Het 11kw Rijders Topic (IV) - De vier van 4 takt?

De vier van 4 takt?

  • Ja 4 takt, lekker betrouwbaar en een echt motor geluid.

    Stemmen: 50 49,0%
  • nee 2 takt, meer illegaal vermogen en een dikke fun factor.

    Stemmen: 32 31,4%
  • Beide hebben wel wat kan ik dat ook kiezen?

    Stemmen: 12 11,8%
  • Doe mij dan maar een wankel motor!

    Stemmen: 8 7,8%

  • Totaal aantal stemmers
    102
Die 180cc-pagina met gestolen motoren hebben ze denk ik aangepast na dat de politie zei dat ze het niet meer mochten doen. Daar zie ik nu niets op aangeboden, in elk geval.
 
Jee, wat erg Jimi! Is jouw motor verzekerd tegen diefstal?
Wat een tuig. Jij spaart voor een mooie motor en dan gaat er zo'n loser mee vandoor. |(

Die 180cc pagina was toch ook in Limburg als ik me goed herinner?
 
Laatst bewerkt:
lelijk man!! heb je net zo'n mooie motor, moet dit weer gebeuren. Hopelijk vinden ze de daders.

bmw is een 318I dus maar 113pk dus niet echt een driftauto (al gaat het prima in de regen)
vandaag tijdens rijles nog bijna op mn plaat gegaan, tijdens de uitwijk manoeuvre kwam mijn gigantische maatje 46 werkschoen tegen de grond en daardoor meteen onder het stepje waardoor ik nog perongeluk volgas gaf. gelukkig allemaal goed afgelopen en weer ik voor de volgende keer, voeten idioot ver binnenboord houden :P

gr max
 
lelijk man!! heb je net zo'n mooie motor, moet dit weer gebeuren. Hopelijk vinden ze de daders.

bmw is een 318I dus maar 113pk dus niet echt een driftauto (al gaat het prima in de regen)
vandaag tijdens rijles nog bijna op mn plaat gegaan, tijdens de uitwijk manoeuvre kwam mijn gigantische maatje 46 werkschoen tegen de grond en daardoor meteen onder het stepje waardoor ik nog perongeluk volgas gaf. gelukkig allemaal goed afgelopen en weer ik voor de volgende keer, voeten idioot ver binnenboord houden :P

gr max

Leuke BMW trouwens!
Een BMW vergelijkbaar met wat ik nu heb was me te zwaar, dus toch voor de voorwielaandrijving gegaan :+ Een zilvere Opel Vectra GTS uit 2004, bijna 2 maandjes in bezit nu, maar dan wel een 1.9 dieseltje met 150PK :) (ik heb nog niet echt een eigen foto van de vectra, moet nog even gepoetst worden, heb hem smerig gekocht voor een leuke prijs O-) )
 
Nu vind ik de porsche 911 sc ook een prachtige auto! :+
Die droom moet en zal ooit nog verwezenlijkt worden :9~

Maar eerst hebben we ons nog te richten op het A2 en A (en de bijhorende zwaardere motoren) :P
 
Leuke BMW trouwens!
Een BMW vergelijkbaar met wat ik nu heb was me te zwaar, dus toch voor de voorwielaandrijving gegaan :+ Een zilvere Opel Vectra GTS uit 2004, bijna 2 maandjes in bezit nu, maar dan wel een 1.9 dieseltje met 150PK :) (ik heb nog niet echt een eigen foto van de vectra, moet nog even gepoetst worden, heb hem smerig gekocht voor een leuke prijs O-) )
In hoeveel sec zit zo'n 150pk diesel nu op de 100?
 
Voor het bedrag wat een Duke 125 kost, zou ik 'm altijd minimaal voor diefstal verzekeren. Alleen echt oud spul niet.
Zelfs mijn K-Pipe 125 is voor diefstal verzekerd en die kostte niet eens de helft van een Duke 125.

Maar goed, je schat zelf het risico in bij het afsluiten van een verzekering. In Limburg is het verstandig om altijd een diefstalverzekering te hebben, want ze zijn er daar als de kippen bij als het een mooie motor is.
 
Klopt. Was "gelukkig" 2e hands Duke uit 2011 dus was niet de volle mep wat ik er voor betaald heb. Ik dacht het zijn toch maar 2 jaartjes wat k er op rond rij en met diefstal erbij werd de verzekerig dubbel zo duur. Bij mijn volgende motor toch maar wat extra aan verzekering betalen!
 
Mijn motor tegen diefstal verzekeren kostte volgens mij maar 5 euro extra per maand dacht ik...
Nu wil ik je natuurlijk geen slecht gevoel aanpraten, maar zoals je zelf ook al aangeeft nu: je volgende motoren allemaal verzekeren (qua kosten valt het reuze mee en je kan er een hoop geld/ellende mee besparen, dat hoef ik je niet uit te leggen natuurlijk...)
 
Mijn motor tegen diefstal verzekeren kostte volgens mij maar 5 euro extra per maand dacht ik...
Nu wil ik je natuurlijk geen slecht gevoel aanpraten, maar zoals je zelf ook al aangeeft nu: je volgende motoren allemaal verzekeren (qua kosten valt het reuze mee en je kan er een hoop geld/ellende mee besparen, dat hoef ik je niet uit te leggen natuurlijk...)

ik betaal 30 euro per jaar extra voor diefstal en stormschade ed. in Groningen stad,
dus heel simpel gezegt is dat ongeveer 3 euro per maand..

maarja wat is gebeurt is gebeurt leren van je fouten,
gewoon voor je volgende motor wel tegen diefstal verzekeren!
en altijd nog hopen dat hij weer opduikt kan ook altijd kijken of er ergens een duke word verkocht die op die van jouw lijkt
of in onderdelen... :/
 
Die gasten waren toch herkenbaar op video opgenomen?? Als het een paar van die jonge buitenlanders zijn denk ik niet dat je bang hoeft te zijn dat ze naar het buitenland zijn gegaan... Lijkt mij een kwestie van tijd voor ze opgepakt worden??
 
Als het jonge buitenlanders zijn, zou ik denken dat ze wel terug zijn gegaan naar het buitenland (Belgie, Duitsland). Of bedoel je jonge Nederlanders van buitenlandse komaf?

Politie zal best z'n werk doen, maar daarboven gaat het mis.
Misdaad loont en soms heb je pech (als crimineel). Er zullen genoeg agenten zijn die het ook met lede ogen aan moeten zien hoe ze moeite doen om iemand te pakken, die kort daarop alweer buiten loopt, op weg naar zijn volgende vergrijp.

Als ze slim zijn, doen ze 'm in onderdelen weg, niet compleet en niet direct, over een paar maandjes. Zo zou ik het doen. Framenr er af flexen en ergens dumpen, niet in de eigen of direct omliggende woonplaatsen.
 
Als het jonge buitenlanders zijn, zou ik denken dat ze wel terug zijn gegaan naar het buitenland (Belgie, Duitsland). Of bedoel je jonge Nederlanders van buitenlandse komaf?

Politie zal best z'n werk doen, maar daarboven gaat het mis.
Misdaad loont en soms heb je pech (als crimineel). Er zullen genoeg agenten zijn die het ook met lede ogen aan moeten zien hoe ze moeite doen om iemand te pakken, die kort daarop alweer buiten loopt, op weg naar zijn volgende vergrijp.

Als ze slim zijn, doen ze 'm in onderdelen weg, niet compleet en niet direct, over een paar maandjes. Zo zou ik het doen. Framenr er af flexen en ergens dumpen, niet in de eigen of direct omliggende woonplaatsen.
Buitenlanders die hier geboren zijn, maar wel oorspronkelijk ergens anders vandaan komen ;)

Je bent niet zomaar een nederlander door hier alleen geboren te zijn
 
Ja dat geloof ik ook wel, maar oorspronkelijk zijn ze van buitenlandse komaf

Tommy heeft gelijk.. ik draaf misschien een beetje door :P


Manmanman... ik wil echt een A2 rijbewijs...nu ben ik vorige week 20 geworden, maar ik heb mijn rijbewijs pas vorig jaar 1 augustus gehaald... heb echt geen zin in avb en theorie...

Vandaag ff naar school op en neer geweest (totaal 100km) moest alleen ff iets afgeven, maar dan mis je wel 'highwaybars' hoor (wat natuurlijk niet op een sportmotor kan..) Wat doet de rest hier? 2 jaar uitzitten?
 
@Bike_explorer:
Mijn ouders komen ook uit Engeland...
Maar ik ben in Nederland geboren dus dan ben ik ook gewoon een Nederlander toch?
 
Buitenlanders die hier geboren zijn, maar wel oorspronkelijk ergens anders vandaan komen ;)

Je bent niet zomaar een nederlander door hier alleen geboren te zijn

Niet discrimineren, met een Nederlands paspoort ben je gewoon Nederlander.
 
Het is racisme dat Tom and Jerry gisteren officieel een racistisch keurmerk heeft gekregen. Dat is alles wat ik hier over te zeggen heb.
 
Terug
Bovenaan Onderaan