Het 11kw Rijders Topic (IV) - De vier van 4 takt?

De vier van 4 takt?

  • Ja 4 takt, lekker betrouwbaar en een echt motor geluid.

    Stemmen: 50 49,0%
  • nee 2 takt, meer illegaal vermogen en een dikke fun factor.

    Stemmen: 32 31,4%
  • Beide hebben wel wat kan ik dat ook kiezen?

    Stemmen: 12 11,8%
  • Doe mij dan maar een wankel motor!

    Stemmen: 8 7,8%

  • Totaal aantal stemmers
    102
Je auto was gewoon vuil, hij hielp alvast met het 'water'.
Reminds me, even zien of ik dit weekend mijn auto kan wassen, die is ook erg vuil.
 
Over vuil gesproken, mijn nieuwe motor is me daar een partij smerig! Zij lijkt totaal niet nieuw. Ik rijd elke dag woonwerk, ook met regen en zij ziet er niet uit. Haha.. ik heb nu een echte dirtbike.
 
Ja joh, zet er gerust naast. ;)

Gerdien, bij regen krijg je echt achterop het spatbord aan de bovenkant een vieze bruinige regendruppels. ;) Zeker met wit blijf je poetsen...
 
Ff een vraagje

Heeft er iemand toevallig een complete uitlaat liggen voor mn CBR125 uit 2004?

Ik reed vanmiddag naar huis van school en ineens hoor ik veel kabaal, ligt mn uitlaat in 2 stukken ;(

full


Heb toen de uitlaat met een slot wat ik altijd bij heb, altijd handig :Y, de uitlaat vastgehangen en ben naar huis gereden...

full
 
Poeh.. die van mijn ziet er nog lang niet zo verrot uit... :P

Wat zou je eventueel bieden voor mijn complete uitlaatsysteem? (Misschien kan ik met een beetje geld bijleggen dan een sportuitlaat kopen?? :P)
 
Over Marktplaats gesproken, mijn, en daarna Monomuis zijn, K-Pipe zijn in totaal 5.000 keer bekeken. Interesse is er echt wel, aan aandacht geen gebrek.
Een pipo die niet genoeg geld had mailde mij en ondertekende zijn mail met gigolo Herm. Hoe gek ben je dan? :?

full
 
Laatst bewerkt:
De K-Pipe is verkocht hoor; nog nooit zo genoten als met een snor tegen mijn kloten. :+ _O-

Haha, nee hoor. Hij staat hier nog. En anders staat ie hier van de winter ook nog. Heb geen haast.
 
De K-Pipe is verkocht hoor; nog nooit zo genoten als met een snor tegen mijn kloten. :+ _O-

_O- _O-

Best grappig dat ik net op Marktplaats keek toen ie precies 5.000 keer bekeken was.
Op 2 november gaat de advertentie eraf. In het voorjaar is het wel een betere tijd om een motor te verkopen. ;)
 
Dat is idd toevallig. Ach, hij staat ook nog op mijn eigen verkoopsite, moet ik nog even wat verder promoten. Ook nog op Speurders, maar zodra men zout gaat strooien, gaat het er wel even af. Geen zin in proefritten, tenzij 200% zeker dat men 'm koopt.

Of ik zet 'm op de Motorbeurs Utrecht voor de ingang te koop neer. Alleen vaak ligt er dan nog pekel...

Over pekel gesproken, de zoutbakken zijn al klaargezet in de regio, zag ik. Kinderen hebben er ook al in zitten scheppen en mee rond staan gooien. Fijn als de hond er met z'n poten doorheen loopt.
 
Ik hoop dat het zon zelfde zachte winter als vorig jaar wordt. Ik moet 4 seizoenen per jaar overal op de motor heen, en ijs/sneeuw/zout/pekel helpt me daar niet zo bij.
 
Afgelopen jaar lag er anders nog voldoende pekel. Ik ben te lui om af te spoelen, dus een winterse droge dag laat ik ook aan mij voorbijgaan vwb motorrijden. Zie nog zo mijn velgen voor me met 'pekelpitten'.
 
gewoon alles goed insmeren met wax wat stuk kan :+
(voor de velgen helemaal simpel, wheel sealant :P )

Mijn voorvoork heeft ook wat plekjes van pekel, ik ga niet door zodra er pekel ligt, aangezien ik nu toch ook een auto heb. Maar als ik de auto niet had voor de winter, dan zou ik ook gewoon doorgereden hebben zolang er geen kans op neerslag was.
 
Poeh.. die van mijn ziet er nog lang niet zo verrot uit... :P

Wat zou je eventueel bieden voor mijn complete uitlaatsysteem? (Misschien kan ik met een beetje geld bijleggen dan een sportuitlaat kopen?? :P)

Ik heb eerst ook gekeken naar een nieuwe sportuitlaat, maar werd mij toch iets te duur :/
Vandaag heb ik een tweedehandsje binnengekregen en gelijk gemonteerd. Die van jou is dus niet meer nodig, sorry!
 
ik kreeg gister deze binnen;
CAGIVA-MITO-SP-ARROW-FULL-EXHAUST.jpg

wou hem vandaag monteren maar wou niet helemaal lukken in mijn eentje morgen helpt een maat me om hem te monteren.

klinkt wel mooi zo zonder uitlaat })
ben blij met mijn verjaardag cadeautje :)
 
Goedemorgen mensen.

Na heel lang niet op motor forum geweest te zijn en heel wat tegenslagen. ben ik er weer.

Ben vorige week aangereden met mn motor en hij is nu total los verklaart :-(

Moet nu nieuwe motor kopen ofzo. want heb vervoer nodig.

groeten mitch
 
Goedemorgen mensen.

Na heel lang niet op motor forum geweest te zijn en heel wat tegenslagen. ben ik er weer.

Ben vorige week aangereden met mn motor en hij is nu total los verklaart :-(

Moet nu nieuwe motor kopen ofzo. want heb vervoer nodig.

groeten mitch
Bah! Verder zelf nog ergens wat schade opgelopen?

Ben van de week onderuit gekegeld op de snelweg in de file :') ging gelukkig niet hard, enkel een kras er bij op de cilinder kop :+
 
Das balen, Mitch! Ik heb nog een Kymco K-Pipe 125 voor je te koop, 1 jaar oud en 1700km. :)
Is wel wat anders dan een GPR. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan