heropstapper met 3 wielen

vandaag even bij een goldwing dealer geweest, die vond hem ook goed gelukt.zoek de bouwer nog van het span , voor info over de benzine tank, Zit onder de zijspan, Tank in het bakje ?? of is het bakje de tank ?? inhoud ???
 
voorvork en voorwiel is ook GL1000 (voor zover ik dat op de foto's kan beoordelen
 
De tank komt mij idd ook bekend voor, zelf heb ik een gl 1100.

De rest heb ik niet thuis kunnen brengen.

Frame had ik ingeschat als Ural.
 
hoofdzakelijk voor het afstellen van de bak, hij trok flink naar rechts op de rechte weg, heb er gister 30 KG gewicht in gedaan en toen was het een stuk minder . dus misschien de veerspanning van de bak , of afstellen ??
 
Ik wil wel een keertje naar de afstelling van e.e.a. kijken hoor. Is trouwens vreemd dattie nadat je meer gewicht in de bak hebt gedaan minder naar rechts trekt, je zou verwachten dat hij dan juist meer naar rechts trekt.
 
Laatst bewerkt:
hoofdzakelijk voor het afstellen van de bak, hij trok flink naar rechts op de rechte weg, heb er gister 30 KG gewicht in gedaan en toen was het een stuk minder . dus misschien de veerspanning van de bak , of afstellen ??

Zelf heb ik met deze zijspan gereden en niets vreemds kunnen ontdekken aan de afstelling. Kan me ook niet voorstellen dat de verkoper een zijspan heeft verkocht waar de afstelling niet van klopt. En en tip van mij:

Als je echt wilt meer wilt weten over je zijspan hoef je alleen Roel maar te bellen. Die is niet te beroerd om je het een en ander te vertellen. Ze bijten niet in de Achterhoek ;)
 
He kale bats , heb nog wat familie wonen in het oosten, dus dat bange valt wel mee.Maar momenteel ontbreekt de tijd een beetje, Blijft toch een dag tocht hier vandaag met heen en weer en een beetje sleutelen.Maar bedankt voor het idee.Jij weet misschien wel wie de bouwer is van het spul,had graag nog wat info over de brandstof tank.Dus als je wat weet, hoor ik het graag. Leotje zit misschien wat mee in mijn buurt,laat het maar horen. :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan