Wacht. Nu moeten we even afstellen waar we het over hebben zodat we het over hetzelfde hebben. Dus zoals ik het begrepen heb en waaruit ik mijn antwoord baseer:
In verschillende landen in europa zijn verschillende eisen aan de uitlaten. Verschillende landen hebben dus verschillende codes die bij het keurmerk hoort. Zo heeft Duitsland het E1 keurmerk,heeft Nederland het E4 keurmerk en Engeland een E11 keurmerk.
Ik dacht toen ik hem kocht dat er een E11 keurmerk op zat. Nu begin ik te twijfelen.
Edit: Ik ben bang dat je gelijk heb. Ik heb het niet terug kunnen vinden.
Klopt, ze hebben zelf helemaal geen E-Keur, vandaar dat ze goedkoper zijn. Zo'n E-keur schijnt nogal duurtjes te zijn. Rij nu al een ruim halfjaar rond met een 230mm ronde demper en vol systeem van hun, met DB killer vaak genoeg politie voorbij gereden. Maargoed in duitsland e.d. is het oppassen. De 300-400mm dempers zouden voor nederland goed genoeg moeten zijn, vind't zelf mijn eigen 230mm maar NET kunnenVolgens hun zelf allemaal niet maar het antwoord van hun was heel vaag, elke keer als ik vroeg of er een e-keur opzat kreeg ik als antwoord dat er een engelse goedkeuring opzat...
Klopt, ze hebben zelf helemaal geen E-Keur, vandaar dat ze goedkoper zijn. Zo'n E-keur schijnt nogal duurtjes te zijn. Rij nu al een ruim halfjaar rond met een 230mm ronde demper en vol systeem van hun, met DB killer vaak genoeg politie voorbij gereden. Maargoed in duitsland e.d. is het oppassen. De 300-400mm dempers zouden voor nederland goed genoeg moeten zijn, vind't zelf mijn eigen 230mm maar NET kunnen
ik kan eerst 75 euro betalen dan krijg ik hem terug. van de beurt zelf krijg ik niks terug. de bovag waar de zaak onder staat geeft de zaak gelijk dat ik de motor olie zelf in de gaten moest houden, terwijl ik dat daarvoor bijna niet heb moeten doen. volgens hun had ik om de 1000 km moeten controleren. dus eerst moet ik betalen voor het verwijderen van de motorolie (75 euro) en dan brengen ze hem pas terug.Hoe gaat het nou verder met de NX dan?
Ik meende dat dat blok naar de klote was gelopen door olie gebrek en iets met aansprakelijkheid van een garage?
75 euro betalen om olie af te
?
Das 2 minuten werk, hoe komen ze dan bij 75 euro...
Ook maar weer even een update plaatsen. Sinds 4 november rijd ik nu ruim een jaar rond op de r125 (en afkloppen, zonder problemen) KM teller is van 9000 toen ik hem kocht, naar 31000 gegaan.
Natuurlijk rijd ik wel het hele jaar door, ook met dit seizoen hehe...
(http://imgur.com/a%2FHWLXd)
@Melissaa026: mooie r125! zelf heb ik nu ook sinds een aantal maanden aftermarket koppelings-/remhendels erop gezet. Deze werken naar mijn idee een stuk fijner.
En die g-shock aan het stuur herken ik bij mezelf ook wel hahaha....
Wat betreft de uitlaten, volgens mij kijken ze daar in NL niet zo nauw naar, ik heb nog nooit problemen gehad m.b.t. geluid, zelfs zonder DB-killers (die ik er naderhand maar weer ingeschroeft heb, aangezien de uitlaat anders op standje gehoorbeschadiging gaat...)
Mooi hoor,ik kocht deze motor helemaal standaard met een km stand van ongeveer 5400 km nu half jaar verder en een paar km meer heb ik er intussen ook nog het een en het aan veranderd/vervangen, wat vinden jullie!?
Mooi hoor,
ik hoop voor je dat die rem en koppelingsgrepen ook écht van Brembo zijn. Als het goedkope imitatie is loop je het risico op serieuze problemen vroeg of laat...
Automatische overgang motorrijbewijs A1/A2/A - Petities.nl
lees en teken als u wilt. LEZEN BELANGRIJK VOOR ONS ALLEN
Want die kan je dan heel snel monteren als ze weigeren
Heb dit gedeeld met alle motorgroepen waar ik in zit
weigeren... een hendel?
Hopelijk niet. Ik heb me links en rechts een beetje ingelezen op die imitatie Brembo's. Veel aannames en weinig ervaring, maar ik zou het er toch niet op gokken denk ik.
Maar waar het me meer om ging: er werd gerefereerd aan de risico's van een imitatie remhendel (met onbekende kwaliteit). Die neem je niet weg door thuis de originele te bewaren. Uiteindelijk is het risico niet dat de logo's van de hendel slijten maar dat hij op enig moment niet goed functioneert, en daar zou ik liever niet rijdend op de motor achter komen.
Oke, ik zou persoonlijk niet weten in welke zin een hendel kan weigeren?
Kan je me dat misschien uitleggen? Naar mijn mening is het een stuk metaal die alleen maar een beweging doorgeeft.
Oke, ik zou persoonlijk niet weten in welke zin een hendel kan weigeren?
Kan je me dat misschien uitleggen? Naar mijn mening is het een stuk metaal die alleen maar een beweging doorgeeft.
Zijn er dan alleen nieuwe hendels in de bestaande remgrepen gezet? Op basis van de foto's leek het me dat de complete remgreep imitatie was. Zo'n remgreep heeft ook een binnenwerk met een cilinder die de remdruk opvoert via de remvloeistof als je in de greep knijpt. Als daar lekkage ontstaat (bijvoorbeeld door metaalbraampjes, zoals in 1 van de tests aangetroffen werden) kun je geen remdruk opbouwen.
Maar als er alleen nieuw hendels op de bestaande greep zijn gemonteerd kan er minder fout gaan inderdaad, zo'n hendel zie ik niet zo snel breken.
Ah, oke. Nee, dan lijkt het me inderdaad niet zo spannend. Juist omdat ik het logo overal zag zitten dacht ik dat het de hele greep was
Toch zou ik niet met een imitatie hendel willen rondrijden. Je weet niet wat voor kwaliteit pisbakkenstaal er is gebruiktJa nu snap ik je wel,
Alleen hendels, klepje en olie resorvoir klepje zijn vervangen.