ook russisch. Toch wel een mooi gebouwd geheel.

Voorvork is ook Japans, denk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan