Hersenloze koekblikker..

Zoekrijden of er langs laten... hangt van de verkeerssituatie af...

Persoonlijk heb ik liever dat zo'n no-no bij zijn maatjes gaat opscheppen over "het ownen van motorrijders" dan dat íe me plat rijdt... Of ik mezelf bij een poging om 'm kwijt te raken :Y
 
duw meestal als er iemand kleeft mijn middenstandaard even aan de grond wordt er echt wel achter je geremd als ze de vonken over de motorkap zien komen :Y *O*
 
Ik denk dat die corradist op z'n eigen forum ook iets dergelijks bericht heeft.
Stomme motorrijder die met z'n 3 x nix gewicht er vandoor spuit, maar waar ik bij de eerste beste bocht vol in de ankers moet om 'm niet van de weg af te rijden... pfff mietje, rechte-lijn-held. _O-

Moraal: probeer niet stoer een auto eruit te rijden als je geen droog wegdek hebt (tenzij je echt goed kan rijden). Die middelvinger is natuurlijk al helemaal een zwaktebod.

You just got pwn3d and you'se a bad loser! _O-
 
Was vanavond ff lekker aan het toeren, rondje Rotterdam, komt er in de 80 km zone zo'n patsertje van jaartje of 25 me voorbij in een VW corado. Beetje popi naast me rijden. Je raadt het al 80km voorbij dus berg gas...corado weg...haha..
In de bocht van de A20 naar de A16 gas terug want regende... komt die hersenloze zo'n 3 cm achter me hangen... :(
Ben ff netjes opzij gegaan en uit de bocht naast em gaan rijden...de bekende middelvinger gegeven... en gas gegeven...heb em ook niet meer gezien...Maar je zal moeten remmen plots dan is het einde oefeening voor mi.
Nou is mn vraag...wat doen jullie in zo'n geval... :? :? :?


goed naar het weerbericht kijken..
 
Ik had gister nog een hersenloze in een Seat marbella achter me die van afstandhouden nooit gehoord had :N
 
gewoon onregelmatig tempo gaan rijden en remmen op je motor zonder remlicht, dat worden ze snel zat en gaan ze vanzelf afstand houden.
of een dot gas be jer ook vanaf
 
Grappig al die reactie's...weet ook wel dat ik me niet moet laten uitlokken maar af en toe ben je het gewoon zat...rij best veel met de motor ook woon/werk en moet eerlijk bekennen dat ik meestal weinig last heb van de koekblikkers...gaan netjes opzij in de file enzo....maarja once in a while ben je het wel is zat... en dan reageer je zo...kwestie van het juiste humeur enzo.. ;)
 
licht aan me humeur :+

bij goed humeur dan denk ik ze weten niet beter _O-

bij slecht humeur vald er perongelijk handje vol kraaie pooten (oeps sorry) *O*

maakt niet uit wat voor auto, respect staat voorop O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan