herrie

ushi-

Rookie
15 jan 2019
5
0
ik heb kawasaki ltd gekocht deze maakt voor mij te veel herrie iemand idee welke db killer ik kan moteren
 
Dat je er al over nadenkt om hier wat aan te prutsen ,bij t ouwe ijzer die rotzooi ,een ander dempertje kost voor zo n hok niet zoveel .
gepruts op de vierkante cm -O-
 
Dat je er al over nadenkt om hier wat aan te prutsen ,bij t ouwe ijzer die rotzooi ,een ander dempertje kost voor zo n hok niet zoveel .
gepruts op de vierkante cm -O-
Vond ik dus ook. Ik heb zelfs nog gepost dat ik een vervangingsdemper nog nieuw heb liggen hier. Past vast wel. En kost nix als ie hem ophaalt, ben ik er vanaf.
Maar volgens mij leest ie niet meer mee.
 
De MF Oma !
deegroller.gif
 
Ik heb een aanzienlijk aantal uitlaten bij al die motorfiesten gekregen, leovince, sbk, bos, termignioni, voor zover mijn zoon dat hok niet geplunderd heeft. Wat me opvalt is dat je er zo doorheen kan kijken, niet door dat hok, maar door die dempers. Als je achterin kijkt zie je de kleppen zegmaar. Zit daar nooit iets van een labyrint in? Dan weet ik ook waar dat geluid vandaan komt
 
Soms is iets proberen tegen beter weten een uitdaging. Een nieuwe kan altijd nog.
Ben wel benieuwd of er al vorderingen zijn.

Kreeg trouwens laatst ook een nieuwere vrouw aangeboden via internet, Heb ik ook niet aangenomen 🙄. Soms is het oude zo slecht nog niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan