Het 11kw Rijders Topic (IV) - De vier van 4 takt?

De vier van 4 takt?

  • Ja 4 takt, lekker betrouwbaar en een echt motor geluid.

    Stemmen: 50 49,0%
  • nee 2 takt, meer illegaal vermogen en een dikke fun factor.

    Stemmen: 32 31,4%
  • Beide hebben wel wat kan ik dat ook kiezen?

    Stemmen: 12 11,8%
  • Doe mij dan maar een wankel motor!

    Stemmen: 8 7,8%

  • Totaal aantal stemmers
    102
Zijn idd bekende van de politie! Politie heeft de beelden ook inderdaad. Zullen er niks tegen durven wss

Kut voor je kerel, maar niet slim. Altijd met een kettingslot vastzetten aan iets.
Duke 125 van een vriend van me is er in maart dit jaar ook gestolen, bij het Den Hulster college in Venlo.

Hou deze pagina in de gaten als je hem terug wilt:
Aanmelden bij Facebook | Facebook

Ik wil trouwens wel weer in de OP 8-)

Honda CR125R 1993.

1888994_10202323039784054_7751406810432124185_o.jpg

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net...4_10202323039784054_7751406810432124185_o.jpg
 
YEEEAAAH eindelijk naar drie maand mijn schakkelbrommer verkocht.. *O*
heeft €1700,- opgeleverd samen met een hoes, €225,- meer als ik er voor heb betaald :9
 
heb er ook nog een tekoop staan xD
mensen die 3x komen kijken, morgen kom ik met aanhanger hem ophalen 12 uur goed? en dan nooooit meer komen opdagen -.-'
en morgen examen :D nu nog hopen op mooi weer!

gr max
 
Was echt een enorm drama ja, inderdaad marktplaats volk.. |( B|
bied er ineens zo'n !@#$%; "€700 euro, haal hem morgen op".. ehm how about no?

maar mijn geduld werd beloond door zelfs winst te maken,
naja na drie maand mag dat ook wel plus wel blij dat mensen er geen verstand van hebben..
maar aan de andere kant is het toch jammer dat je eerste manier van vervoer is verkocht.
Maarja dan heb ik nu weer wat spaargeld voor mijn A2 motort voor straks :]
 
Ik ben benieuwd hoe lang mijn K-Pipe 125 te koop moet staan, voor ie weg is. :) Ook wel wat onzinbiedingen gehad, dat blijf je houden. Een populaire 125cc is zo weg, maar als het enigszins anders is...
 
jup, marktplaats volk, of bieden en nooit meer reageren.
dus nog iemand een mooie rieju rr kopen voor 399 eu?

maar eindelijk weet ik waar ik aan toe ben bij het rdw om mn mito van 17kw naar 11kw te laten keuren naar talloze mailtjes en telefoontjes. en ik mag langskomen met de mito om hem daar op de testbank te zetten, want een andere tesbank en dan de uitdraai opsturen mag niet van ze. dit grapje gaat echter 500 euro kosten aan alleen de kosten van de rdw voor een half uurtje werk.
komt dan nog bij, benzine (totaal 200 km), aanhanger huren, dag vrij nemen van werk.
dus gaat hem niet worden denk ik.
hij is verder TÜV goedgekeurt voor 11kw maar in nederland doen ze daar blijkbaar niks mee.
 
Marktplaatsvolk kan erg zijn, maar het gaat ook vaak goed gelukkig.
Drie keer komen kijken, een afspraak maken en dan niets meer laten horen is ronduit onbeschoft. Daar kan ik me heel kwaad om maken. Wat zul je woedend geweest zijn! :(

Over Marktplaats gesproken, deze K-Pipe van Monomuis staat nog steeds te koop.
http://www.marktplaats.nl/a/motoren...ewijs.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618
Geen geld voor zo'n bijna nieuwe fiets. 8-)

The-max, wat ga je nu doen met die Mito? Blijkbaar is ie 11kW, maar het is een drama om het op kenteken te krijgen. Lijkt me knap balen.
 
ja dat hele rdw gebeuren zuigt. telefoon kosten 10ct per minuut, en een gemiddeld telefoon gesprek duurde geen 15 minuten en het waren ook geen 5 telefoontjes. ik denk dat ik dus opzoek ga naar een ander frame welke wel 11kw op kenteken staat (nieuwer type) en vervolgens maar de boel ga ombouwen. een andere oplossing (die geen 500 euro kost) weet ik niet. ook zit hier in de buurt een motorzaak die veel contacten heeft bij het rdw aangezien hij hier zelf heeft gewerkt. dus eens contact opnemen met die zaak om te vragen of zij iets kunnen regelen.

gr max
 
Een ander frame is een optie, maar dan moet je er wel een kunnen vinden.
Kun je anders de motor niet weer verkopen op Mobile.de aan een een Duitser?
Ik hoop dat die werknemer uitkomst kan brengen.
 
het is gewoon een nederlandse fiets. nederlands kenteken, nederlands frame.
dus verkopen aan een duitser zal weinig zin hebben.
eerst maar eens het examen halen zometeen en dan zien we wel verder :P
 
het is gewoon een nederlandse fiets. nederlands kenteken, nederlands frame.
dus verkopen aan een duitser zal weinig zin hebben.
eerst maar eens het examen halen zometeen en dan zien we wel verder :P
:') Export naar Duitsland via de TUV op 11kW dan terug importeren naar NL :')
Dat is in theorie de "makkelijkste" methode :P
 
Over Marktplaats gesproken, deze K-Pipe van Monomuis staat nog steeds te koop.
http://www.marktplaats.nl/a/motoren...ewijs.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618
Geen geld voor zo'n bijna nieuwe fiets. 8-)

En natuurlijk op m'n eigen site nog he; http://www.ikzoekeenmotor.nl/motor/tekoop/14/kymco/k-pipe-125-.php :+

En ook nog op MotorShopper, dus hij moet gewoon te vinden zijn;
Motorshopper: Kymco K-Pipe 125, A1 rijbewijs


The-max, gefeliciteerd met je motorrijbewijs, veel plezier gewenst zodra je iets met twee wielen hebt. Mocht die Mito echt lastig worden. :)
 
Gefeliciteerd the-Max! *O*

Ik dacht dat je een Duitse motor had, geen idee hoe ik daarbij kom. ;)
 
pff na 3 maanden je brommer al verkocht? haha mijn brommert heeft meer als een jaar op internet gestaan voordat ie verkocht was, heb er daarna wel de prijs voor gehad die ik wilde :)
 
Jaaa! gefeliciteerd jonge :]
wanneer gaan we keer toeren dan met de mito's
lijkt mij eigenlijk wel een leuk spontaan idee :)

moeten we zeker een keer doen!! moet het wel droog en iets warmer zijn als nu xD

en vandaag ook weer wat meegemaakt. zit ik op de bank tijdschrift te lezen, auto staat voor de deur op de parkeerplaats. komt er een jongen voorbij welke geïmporteerd is om het netjes te zeggen, en die spuugt op mijn auto. dus ik denk wat is dit dan, ik erachteraan om te vragen waarom hij dat doet. word hij helemaal agressief en wilt vechten, hij 1,70 en redelijk iel gebouwd wat word gecompenseerd door laaghangende broek en een vuilniszakken jas. en ik 2m. dus uiteindelijk maar weer weg gegaan, maar wat een volk....
ik snap niet waarom je zoiets doet.
 
Haha. Het liefst zou je dat soort volk helemaal de... :(

Maar erg verstandig van je dat je er niet op ingegaan bent. Uiteindelijk loopt dat enkel uit op de racismepolitie op je dak of op een morgen naar je werk willen en je auto is van top tot teen bekrast.

"Cultuurverreiking" noemen ze dat soort mensen. Maarja, ik houd er verder maar weer over op. :')
 
Oh god is het weer zover... :')

Dat ie maar de zwaarste straf mag krijgen die @%^!@& :r :( |(

Erg triest... en nu maar hopen dat ie niet evengoed nog bekrast wordt oid
 
Terug
Bovenaan Onderaan