Hersenloze koekblikker..

riessie

MF veteraan
21 apr 2006
2.160
0
Rotterdam
Was vanavond ff lekker aan het toeren, rondje Rotterdam, komt er in de 80 km zone zo'n patsertje van jaartje of 25 me voorbij in een VW corado. Beetje popi naast me rijden. Je raadt het al 80km voorbij dus berg gas...corado weg...haha..
In de bocht van de A20 naar de A16 gas terug want regende... komt die hersenloze zo'n 3 cm achter me hangen... :(
Ben ff netjes opzij gegaan en uit de bocht naast em gaan rijden...de bekende middelvinger gegeven... en gas gegeven...heb em ook niet meer gezien...Maar je zal moeten remmen plots dan is het einde oefeening voor mi.
Nou is mn vraag...wat doen jullie in zo'n geval... :? :? :?
 
wat ik zou doen?
Niet wat jij hebt gedaan.
Want die hersenloze zit zo weer bij je met zijn Corrado en aangezien hij tóch hersenloos is dán op min 3 cm achter je uh in je. Waardoor je een redelijke kans loopt op een verblijf op min 1.50 mtr onder een hoop aarde of een kortstondig verblijf bij een temperatuur van plus 1300 graden.

Lastig vind ik het ook wat zo'n gast gaat doen bij een volgende motorrijder. Want dáár heb je gelijk in ...... sporen doet zo'n gast vast niet.
 
En je denkt dat het iets helpt door je middelvinger op te steken B|

Ff rustig gebaren (arm op en neer ala politiestyle 8-) ) dat ie wat snelheid moet minderen werkt bij mij meestal wel aardig goed tegen bumperklevers. Anders gewoon wegwezen, en niet verder over nadenken. Agressief reageren wordt je zelf ook alleen maar opgefokt van.
 
Had tie toevallig een Petje op ,want dat zijn de gevaarlijkste.

FF serieus, middelvinger en wegwezen (of weg laten wezen) is altijd beter.
Auto's zijn toch meestal de grote winnaar bij botsingen met motorrijders en agressie levert je wel een hoop punten op..... klik

[me]J.A.M.F. zegt: "hou de eer aan jezelf"[/me]
 
Ik had vandaag zon dom wijf die naar links kwam zetten op de snelweg zonder knipperlicht terwijl ik daar reed.
En ze zag me gewoon nog steeds niet, dus ik reed naast de baan net langs de berm..
Dat was ff schrikken..

Dus ik 5 sec later naast dr rijden, en ze negeert me gewoon.. grrr

Had echt de neiging om de spiegel er af te trappen..
 
Hoe rijdt iemand "popi" naast je? Ik bedoel: wat is het verschil tussen gewoon naast je rijden of popi naast je rijden? Of laat je je in de war maken door een Corado? :? _O-
 
Hoe rijdt iemand "popi" naast je? Ik bedoel: wat is het verschil tussen gewoon naast je rijden of popi naast je rijden? Of laat je je in de war maken door een Corado? :? _O-

Hoe rijd iemand popi naast je... tsja goeie... je kent het toch wel, 1 handje aan het stuur, ligstand overdreven naar rechts en kijken naar je zo van wat wil jij dan met je motortje... en nee ben niet geschrokken van een corrado ook al was het vlgns mij een vr6... heb gixxer 750 dus moet wel lukken denk ik zo.. O-)
 
Hoe rijd iemand popi naast je... tsja goeie... je kent het toch wel, 1 handje aan het stuur, ligstand overdreven naar rechts en kijken naar je zo van wat wil jij dan met je motortje... en nee ben niet geschrokken van een corrado ook al was het vlgns mij een vr6... heb gixxer 750 dus moet wel lukken denk ik zo.. O-)


zeker weten. die vr6 rijd 1 op een emmer dus die staat al bij de pomp voordat jij achterom kunt kijken hoe ver die achter je zit :+ ik vind dat zulke pauperwagens. net als de calibra en de bmw 850.
 
Zou idd van mn leven niet zo'n bak willen, was nog een oude ook.
Doe mij maar mn voor noodgevallen fiat uno 1.0 uit 93...haha
Vind het trouwens nog steeds belachelijk dat je onder de 25 wel zomaar in zo'n ding mag stappen zonder enige ervaring, terwijl je voor de motor maar tot 25 kw mag... :?
Maarja...dat is waarschijnlijk al uit ten treure besproken... |(
 
Vind het trouwens nog steeds belachelijk dat je onder de 25 wel zomaar in zo'n ding mag stappen zonder enige ervaring, terwijl je voor de motor maar tot 25 kw mag... :?
Maarja...dat is waarschijnlijk al uit ten treure besproken... |(


:Y

oneerlijk hé
 
Je middelvinger opsteken getuigd natuurlijk van een briljant IQ, evenals volgas wegrijden omdat iemand in jouw ogen "popi" naast je rijdt :X Los van het feit dat hij natuurlijk ook even opzij kan komen als jij naast hem de vinger opsteekt ;)

Wat ik zou doen? Ongetwijfeld niets van aantrekken en doorrijden, je moet voor je kijken i.p.v. achter O-) Bovendien heb ik liever dat ze achter me gek doen, dan voor me :P Als jij trouwens je gas los laat, ziet iemand achter je geen remlichten en dus komt hij automatisch dichterbij (maar hij hoeft niet je reet te kussen) ;)


ps. Hij denkt vast hetzelfde over jou, als jij over hem. Misschien is er op het Corado forum nu een topic over een hersenloze motorrijder :+
 
zeker weten. die vr6 rijd 1 op een emmer dus die staat al bij de pomp voordat jij achterom kunt kijken hoe ver die achter je zit :+ ik vind dat zulke pauperwagens. net als de calibra en de bmw 850.

Rij zelf meer dan 10 jaar Golf VR6 (wel volledig standaard, ook de uitlaat :+ ). Woon/werk verkeer 1 op 11. Continu 200 kmh. (duitsland, A81) 1 op 6. Top trouwens 238kmh op de teller.
Perfecte auto, valt bijna niet op, veel comfort, ligt redelijk vast op de weg en lekker snel :] :]
 
Was vanavond ff lekker aan het toeren, rondje Rotterdam, komt er in de 80 km zone zo'n patsertje van jaartje of 25 me voorbij in een VW corado. Beetje popi naast me rijden. Je raadt het al 80km voorbij dus berg gas...corado weg...haha..
In de bocht van de A20 naar de A16 gas terug want regende... komt die hersenloze zo'n 3 cm achter me hangen... :(
Ben ff netjes opzij gegaan en uit de bocht naast em gaan rijden...de bekende middelvinger gegeven... en gas gegeven...heb em ook niet meer gezien...Maar je zal moeten remmen plots dan is het einde oefeening voor mi.
Nou is mn vraag...wat doen jullie in zo'n geval... :? :? :?
Bij bumperklever ga ik altijd zo rijden dat ik precies in het gezichtsveld van de bestuurder rijd. Tot nu toe altijd met succes :) Ze zien dan zelf namelijk geen fluit meer en gaan dan echt van het gas af. Daarna ga ik bij de 1e mogelijkheid naar rechts en mag hij (of zij) er voorbij. En mocht het een "leuke" zij zijn dan ga ik er natuurlijk achteraan ;)

Edit:het was laat gisteravond !
 
Laatst bewerkt:
Was vanavond ff lekker aan het toeren, rondje Rotterdam, komt er in de 80 km zone zo'n patsertje van jaartje of 25 me voorbij in een VW corado. Beetje popi naast me rijden. Je raadt het al 80km voorbij dus berg gas...corado weg...haha..
In de bocht van de A20 naar de A16 gas terug want regende... komt die hersenloze zo'n 3 cm achter me hangen... :(
Ben ff netjes opzij gegaan en uit de bocht naast em gaan rijden...de bekende middelvinger gegeven... en gas gegeven...heb em ook niet meer gezien...Maar je zal moeten remmen plots dan is het einde oefeening voor mi.
Nou is mn vraag...wat doen jullie in zo'n geval... :? :? :?

Dagelijkse kost daar...en dat meen ik. Doe hetzelfde als jij anders loop ik de hele dag opgefokt rond. Maar die vinger laat ik niet eens meer zien
 
Had vanmiddag ook iemand bovenop mijn achterband, draai me dan gewoon om en kijk die persoon recht aan. Meestal snappen ze de hint dan wel.
 
Rij zelf meer dan 10 jaar Golf VR6 (wel volledig standaard, ook de uitlaat :+ ). Woon/werk verkeer 1 op 11. Continu 200 kmh. (duitsland, A81) 1 op 6. Top trouwens 238kmh op de teller.
Perfecte auto, valt bijna niet op, veel comfort, ligt redelijk vast op de weg en lekker snel :] :]

Ik heb zelf ook een VR6 gehad,gewoon een mooi ding,niet met tupperware spoilers erop :r ,vond een heerlijke auto.Niet iedereen in een Golf,Corrado (met rr)is een geflipte pateser met een te dikke lening |(

Maar idd er zijn er wel veel -O-
 
Had vanmiddag ook iemand bovenop mijn achterband, draai me dan gewoon om en kijk die persoon recht aan. Meestal snappen ze de hint dan wel.

Dit doe ik dit ook altijd en het werkt beter dan al het andere wat ik ooit heb geprobeerd :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan