Het 11kw Rijders Topic (IV) - De vier van 4 takt?

De vier van 4 takt?

  • Ja 4 takt, lekker betrouwbaar en een echt motor geluid.

    Stemmen: 50 49,0%
  • nee 2 takt, meer illegaal vermogen en een dikke fun factor.

    Stemmen: 32 31,4%
  • Beide hebben wel wat kan ik dat ook kiezen?

    Stemmen: 12 11,8%
  • Doe mij dan maar een wankel motor!

    Stemmen: 8 7,8%

  • Totaal aantal stemmers
    102
Die inderdaad, de cartoon met de kat en de muis. In de tekenfilm woonden Tom en Jerry in een huis met een cleaning lady en die cleaning lady was een stereotype Afrikaan. En er is een aflevering waar ze bij een zwarte stam terecht kwamen. Er zitten dus racistische invloeden in.
 
Ja dat geloof ik ook wel, maar oorspronkelijk zijn ze van buitenlandse komaf

Ach, volgens mij komen we allemaal uit Afrika en zijn we de wijde wereld ingetrokken. Tenminste, dat bleek toch zo uit een dna onderzoek over heul veel mensen?

Laten we het maar weer over motoren gaan hebben. :]
 
Uit DNA onderzoek en kansberekening heeft iedereen bloed(spreekwoordelijk) van Genghis Khan in zich.

Motorrijden in Afrika lijkt mij dan wel weer een verrassend goede combinatie.
 
uit onderzoek dat ik heb uitgevoerd blijkt dat de meeste mensen op dit forum motors leuk vinden,
dus lijkt mij een goede idee als we het daar weer over gaan hebben :9 :]
 
Uit DNA onderzoek en kansberekening heeft iedereen bloed(spreekwoordelijk) van Genghis Khan in zich.
ca. 25%, en die bevind zich voor het merendeel in oost/zuid/centraal azië.

maargoed, wat vinden we van het weer? wordt merkbaar kouder, met name in de ochtenden.
 
Kouder? Ik vind het juist erg warm voor de tijd van het jaar.
Deze week was het 's ochtends om half 7 als ik wegrijd nog een graad of 13 en dat is echt niet koud. Ik heb niet eens een trui of zo aan, alleen een dun zomerbloesje onder mijn jas.
Van mij mag het zo blijven! :Y
 
De ochtenden zijn idd warm, woon-werk gaat op de trapfiets en ook zonder jas. Lekker in get t-shirt. Op de motor lijkt zomervoering in de ochtend mij voldoende. Maar ik heb het niet snel koud. :)

edit; vanmorgen was dan toch wat koeler, deels door de mist. :+
 
Laatst bewerkt:
gisteren het eerste deel gehaald van het examen :D
dus nu alleen nog maar verkeersdeelneming
kan niet meer wachten haha
brommer raak ik al een paar weken niet aan aangezien ze hier 3x per dag ongeveer staan te controleren in de buurt, dus kan amper wachten om weer op een 2wieler te rijden :P
 
Gefeliciteerd the max!

Ik heb het niet koud als om half 8 's ochtends op de motor zit richting stage..
De nachten worden wel idd kouder, maar is niet zo dat ik het echt koud heb

Vandaag ook weer prachtig weer! Net weer ff met de MOTORboot wezen varen :)
 
N-rijder en ik hebben besloten om komende zondag (12 oktober) een mini-meet te houden.
We hebben afgesproken om 12:00uur bij de MacDonald's Geldermalsen (adres Panweg 5
Enspijk), dus lekker centraal gelegen in het land.

Omdat er al een tijdje behoefte is aan een 11kW meeting, nodigen wij jullie uit om ook te komen.
Ook staat een rustig tourritje op de planning.

Laat maar even weten als je ook wilt komen, dan weten we op wie we kunnen rekenen :)

De weersverwachting voor deze datum is op dit moment niet slecht (15graden en 70% kans op 2mm regen), maar als de verwachtingen een flinke omslag maken kunnen we besluiten om de meeting een weekje uit te stellen.
 
Laatst bewerkt:
N-rijder en ik hebben besloten om komende zondag (12 oktober) een mini-meet te houden.
We hebben afgesproken om 12:00uur bij de MacDonald's Geldermalsen (adres Panweg 5
Enspijk), dus lekker centraal gelegen in het land.

Omdat er al een tijdje behoefte is aan een 11kW meeting, nodigen wij jullie uit om ook te komen.
Ook staat een rustig tourritje op de planning.

Laat maar even weten als je ook wilt komen, dan weten we op wie we kunnen rekenen :)

De weersverwachting voor deze datum is op dit moment niet slecht (15graden en 70% kans op 2mm regen), maar als de verwachtingen een flinke omslag maken kunnen we besluiten om de meeting een weekje uit te stellen.

;(
ik wacht nog op onderdelen en dus gok ik dat ik er niet bij kan zijn!
maar leuk Initiatief.
:]
veel plezier met jullie mini-meet!
 
Goed... ik had die eigenlijk al vrijwel meteen moeten doen toen ik mijn honda kocht.., maar ik overweeg nu toch sterk een sportuitlaat :)
Ik wil gewoon een wat harder, dieper geluid hebben zodat er wat meer een motorgeluid uitkomt

Een tijdje terug ben ik eens een 2e hands sportdemper tegengekomen op MP voor 100 euro.. zoiets zoek ik nu eigenlijk weer maar momenteel kan ik niks vinden.. Hebben jullie nog tips om voor circa 100 euro ergens een sportuitlaat voor de honda te scoren? (cbr125, 2004)
Op ebay zie ik ook nog vooral prijzen tegen de 200 euro.. (verder ben ik ook totaal niet bekend met ebay)

Of moet ik misschien maar een pakking weghalen oid van mijn uitlaat? :P Maja zal evengoed niet zo mooi klinken als een sportuitlaat? Hoewel een lekke uitlaat een stuk meer lawaai/dieper geluid kan maken
 
zal niet aan de originele uitlaat kloten als ik jou was, kan je beter bewaren voor als je de motor weer wegdoet.
 
Hoezo de pakking er uit halen? Gewoon een dempertje kopen... meen bolt-on op dat ding? Pakking er uit halen is voor 16-jarige pubers zonder technische kennis el cheapo.
 
Ik had toen een Gianelli uitlaat op mijn CBR125R uit 2005, geeft een mooi geluid.

Ik heb vandaag mijn nieuwe motor opgehaald! *O*

full



Dat zit/rijdt nog eens lekker, zeg!
Dat ding eerst maar eens rustig inrijden en dan maar eens zien wat er allemaal in zit. :)
 
Laatst bewerkt:
Ja blijd het toch een aparte motor vinden qua verhoudingen :p
Wel de dikste banden in zijn klasse zeker? ;)
 
Hoezo de pakking er uit halen? Gewoon een dempertje kopen... meen bolt-on op dat ding? Pakking er uit halen is voor 16-jarige pubers zonder technische kennis el cheapo.
Ja ik wil niet teveel geld in die motor stoppen... maar als jij een sportdemper weer voor 100 euro, houd ik me aanbevolen
 
Hallooo mensen hoe is het :)

yeah m'n motor werkt weer :]
eerst zat de carburateur verstopt,
toen was de accu leeg...

en nu was er een kabelbreuk die kortsluiting veroorzaakte en beide hoofdzekeringen stuk maakte,
maar heb nu de kabbel opnieuw netjes aan elkaar gemaakt en moet even krimpkausjes overheen..
heb nu beun isolatietape + nieuwe zekeringen en ich kan weer los!

ik ben een blij man :9
 
Hallooo mensen hoe is het :)

yeah m'n motor werkt weer :]
eerst zat de carburateur verstopt,
toen was de accu leeg...

en nu was er een kabelbreuk die kortsluiting veroorzaakte en beide hoofdzekeringen stuk maakte,
maar heb nu de kabbel opnieuw netjes aan elkaar gemaakt en moet even krimpkausjes overheen..
heb nu beun isolatietape + nieuwe zekeringen en ich kan weer los!

ik ben een blij man :9

Klinkt alsof je een hok gekocht hebt :+

Maar wel goed dat t nu weer werkt :)
 
Oh dat valt mee hoor haha is oorzaak gevolg..
eigenschuld dike bult, niet optijd tanken en alle viezigheid in de tank zat in de carb,
geen tijd hebben om te repareren.. accu leeg, beetje ongeluk door kabbelbreuk..

maar voor de rest is dit ding helemaal top.. en het zijn wel relatief de simpelste dingen,
heb alles gemaakt voor plus minus 5 euro. :9
 
Hartstikke fijn dat je jouw eigen fiets kunt maken, scheelt een hoop geld.
En bedankt dat mijn nieuwe motor in de startpost staat. :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan