Herspuiten 600RR

Seb_600rr

MF'er
16 jan 2006
51
0
vlaams brabant
hello Motorforum..

Ik ga deze winter m'n honda laten herspuiten en was al een tijdje overtuigd dat ik ze in het wit zou laten doen... ik laat ze gewoon herspuiten aangezien ik deze zomer een kleine schuiver heb gedaan. De reden waarom ik dit post is omdat ik niet overtuigd ben dat 'wit' bij iedereen zo populair is en vrees voor een slechte verkoop van de motor volgend jaar. zwart is wel mooi maar niet speciaal... misschien een speciale kleur als bruin ofzo...

Anyway kan iemand me zeggen wat het veiligste is om je motor in te laten spuiten? Hoeveel mensen zouden een witte racer kopen?

Hier zijn foto's van iemand op 600rr.net die het heeft gedaan om een beeld te vormen.. http://www.600rr.net/vb/showthread.php?t=52029&highlight=unveiling


Thnx!
 
Damn, als jij hem zo mooi krijgt als die witte, dan heb ik geen problemen met de koop hoor :P

5.jpg
:9~

3_347471.jpg
 
ligt eraan, nieuwe 600rr word ook in wit met grijs/zwarte accenten gemaakt, ik ben ervan overtuigd dat als je een mooie kleurstelling hebt, en dus een unieke dat je hem wel verkocht krijg, maar mss is rood of gewoon origineel wel iets veiliger, geel ook. Bruin denk ik absoluut niet, dan koopt niemand em denk ik.
 
Wit heeft wel degelijk iets .

Kijk naar bovenstaande foto of anders eens naar de witte r1 met zwart frame die hier aantal keer is gepost, en de nieuwe r6 in het wit met die bosdemper. Erg sjiek.
 
Voor de verkoopwaarde kan je hem denk ik het best zo orgineel mogelijk houden.
Mja weet ik, maar denk dat de verkoopwaarde sowieso al zwaar gedaald is aangezien de rechterkant geschaafd is...
en ik vind die witte RR ook erg mooi, maar hoe gaat die eruitzien na een paar maanden rondrijden... vergeet niet dat deze foto's dat genomen zijn toen de bike juist af was.. dan ziet alles er geweldig uit...
 
Ik weet zeker dat ik mijn motor wit spuit wanneer ik een glijer heb gemaakt (is nu specialpaint dus lastig te herstellen) maar wit is ubergeil!
 
Hij is nu gewoon origineel rood van 2003.. repsol kleuren gaan vooral heel duur worden + nog eens de stikkerset..en ben waardeloos in het plakken van stikkers O-) hij gaat binnen bij carroserie dus ze zullen het wel mooi krijgen..denk dat de meerderheid van het forum hem wel duidelijk mooi vindt..dus hoogstwaarschijnlijk wordt hij ook wit... Thnx voor de reacties! Ben er toch iets zekerder over geworder!
 
Dat wit valt helemaal niet tegen, en als je er blanke lak over doet wordt hij nog mooier dan deze. :]
 
Bij het verkopen van mijn oude fiets (een cbr600 in rood-wit en paars) kreeg ik ook al te horen in een zaak, ja meneer wit is geen goede kleur om te verkopen.. Bij de zaak waar ik hem uiteindelijk ingeruild heb waren ze er juist weer blij mee, "het is een bijzondere kleur meneer zie je niet vaak..."
zelf zou ik niet zo snel meer een witte fiets kopen.
 
Het enigste is denk ik met overspuiten zo dat bij verkoop ze toch denken dat het een schadefiets geweest vandaar dat hij overgespoten is. Ik heb er zelf ervaringen mee en is echt klote wat voor inruilbedrag je dan op dat moment terug krijgt
 
Wit is tegenwoordig erg "in" zelfs bij auto's enzo heb ik pas gelezen 8-)
En bij: Robijn :+
succes met je bike ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan