Herstelperiode Valentino

gerrit1957

Heerlijk wonen in Spanje.
7 jan 2010
23.223
3.530
Hondón de las Nieves (España)
Rossi “Als het zo blijft gaan dan hoop ik er in Brno weer bij te zijn”
Tijdens het MotoGP weekend in Mugello kwam Valentino Rossi tijdens de zaterdagtraining zwaar ten val waarbij de Italiaanse ster zijn onderbeen brak en een operatie moest ondergaan in het ziekenhuis van Florence. Voor het eerst sinds zijn operatie komt Rossi met een persoonlijke update over het verloop van zijn revalidatie.


Valentino Rossi in gesprek met zijn team
In een persoonlijk schrijven aan zijn fans laat de Fiat Yamaha coureur weten dat hij tevreden is over het herstel tot nu toe en dat hij zijn motor, team en de paddock heel erg mist.


"Drie weken zijn er verstreken sinds het ongeval en twee weken sinds ik het ziekenhuis heb mogen verlaten en ik kan zeggen dat ik heel tevreden ben over hoe het herstel tot nu verloopt. Ik voel me een stuk beter en ik begin weer een beetje een semi normaal leven te leiden, ik zal voor een ‘normaal’ leven nog even moeten wachten totdat ik weer op mijn motor kan stappen!”

“Ik loop momenteel op krukken en sinds een paar dagen ben ik weer in staat om mijn voet weer op de grond te zetten. Eerlijk gezegd had ik niet verwacht me naar een paar weken na het ongeluk al weer zo goed te voelen, en dan bedoel ik zowel fysiek als ook mentaal.”




“De revalidatie verloopt zoals gebruikelijk, zowel het zitten in de speciale luchtdruk cabine en het doen van oefeningen in de fitness. Jammer genoeg heb ik nog wel last mijn schouder maar ik werk aan de spieren om zo de pijn een beetje te reduceren. Als de revalidatie verder zonder problemen verloopt en alles zich blijft ontwikkelen zoals nu dan verwacht ik er tijdens de Tsjechische Grand Prix in Brno weer bij te kunnen zijn.”

“Ik ben ook weer begonnen om mijn huis af en toe te verlaten, mijn goede vrienden hebben me nog bijna geen minuut alleen gelaten maar ik hou er helemaal niet van zoveel tijd door te brengen thuis in Tavulia!! Ik mis mijn bike, mijn team en de paddock heel erg en deze ‘nieuwe’ ervaring pusht me alleen maar meer om te zorgen dat ik zo snel mogelijk weer fit wordt”
full
 
Vandaag in de krant, augustus denkt Valentino weer mee te doen. :)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan