Ben vast niet de enige hier...
Na jaar op jaar minder te hebben gereden destijds besloten mijn GSX750F voor een habbekrats te verkopen .
Was en ben verre van een die-hard: 's-avonds een uurtje, op zondag een rondje. Je kent het wel. En nu net dat uurtje/rondje ben ik gaan missen!
Het moet een Honda worden; Transalp 600 of CBR1000F beide medio 1995. Totaal verschillend dus. Ik heb op beide motoren gereden en "ze" passen mij allebei.
Met de TA heerlijk relaxt sturen maar ben bang dat het vermogen mij op den duur wel gaat vervelen. De CBR; lekker lui toeren met dat koppel en stuurt ook prima maar of het dan alleen bij rustig toeren blijft is de vraag...
Dus tijd voor een polletje!
Na jaar op jaar minder te hebben gereden destijds besloten mijn GSX750F voor een habbekrats te verkopen .
Was en ben verre van een die-hard: 's-avonds een uurtje, op zondag een rondje. Je kent het wel. En nu net dat uurtje/rondje ben ik gaan missen!
Het moet een Honda worden; Transalp 600 of CBR1000F beide medio 1995. Totaal verschillend dus. Ik heb op beide motoren gereden en "ze" passen mij allebei.
Met de TA heerlijk relaxt sturen maar ben bang dat het vermogen mij op den duur wel gaat vervelen. De CBR; lekker lui toeren met dat koppel en stuurt ook prima maar of het dan alleen bij rustig toeren blijft is de vraag...
Dus tijd voor een polletje!