Het 11kw Rijders Topic (IV) - De vier van 4 takt?

De vier van 4 takt?

  • Ja 4 takt, lekker betrouwbaar en een echt motor geluid.

    Stemmen: 50 49,0%
  • nee 2 takt, meer illegaal vermogen en een dikke fun factor.

    Stemmen: 32 31,4%
  • Beide hebben wel wat kan ik dat ook kiezen?

    Stemmen: 12 11,8%
  • Doe mij dan maar een wankel motor!

    Stemmen: 8 7,8%

  • Totaal aantal stemmers
    102
Goedemorgen mensen.

Na heel lang niet op motor forum geweest te zijn en heel wat tegenslagen. ben ik er weer.

Ben vorige week aangereden met mn motor en hij is nu total los verklaart :-(

Moet nu nieuwe motor kopen ofzo. want heb vervoer nodig.

groeten mitch

Das wel echt !@#$% -O-
je ziet Derbi motoren ook eigenlijk nooit?
wat denk je te gaan halen weer een Derbi (importeren?) of gewoon de Aprilia versie..

[edit]heb je ook een foto van hoe de schade er uit ziet? ben wel benieuwd eigenlijk..[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Das wel echt !@#$% -O-
je ziet Derbi motoren ook eigenlijk nooit?
wat denk je te gaan halen weer een Derbi (importeren?) of gewoon de Aprilia versie..

[edit]heb je ook een foto van hoe de schade er uit ziet? ben wel benieuwd eigenlijk..[/edit]
Ik ben verplan om er 1 te importeren, probleem is ik kan niet naar duitsland en of belgie, ik heb geen vervoer haha. Moet het nog even kijken hoe ik dit ga oplossen :P
Anders tuf ik rond met een aprilia rs 125 hier van nederland.
 
Een week geleden had ie nog veel meer liggen dan nu. Het meeste is al weg. Ik neem aan dat de Politie en de eigenaar van deze Duke ook Marktplaats in de gaten houden.
 
Alleen al daarom kun je zien dat het gestolen is. Iemand zit zonder motor en deze loser krijgt er nog geen 40 euro voor. Bah.
 
was er twee weken geleden geen duke gestolen in Limburg?

Het is echt de ziekelijk voor woorden inderdaad. De brutaliteit alleen al. Politie tippen zal niet echt zin hebben. Die gasten komen er meestal met een boete+taakstraf vanaf (welke ze met twee succesvolle diefstallen al "terugverdiend" hebben). Effectiefste zou toch zijn om er zelf heen te gaan en ze invalide slaan, doe je de gemeenschap een plezier mee, maarja, welke normale burger met zorgen en lasten doet dat...

misselijkmakend.
 
Precies en ik denk dat het zijn Duke is. Was dat niet ook in Venray? Ik kan me hier vreselijk kwaad om maken. :(
 
Zal ik eens bellen om te horen wat zijn verhaal is?? Serieus, als mijn motor gejat zou zijn en de poltie weet de dader te vinden en hij krijgt boete+taakstrafje is dat voor mij niet genoeg. Ik weet dan natuurlijk ook wie het gedaan heeft als de politie hem gevonden heeft en dan schroef ik zijn lichaam uit elkaar zacht gezegd...!

Maar ik bel zo hoor, evt die gozer tippen die zijn duke gejat was..
 
Jee, wat balen, Mitch. :/Dan heeft Mitch wel betrouwbaar vervoer voor weinig geld. ;)

Ik moet zeggen dat ie gister best lekker reed. Heenweg kniepijn, terugweg not so much.
Even volgetankt voor €3,83 (bijna 2.5 liter)... dat blijft nog best grappig sturen.
Alleen aardige wind tegen ongeveer 80km/u en wind mee 100km/u is dan weer minder dan bij mijn MT-03. :]
 
Ik heb de eigenaar van die Duke al een PB gestuurd, maar of hij dat leest?
Bellen kan geen kwaad, doe maar. Ik ben ook benieuwd naar het verhaal.

Monomuis, die gasten lezen hier vast niet mee en die weten zelf ook wel dat ze het frame moeten dumpen toch?
 
vandaag nog mooi ritje over wat dijken gemaakt met de mito :D
wat stuurt het goed :O echter mis ik nogsteeds mijn luchtschroef waardoor ik hem niet goed kan afstellen. maar 34mm carb ligt al klaar, deze past alleen niet op het luchtfilter :/ dus hier nog een oplossing voor zoeken
 
Ook al zo dubieus, die moet haast wel gestolen zijn. Wie verkoopt er nu zijn framenummer en kenteken, om daarna de Duke voor zo'n belachelijke lage prijs te verkopen?
En niemand die hier wat aan doet natuurlijk. :(
Hmm, ze mogen niet zomaar een framenummer "weggeven", het hele frame moet mee genomen worden :/ dus iedereen die dat ding koopt, neemt een hoop risico op zich :X
 
Iedereen die dat ding koopt is een heler, want je kan op je klompen aanvoelen dat dit niet legaal is. Tuig is het. :r
 
vandaag nog mooi ritje over wat dijken gemaakt met de mito :D
wat stuurt het goed :O echter mis ik nogsteeds mijn luchtschroef waardoor ik hem niet goed kan afstellen. maar 34mm carb ligt al klaar, deze past alleen niet op het luchtfilter :/ dus hier nog een oplossing voor zoeken

Je rijd nu gewoon rond, minus luchtschroef? :+
 
Je rijd nu gewoon rond, minus luchtschroef? :+
ja dat klopt xD
ben al aantal zaken in de buurt af geweest maar hadden ze het niet.
echter wel de importeur van dellorto gevonden hier in de buurt, startrick (broer van kees, eigenaar startwin) echter zijn er daar wat medische redenen waardoor ik nog geen luchtschroef heb. en dat is toch wat belangerijker als mijn schoef.

@robinjohnson95, hoe bevalt de nieuwe uitlaat?

gr max
 
Volgens mij trek je nu gewoon valse lucht als je rijd.. Met alle gevolgen van dien.. :')
 
telt een motor aerox ook mee in dit topic ? :P
1901179_660468584074888_6960910880044656735_n.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan